פרסום ממומן בגוגל

יותר לידים, יותר מכירות והרבה יותר רווחים!

התחילו לפרסם עכשיו בגוגל וקבלו תוצאות מיידיות לעסק שלכם

פרסום בגוגל מבוסס תוצאות במסגרת תקציב פרסום חודשי שמתאים לצרכים שלכם. פרסום ממומן למכירה מידית של מוצרים ושירותים בעסק שלכם

קבלו ייעוץ בחינם
פרסום ממומן בגוגל
גם האתר שלכם יכול להיות בעמוד הראשון בגוגל

צרו עמנו קשר עכשיו!
נספק עבורכם ללא עלות דוח אסטרטגיה שיווקית דיגיטלי ראשוני בהתאמה אישית לעסק שלכם ולצרכים שלו.

פרסום ממומן בגוגל אדס

פרסום ממומן בגוגל אדס מאפשר לנו להשתמש בפלטפורמת הפרסום היעילה ביותר לעסקים שרוצים להגיע לקהל הלקוחות שלהם בזמן אמת, ברגע שבו הם מחפשים את השירותים והמוצרים שלהם. אסטרטגיית השיווק האפקטיבית ביותר בעולם מבוססת על שיטת התשלום לפי קליק, בה אנו משתמשים בכל קמפיין פרסום ממומן בגוגל המיועד למשוך לקוחות חמים בדיוק ברגע המתאים.

תנו למומחי השיווק הדיגיטלי שלנו ליצור עבורכם את הקמפיין המושלם לעסק שלכם. פרסום בגוגל לעסקים במערכת הפרסום של גוגל אדס תאפשר לנו להעביר את המסר השיווקי של העסק שלך באמצעות מודעות שיוצגו בפני הקהלים שמחפשים את העסק שלך בזמן אמת.

הודות לכתיבה שיווקית נכונה והתאמת המסר השיווקי המדויק ביותר לקהל היעד שלכם, נוכל למקסם את החזר ההשקעה שלך תוך פרק זמן קצר מאוד. אנו משתמשים בשיטת התשלום לפי קליק במערכת הפרסום באמצעות מיקוד לייזר בכל מונח חיפוש ובכל מילת מפתח עם הסיכויים הגבוהים ביותר לבצע המרה. המטרה שלנו היא לחשוף את המודעות שלך בעיקר בפני הקהלים בעלי היתכנות הרכישה הגבוהים ביותר. האסטרטגיה שלנו לפרסום ממומן תאפשר לך לקבל לידים חדשים ורלוונטיים יותר, בכל פעם שמישהו יחפש את השירות או המוצר שלך. כך, תוכל להיות בטוח שכל שקל שיצא בקמפיין הפרסומי שלך, יושקע בתנועת הגולשים האיכותית ביותר לעסק שלך.

אז מה זה אומר בכלל קידום ממומן?

קידום ממומן משמעותו יצירת קמפיינים (מודעות) בתשלום בפלטפורומות פירסום השונות, לדוגמא רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט ועוד), ובמנועי החיפוש השונים (גוגל, בינג, יאהו ועוד), ובסופו של דבר לחשוף את המותג או השירות שלכם בפני קהל יעד גדול ופוטנציאלי לעסק שלכם.
נגן וידאו
  • קריאטיב נכון (מלל מודעה) – כל מודעה ממומנת מתחילה בקריאטיב חזק ונכון אשר פונה לקהל היעד שלכם בצורה משכנעת, וגורם להם להבין למה הם צריכים את השירות או המוצר שברצונכם למכור.

  • מציאת קהל היעד המדויק שלכם – כדי לייעל את הקמפיינים של העסק לא מספיק לכתוב מודעה יפה אשר תמשוך אנשים, צריך גם לפנות אל האנשים הרלוונטיים לעסק שלכם. תסכימו איתי שלא אפקטיבי לפרסם רכב לילד בן 10, וזה יהיה מבחינתכם בזבוז מוחלט של תקציב הקמפיין, ולכן בכל קמפיין שעולה לאוויר חשוב לעשות מחקר שוק מקיף ולהבין את קהל היעד הנכון שאליו נרצה לפנות.

  • תכנון תקציב הקמפיין – לבסוף חשוב להבין את גודל החשיפה הרצויה והדרושה מכל קמפיין וקמפיין ולייצר תוכנית עסקית אשר תמקסם את הרווחים שלכם תוך מזעור ההוצאות שלכם.

הסיבות לפירסום ממומן

לקידום ממומן יש שלושה שימושים עיקריים:

חשיפה ראשונית – כאשר מעלים לראשונה את האתר, נוכל לדמות אותו כ"בית יפהפה באמצע המדבר", מאוד יפה אך אף אחד לא רואה אותו, משום שקידום אורגני (SEO) לוקח מספר חודשים עד שמתחילים לקצור את הפירות ובינתיים מומלץ לחשוף בצורה ממומנת את האתר ואת תכניו. בכך, אתם מבטיחים שכבר מהתחלה הלקוחות שלכם יהיו שותפים לחזון שלכם.

יכולת לעשות אנליזה על התוצאות – בגלל שהתוצאות מגיעות בצורה מהירה ומסיבית ניתן לעשות ניתוח על מאפיינים דמוגרפיים של אותו קהל יעד שלחץ על המודעה ובאמצעות כלים שונים לדוגמה – GOOGLE ADS, ובכך להבין את קהל היעד ולטרגט אותו ברמה גבוהה יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר.

כאשר יש מבצע ייחודי שדורש חשיפה גדולה בפרק זמן נמוך – כאשר אתם רוצים לחשוף את קהל היעד שלכם לאירוע זמני, מומלץ לעשות קידום ממון מפני שמיותר להשקיע בקידום אורגני בשביל משהו לטווח קצר מועד. ולכן, נשאף לחשיפה גדולה לפרק זמן קצר.

פרסום ברשת החיפוש

פרסום ברשת החיפוש מתמקד בתנועת הגולשים המגיעים ממנוע החיפוש גוגל. כלומר, בכל פעם שמישהו יחפש את שם העסק שלכם, המוצר או השירות שלכם, תופיע בפניו המודעה שלכם בראש תוצאות החיפוש. שיטת הפרסום ברשת החיפוש היא אולי הנפוצה ביותר בישראל. מצד אחד מקבלים תנועת גולשים איכותית יותר עם היתכנות גבוהה יותר לביצוע המרה, לרבות השארת פרטים ומכירה. ברשת החיפוש נשתמש בכמה מודעות דינמיות עם מבחר כותרות ותיאורים שיופיעו ברוטציה שווה כדי שנוכל לבחון את האפקטיביות של המודעה הממירה ביותר, בזמן הקצר ביותר.

משווקים מחדש

על קמפיין שיווק מחדש כבר שמעתם? קמפיין רימרקטינג מאפשר לנו להחזיר את תנועת הגולשים שכבר נחשפו לאחרונה לאתר שלכם, לעמוד המוצר או השירות שלכם. באמצעות השיווק מחדש נוכל למשוך בחזרה לאתר אנשים שכבר נחשפו למסר השיווקי שלנו תוך שימוש בקראייטיב חדש, עיצוב שונה או בשיפור ההצעה השיווקית עצמה, כדי לעודד רכישה. מערכת הפרסום של גוגל אדס תאפשר לנו לשלם פחות על כל קליק של אלו שכבר ביקרו אצלנו באתר, ולכן במקרים רבים כדאי להקצות כ-10% מתקציב הפרסום לטובת קמפיין רימרקטינג.

ממחקרים עולה כי רוב האנשים יבצעו רכישה רק לאחר שלוש פעמים שנחשפו למסר השיווקי שלכם.

פרסום ברשת המדיה

מערכת הפרסום של גוגל אדס מאפשרת לנו להגיע לקהלים נוספים באמצעות שותפי הפרסום של גוגל, אתרי תוכן חיצוניים המאפשרים לנו להציג את המודעות שלכם במקומות אסטרטגיים באתר שלהם. ברוב המקרים, נשלם פחות על כל קליק שהגיע מאתר חיצוני, אך נצטרך למדוד את אפקטיביות הפרסום בכל אתר באופן נפרד, כדי להבטיח את איכות תנועת הגולשים שתגיע אליכם.

למעשה, הפרסום ברשת המדיה כבר הוכיח שוב ושוב כי הפרסום במקומות הנכונים לצד קריאטייב מושך ומסקרן, יכול להוזיל את עלויות הפרסום ולהעלות את רווחיות הפרסום בעשרות ובמאות אחוזים.

פרסום בגוגל או ביוטיוב

הידעתם? מערכת הפרסום של גוגל אדס מאפשרת לנו גם לחשוף את העסק שלכם ביוטיוב. אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה הישג זה יכול להיות עבור העסק שלכם? אם אתם עדיין לא שמעתם על פרסום ביוטיוב, הגיע הזמן שתכירו גם את יכולות הפרסום ביוטיוב ולבדוק האם בכלל תצטרכו אותו בעסק שלכם? פרסום ביוטיוב מאפשר לנו להציג סרטון פרסומת בכל פעם שמישהו מחפש משהו ביוטיוב. 

תתארו לכם שמישהו כתב "קורס צילום למתחילים" ואתם מציגים סרטון פרסומת לקורס הצילום שלכם, או אולי שיעור לדוגמה מתוך קורס הצילום המלא שלכם. חשבו איזה יתרון עצום ואפקטיבי יש לכם בידיים, כאשר תוכלו ליצור בזמן קצר מאוד כימיה ואמון מצד הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, מה שיגרום להם להתקשר אליכם ולקבל פרטים נוספים דיי מהר ביחס לפרסום הישיר ברשת החיפוש. 

ישנם יתרונות רבים לפרסום ביוטיוב, אך בסופו של דבר אפשר יהיה לקבוע את אפקטיביות הפרסום בגוגל או ביוטיוב בעיקר דרך ניסוי וטעייה. אנו סבורים ובטוחים שנוכל לספק עבורכם את התמונה המלאה של תוצאות הקמפיין הכוללת תובנות ומסקנות, הן ברמת המאקרו והן ברמת המיקרו.

התוצאות מדברות בעד עצמן

המשמעות העיקרית של התובנות והמסקנות שנקבל מהקמפיין היא שנוכל בסופו של דבר לדעת היכן למקד את הפרסום שלנו; ברשת החיפוש, ברשת המדיה או שמא בכלל ביוטיוב. כך, נוכל למקסם את עלויות הפרסום כדי לקבל את תנועת הגולשים האיכותית ביותר, במחיר הנמוך יותר.

לא מעתיקים ולא מדביקים

במאה ה-21 כולם כבר מכירים את הקופי פייסט שדואג למנוע מהיצירתיות שלנו לצאת החוצה וכך גם גורם לנו לשלוח בקלות ובמהירות ברכות קופי פייסט ליום הולדת, ברכות לחגים ובעצם כל דבר שהוא. כשמדובר בתהליך פרסום ממומן בגוגל, אין מקום לקופי פייסט, אנחנו פשוט צריכים ללמוד איך להיות יצירתיים ומעניינים יותר כדי לקבל מקסימום קליקים במינימום הוצאה. לכן, אנו מקפידים להשתמש בחדר החושך שלנו, המקום בו אנו מנתקים לחלוטין את כל מה שאנו יודעים שעושים המתחרים שלכם ופשוט לחשוב מחוץ לקופסה כדי להתבלט מעל כולם, ולהעביר את המסר השיווקי שלכם בדרכים עוקפות מתחרים, או במילים אחרות; איכות עוקפת כל תחרות.

מחקר מילים עם משמעות

בשנים האחרונות מחקר מילים בגוגל נהיה תהליך טכני שאינו מערב הבנה עמוקה של כוונת המשתמש. זו אולי גם הסיבה העיקרית לכך שקמפיין עלול להיכשל ולא להניב את התוצאות הרצויות בהמשך הדרך. אנו בטוקו דיגיטל חיים, נושמים ויוצרים תוכן בכל מדיה דיגיטלית שעזרה לנו לפצח את הנוסחה להצלחה בניהול קמפיין ממומן. זו גם הסיבה לכך שאנו בוחרים את מילות המפתח לכל קמפיין בקפידה ודואגים לשמור על מדד האיכות על פני כמות, בלי לגרוע מהתוצאות ומכדאיות הפרסום.

תקציב פרסום חודשי בהתאמה אישית

בעבר, היה נהוג לקבוע מחיר אחיד עבור פרסום ממומן בגוגל. עם השנים, השיטה הוכיחה את עצמה כלא יעילה בעבור כל עסק, מה שגרם לבעלי עסקים רבים להימנע מפרסום בגוגל בגלל התקציב הלא ריאלי שנקבע מראש. אז נכון שתקציב הפרסום בתחום תחרותי גבוה יותר מתחום נישתי אך אין זה אומר שיהיה עליכם להיפרד מאלפי שקלים בחודש בלי שבכלל בדקתם את כדאיות והיתכנות הפרסום שלכם. אנו בטוקו דיגיטל מאמינים כי אפשר להתגמש במקרים רבים כדי לתפור לכל אחד את חליפת הפרסום המתאימה לו. לכן, בתור התחלה, נבנה עבורכם קמפיין ממומן הכולל את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר למוצר או השירות שלכם. לאחר זמן קצר, תתחילו לראות תוצאות, לקבל יותר פניות מלקוחות חמים ופשוט למכור יותר.

מגדילים את התקציב בהדרגה

בשלב הבא, נוכל להוסיף מילות מפתח וביטויים נוספים ככל שתרצו ותבקשו, בהתאם לתקציב הפרסום החודשי והאישי שלכם. רק כך, אנו מאמינים כי נוכל לעבוד יחד בטווח הארוך, במטרה אחת משותפת, לייצר תוצאות בלי דיבורים מיותרים.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?
  • נבנה תוכנית בהתאמה אישית הכוללת קמפיין ממומן בגוגל
  • עיצוב מותאם אישית לעמודי השירות והמוצר בקמפיין הממומן
  • מחקר מילות מפתח מקיף הכולל ביטויים נבחרים וממוקדים יותר
  • יצירת מודעות עם כותרות ותיאורים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם
  • אופטימיזציה של הצעות מחיר לקליק לקבלת המחיר הנמוך ביותר לקליק
  • ניתוח נתונים לשיפור מתמשך של תוצאות הקמפיין
שאלות נפוצות

פרסום ממומן הוא סוג של שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות הכולל מפרסמים המשלמים עמלה בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלהם.

קמפיין הוא למעשה כלי שבאמצעותו מגדירים את קהל היעד, האזור הגאוגרפי והתוצאה הרצויה שאותם מעוניין בעל העסק לקבל במסגרת הפרסום. לדוגמה: שיחת טלפון לעסק, רכישת מוצר, השארת פרטים וכו'.

עלות פרסום בגוגל היא בדרך כלל מעל 2,000 שקלים בחודש שאותם יש לשלם הן לגוגל והן למפרסם בנפרד. לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלך, מלא את הפרטים בטופס המופיע מטה ונחזור אליך עם כל הפרטים.

פרסום בגוגל היא דרך חסכונית ואפקטיבית לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לאתר שלך כאן ועכשיו, ללא קשר לתקציב שלך. הפרסום הממומן מאפשר למנהל הקמפיין שלך לבצע אופטימיזציה להמרות ורכישות שבוצעו, במטרה ובשאיפה לשלם בהמשך כמה שפחות בעבור כל ליד או המרה.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום שבו מבקר "נוחת" לאחר שהוא לוחץ על מודעה ממומנת או על כל קישור אחר שמטרתו לאסוף לידים למטרות אלו. בניגוד לדפי אינטרנט, שבדרך כלל יש להם מטרות רבות, דפי נחיתה מעוצבים עם מיקוד או מטרה אחת, המכונה קריאה לפעולה.

תוצאה ממומנת היא למעשה פרסומת. מנועי החיפוש מציגים את הפרסומות בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות. שיטת התשלום על תוצאה ממומנת פועלת לפי מודל של תשלום לפי קליק. זאת אומרת שבכל פעם שמשתמש ילחץ עליה, בעל העסק ישלם סכום סמלי שהוגדר מראש. מטרת הפרסום הממומן היא לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לעסק בטווח המידי.

ברוב המקרים תתחילו לקבל לידים ומכירות לאחר שלושים הימים הראשונים מיום העלאת הקמפיין לאוויר. אך בפועל ייתכן שתקבלו כבר טפטופים של לידים ומכירות כחלק מהרצת הקמפיין כבר בחודש הראשון.

התשובה היא לא. פרסום בגוגל אינו מחייב באתר. אפשר לנתב את תנועת הגולשים אל דף נחיתה או דף מכירה ייעודי שנבנה במיוחד לצורך פרסום זה.

תפקידו של מנהל הקמפיין שלך הוא לייעל ולמטב את הפרסום תוך שיפור המודעות, הטקסטים והתמונות בדפי הנחיתה, בדפי המכירה ובעמודים הרלוונטיים באתר.