איך עושים קידום ממומן

איך עושים קידום ממומן בגוגל אדס וממנפים את הוצאות הפרסום בקמפיין כדי לקבל כמה שיותר לקוחות חדשים לעסק שלכם? במדריך הבא נלמד בדיוק איך עושים זאת.

מקדמים עניינים

לפני שתוכלו להתחיל ולפרסם בגוגל אדס, תצטרכו להירשם ולהגדיר את החשבון שלכם במערכת הפרסום של גוגל. תהליך קצר שלא ייקח מזמנכם היקר יותר מכמה דקות.

כעת, לאחר שנרשמתם והגדרתם את חשבון המודעת שלכם, הגיע הזמן לבחון את אבני היסוד של מערכת הפרסום של גוגל, ומה שהופך אותה לכלי כל כך עוצמתי ומיוחד – מילות מפתח.
איך עושים קידום ממומן בגוגל
איך עושים קידום ממומן בגוגל

מחקר מילות מפתח בקידום ממומן בגוגל

מילות מפתח הן מילים או ביטויים שמשתמשים מכניסים לגוגל בעת ביצוע חיפוש כדי למצוא את המידע שהם צריכים. גוגל מאפשרת למפרסמים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלהם, וכך המודעות שלהם יוצגו למשתמשים כאשר מילות מפתח אלו מוזנות.

מפרסמים מציעים הצעות מחיר לקליק עבור מילות המפתח והשיטה עובדת באופן דומה למכירה פומבית. כדי להבטיח שלא רק מפרסמים עם התקציבים הגדולים ביותר יוכלו לפרסם בגוגל, ישנו גם מדד נוסף שנקרא ציון איכות, הנגזר מאיכות המודעה והרלוונטיות שלה.

כדי לעשות מחקר מילים, תצטרכו לגשת אל הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל ולבדוק מהם המילים והביטויים שאנשים כותבים כדי לחפש את שם העסק שלכם, המוצרים והשירותים שלכם.

מחקר מילות מפתח בגוגל
מחקר מילות מפתח בגוגל

איך עושים קידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל

רשת החיפוש מתייחסת לפרסום בתשלום לקליק, שבו מפרסמים מציעים הצעות על מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלהם ויש להם סיכוי להציג את הפרסומות שלהם למשתמשים שמכניסים את מילות המפתח הללו לגוגל כחלק משאילתת חיפוש. פרסום בתשלום לקליק ידוע גם בשם חיפוש בתשלום.

לאחר שרשמתם לעצמכם את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, כל מה שנותר לעשות הוא לכתוב מודעות טקסט משכנעות שפשוט לא יהיה אפשר להתעלם מהן.

כתיבת המודעות בקמפיין ממומן בגוגל

ניסוח המודעה ישפיע באופן דרמטי על תוצאות הקמפיין שלכם, שכן חלקן יכולות להיות מעניינות ורלוונטיות יותר, וחלקן פחות. אנו ממליצים לכם לכתוב מודעות שמעבירות רגש, כמו פחד או סקרנות, או אפילו מודעות המציעות הצעה מיוחדת שפשוט אי אפשר לסרב לה.
יש להביא בחשבון את מגבלות השטח לכתיבת המודעה. יהיה עליכם ליצור מסר משכנע שיעמוד בסטנדרטים ובהגבלות התווים שגוגל תקצה לכם. חשוב שתהיו יצירתיים ותכתבו קצר וקולע. מדובר במשימה מאתגרת במיוחד, אך אם תצליחו למלאה בהצלחה, ככל הנראה שתצליחו לעניין ולסקרן משתמשים רבים ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר שלכם.
חשוב לזכור כי כל מודעה צריכה להיות רלוונטית למילות המפתח שנבחרו. לשם כך, יש ליצור קבוצת מודעות נפרדת לכל קבוצת מילים המשתייכת לה באופן ספציפי ומדויק ככל הניתן.
לדוגמה: "איך עושים קידום ממומן" הוא ביטוי גנרי שניתן לפרק אותו לביטויים נוספים כגון "איך עושים קידום ממומן בגוגל" או "איך עושים קידום ממומן בפייסבוק". לכן, נפריד אותם לשתי קבוצות מודעות, האחת של גוגל והשנייה של פייסבוק. כך, נוכל לוודא שהמודעה שלנו תוצג בפני קהל ספציפי שמחפש בדיוק את מה שיש לנו להציג לו, לא יותר ולא פחות.

גוגל בעצמם מפרטים איך לנסח מודעות כך שיתאימו למדיניות של מערכת הפרסום גוגל אדס. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה במאמר שפרסמו בנושא.

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.