בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה שיעזרו לך לקבל יותר לידים ומכירות. אוטומציה שיווקית של דפי נחיתה מדהימים בעסק שלך. דפי נחיתה משמשים להניע אנשים לבצע המרה. הם יכולים לשמש ליצירת לידים, מכירות, או אפילו רישום לרשימת דיוור.

מקדמים עניינים
דפי נחיתה הם הדף הראשון שמבקר רואה כשהוא מגיע לאתר שלך. זה העמוד שנועד לשכנע את המבקר לבצע פעולה רצויה, כמו הרשמה לניוזלטר או ביצוע רכישה. הם הרושם הראשוני של מוצר או שירות המוצעים. המטרה של דף נחיתה היא להמיר מבקרים ללידים ולידים ללקוחות.
דפי נחיתה מופיעים כאשר מבקר לוחץ על פרסומת או תוצאת חיפוש. הם יציגו בדרך כלל הצעה שיווקית שתגרום למשתמש להשאיר פרטים או לרכוש דבר מה.

בניית דפי נחיתה בוורדפרס

אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה רספונסיבים ואינטראקטיביים. דפי הנחיתה שלנו נבנים על מערכת וורדפרס באמצעות אלמנטור, אלמנטור פרו ותוספי JET של חברת CROCOBLOCKS.

טכנולוגיה זו מאפשרת לנו לבנות דפי נחיתה עם מאפיינים וויזיואליים שזזים בעת גלילת העכבר או בזמן לחיצה וליצור מעורבות גבוהה יותר של המשתמש בדף הנחיתה.

נגן וידאו אודות בניית דפי נחיתה

ישנם שני סוגים עיקריים של דפי נחיתה:

  1. דפי נחיתה של קמפיינים ממומנים
  2. דפי נחיתה לתנועה אורגנית

בניית דפי נחיתה לקמפיינים ממומנים נועדה להשיג לידים ולקוחות באמצעות מסעות פרסום בתשלום כמו גוגל אדס, פרסום בפייסבוק וכו'.

בניית דפי נחיתה לתנועה אורגנית נועדה למקד משתמשים שהגיעו מחיפוש אורגני בגוגל, מסרטון יוטיוב או מכתבה בבלוג. דפי הנחיתה משולבים באתר ומאפשרים למשתמש להשאיר פרטים ולנווט לעמודים נוספים.

מטרות ויעדים של דף נחיתה

המטרה של דף נחיתה היא להשיג אחוזי המרה גבוהים משמעותית מהממוצע של האתר או החברה ולשכנע את המבקרים לבצע פעולה רצויה כלשהי, כגון הרשמה לשירות או שליחת הפרטים האישיים שלהם. בניית דף נחיתה בשונה מבניית אתרים לעסקים, נועד למקד את תשומת לב הגולשים ליעד אחד ומטרה אחת שאותה הגדרנו מראש. תפקיד 

דפי נחיתה נבנים לרוב מתוך מחשבה על אופטימיזציה של המרות. המשתמש יוכל לבחור בין שתי פעולות בלבד: להשאיר פרטים או לצאת מהדף. כך אפשר להגדיל באופן משמעותי את אחוזי ההמרה של לקוחות פוטנציאלים, על פני תנועת גולשים המגיעים מהאתר עצמו.

בניית דפי נחיתה

כתיבה שיווקית לדף נחיתה

כל דף נחיתה מחייב בקיאות בפרטים הקטנים. כדי שהמשתמש יבצע פעולת המרה, כגון השארת פרטים או רכישה, יהיה עלינו להעביר אותו מסע קצר כחלק מהמשפך השיווקי שהטמענו בדף הנחיתה. לשם כך נצטרך להשתמש בטכניקות של כתיבה שיווקית או קופירייטינג כדי להגדיל את הסיכויים שיבצע את פעולת ההמרה שהגדרנו מראש.

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר בקמפיין שיווקי. הם העמוד הראשון שמבקר יראה כשהוא מבקר באתר שלך. צריך להיות לו מסר ברור ותמציתי, קריאה חזקה לפעולה ולתוכן רלוונטי. הפריסה של דף הנחיתה צריכה להיות פשוטה, עם היררכיה ברורה של מידע.

דף נחיתה משמש בדרך כלל לקידום מוצר או שירות, והוא צריך להיות מעוצב בצורה כזו שישכנע אנשים לנקוט פעולה. עליו להציג באופן בולט את פרטי הקשר, מספר הטלפון והכתובת של העסק.

עיצוב דפי נחיתה לעסקים

דפי הנחיתה הטובים ביותר מעוצבים מתוך מחשבה על פשטות. הם מצמצמים את העומס למינימום, משתמשים בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה, מספקים קישורי ניווט ברורים ומסירים כל דבר שמסיח את הדעת ממטרת ההמרה.

העיצוב של דף הנחיתה שלך צריך להיות מספיק אטרקטיבי כדי לגרום לאנשים לרצות להישאר באתר שלך לזמן מה כדי שיוכלו לקרוא עוד על ההצעה או השירותים שלך. התוכן של דף הנחיתה צריך להיות מרתק מספיק כדי שהמבקרים יתעניינו במה שיש לך להציע.

ישנם מרכיבים רבים של עיצוב דפי נחיתה שעליכם להביא בחשבון. כדאי להתחיל במה המטרה של דף הנחיתה שלך ולמי הוא מכוון. ברגע שיש לך את המידע הזה, אתה יכול להתחיל לחשוב איך אתה רוצה שהעיצוב שלך ייראה ואיזה תוכן יהיה עליו.

עיצוב דף נחיתה לדוגמה
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

עקרונות העיצוב של דף נחיתה

דף נחיתה צריך להיות מעוצב כך שיענה על שאלה אחת: "מה יוצא לי מזה?" צריך להיות בו קריאה ברורה ותמציתית לפעולה, ולהציג את היתרונות של המוצר או השירות שלך.

ניתן לעצב דפי נחיתה בדרכים רבות ושונות, אך יש כמה קווים מנחים כלליים שיש לפעול לפיהם. להלן גורמים חשובים שיש להביא בחשבון בעת עיצוב דף נחיתה:

  • עליך לוודא שהוא ידידותי למשתמש ומושך מבחינה ויזואלית
  • עליך להשתמש בכפתור קריאה לפעולה ברור ותמציתי
  • עליך לספק מידע ברור ורלוונטי
  • עליך להשתמש בעקרונות השכנוע
  • עליך לכתוב כותרות מושכות
  • עליך לעצב את התוכן ולהבליט אלמנטים חשובים

סביר יותר שדף נחיתה מעוצב ישכנע את המבקרים שלך לנקוט בפעולה הרצויה. המרכיבים החשובים ביותר של דף נחיתה הם הכותרת, כותרת המשנה והתמונה או הסרטון.

הכותרת היא הדבר הראשון שהמבקרים שלך יראו בדף הנחיתה שלך ולכן היא צריכה להיות ברורה ותמציתית עם קריאה חזקה לפעולה. זה צריך למשוך את תשומת הלב שלהם ולגרום להם לרצות ללמוד יותר על מה שאתה מציע. זה צריך להיות כתוב בצורה כזו שהוא מדבר ישירות לקהל היעד שלך, דבר שאפשר להשיג באמצעות מילות מפתח.

דפי נחיתה הם דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולהניב המרות. לרוב הם העמוד הראשון שלקוחות פוטנציאליים יראו, ולכן חשוב להפוך אותו לאטרקטיבי ככל האפשר.

דפי נחיתה יכולים לשמש למגוון מטרות, כמו יצירת לידים, קידום מוצר או שירות, או גיוס לקוחות. הם יכולים לשמש גם לאיסוף מידע על מבקרים, כגון כתובת האימייל או מספר הטלפון שלהם. אפשר לעשות זאת באמצעות חלונות קופצים וצורות אחרות של תיבות הצטרפות בדף הנחיתה.

אנו בטוקו דיגיטל מעצבים דפי נחיתה בהתאמה אישית לכל עסק, תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים: פונטים, צבעים, לוגו, סלוגן וסמלים.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

שאלות נפוצות

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שתפקידו למקד את תשומת הלב של המשתמש באתר ולחשוף בפניו מסר חד, ברור ומדויק שבהמשך יגרום לו להשאיר פרטים או לקנות דבר מה.

דפי נחיתה עובדים היטב כאשר מעוניינים לקדם מוצר או שירות ספציפי באמצעות קמפיינים ממומנים וקישורים ישירים מפורומים ומרשתות חברתיות. באמצעותו ניתן להגדיל את הסיכוי שהמשתמש יבצע המרה.

דפי נחיתה יכולים לעזור לעסק שלך לקבל יותר לידים או למכור יותר מוצרים ושירותים דרך קמפיין ממומן בשילוב של דפי נחיתה ייעודיים לכל מוצר או שירות שתרצו לפרסם.

דפי נחיתה מאפשרים למשתמשים לבחור באחת משתי פעולות: לנטוש את העמוד או להשאיר פרטים. כך, אין הסחות דעת מיותרות והמשתמש מבין היטב מה עליו לעשות.
כדאי להשתמש בדפי נחיתה כשרוצים לקבל יותר לידים או למכור יותר מוצרים ושירותים באמצעות קמפיינים ממומנים. דף הנחיתה ימקד את תשומת ליבו של המשתמש באמצעות מסר שיווקי וספציפי של מוצר או שירות יחיד וכך יעלה את הסיכויים שישאיר פרטים או יבצע רכישה.
התשובה היא כן. אנו בונים את דפי הנחיתה במערכת ניהול התוכן באתר שלכם. דפי הנחיתה שלנו נבנים באמצעות אלמנטור ואלמנטור פרו ותומכים באופן מלא במכשירים הניידים ובטבלטים.