קורס בניית אתרים

קורס בניית אתרים הוא דרך מצוינת למתחילים ללמוד את היסודות של בניית אתרים. הקורס מיועד לאנשים ללא ניסיון בתכנות, שרוצים ללמוד איך לבנות אתר מאפס.

הקורס מיועד למתחילים שרוצים להתחיל לבנות אתרים משלהם אך גם לאנשים שרוצים לרענן את הידע שלהם בבניית אתרים.

בשיעורים הראשונים נלמד על הטכנולוגיות העדכניות ביותר בבניית אתרים וכיצד להשתמש בהן. לאחר מכן, נלמד כיצד לבנות אתר בלי לכתוב שורת קוד אחת. נסיים את הקורס עם הנושאים החשובים בבניית אתרים כמו עיצוב, אבטחה, ביצועים, נגישות וחווית משתמש.

מקדמים עניינים

קורס בניית אתרים בוורדפרס

מטרת קורס בניית אתרים בוורדפרס היא לספק הבנה מקיפה ומעמיקה באמצעות הכלים המתקדמים ביותר שבהם משתמשים כיום חברות הדיגיטל המובילות בישראל. בקורס תלמד איך לבנות אתרים דינמיים, רספונסיביים ואינטראקטיביים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם.

הקורס נבנה כחלק מסדרת ההדרכות לחברות ולבעלי עסקים של חברת טוקו דיגיטל והוא כולל את כל הכלים הדרושים לכם כדי להתחיל בבניית אתרים ונועד לצייד אותך במיומנויות המבוקשות ביותר בעולם הדיגיטל כדי שגם אתה תוכל לבנות אתרים בוורדפרס ולהרוויח אלפי שקלים מעבודה שכל אחד יכול לעשות מהבית.

קורס זה מושלם למתחילים שרוצים להתחיל קריירה בבניית אתרים או לכל מי שרוצה ללמוד עוד על בניית אתרים
בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתר וורדפרס ללא תבנית

בקורס תלמדו איך לבנות אתר וורדפרס ללא תבנית עיצוב מוכנה מראש. כלומר, תוכלו לבנות אתר וורדפרס בעצמכם עם קונספט עיצוב משלכם או של מעצב אתרים מקצועי. לא תצטרכו עוד להסתפק בתבניות העיצוב הקיימות בשוק, ולא תצטרכו לדאוג לבעיות תאימות של האתר בשל מעבר בין השפות אנגלית לעברית.

חידוש אתר

אחד הדברים המרתקים ביותר בענף בניית האתרים היא היכולת לחדש את האתר ולבצע עבורו מתיחת פנים משמעותית. כלומר, אם קיבלתם לרשותכם אתר אינטרנט שזקוק לשדרוג העיצוב או למקצה שיפורים, תוכלו לעשות זאת בעצמכם בלי כל בעיה. בקורס נלמד בדיוק איך לעשות זאת.

מעבר בין פלטפורמות לניהול תוכן

אם יש לכם אתר שנבנה על פלטפורמה אחרת לניהול תוכן, נראה שלא תוכלו להעביר אותו כמו שהוא לוורדפרס. לשם כך, נלמד שיטות אפקטיביות לבנייה מחדש של אתר אינטרנט קיים שנבנה על מערכת אחרת, לצורך ביצוע מיגרציה והעברתו למערכת שבה אתם משתמשים; וורדפרס כמובן.

HTML ו-CSS

בקורס תלמדו להיעזר בשורות קוד שיעזרו לכם לשפר ולשדרג את יכולות המערכת. אין לכם מה לדאוג, לא תצטרכו לשנן בעל פה פונקציות או פקודות מסובכות.

גיבוי ושחזור אתר

בקורס תלמדו איך לגבות ולשחזר אתר וורדפרס בקלות ולחסוך זמן רב בבניית אתר חדש המבוסס על העיצוב ו\או הפונקציונליות של אתר אחר.

חנויות מסחר

בקורס זה תלמדו את המבוא לבניית חנויות מסחר בוורדפרס. תלמדו איך להתקין ולהשתמש בתוסף הוורדפרס הפופולרי ביותר לבניית אתרי מסחר מקוון, תלמדו איך להעלות ולערוך מוצרים חדשים, ניהול מלאי ואספקה.
פיתוח אתרים

מבוא לאוטומציה

מהיום גם אתם תוכלו לחבר בין האתר שלכם למערכות אוטומציה לניהול לידים, מכירות, מלאי מוצרים, צ'אטבוטים, תזרים מזומנים ומערכות חכמות שיעזרו לכם לנהל ולשפר תהליכים בעסק שלכם.

רשימת נושאים מלאה בקורס בניית אתרים בוורדפרס:

  • מבוא לבניית אתרים
  • מה זה וורדפרס?
  • שרתי אחסון
  • גיבויים
  • ספקי דומיינים
  • מאגרי נתונים וטבלאות מידע
  • אלמנטור ואלמנטור פרו
  • נגישות אתר
  • אבטחת אתר
  • תוספים שימושיים
  • איך בונים אתרים דינמיים
  • התאמת האתר למכשירים ניידים ולטאבלטים
  • חווית משתמש UX\UI
  • היכרות עם חנויות מסחר מקוון

בניית אתרים לעסקים

אחת השאלות ששואלים אותנו הרבה היא: "האם בסוף הקורס אוכל לבנות אתרים בתשלום"? אנחנו מחייכים באדיבות ואומרים להם כי אחת מאבני היסוד של הקורס היא להכשיר אותם לעסוק בתחום ולהרוויח ממנו כסף. בניית אתרים לעסקים היא לא רק עבודה שמשתלמת לכיס אלא גם חוויה עשירה ומעשירה בתוכן ובמידע.
בקורס תלמדו איך לרכוש מיומנויות חדשות, להמשיך לשפר ולייעל את תהליכי העבודה שלכם ולהביא תוצאות שלא יביישו את המקצוענים שבתחום.

למה דווקא אנחנו?

טוקו דיגיטל היא חברה המתמחה בבניית אתרים בוורדפרס, אלמנטור, אלמנטור פרו וקרוקובלוקס. המשמעות היא שיש לנו את כל הכלים, הידע והטכנולוגיה לבניית אתר אינטרנט מקצועי הכולל אוטומציה והמתממשקות מלאה למערכות ניהול חיצוניות.

בונוסים

אלמנטור פרו – כל תלמיד יקבל רישיון אישי לבניית אתר אחד שיבחר
קרוקובלוקס – כל תלמיד יקבל רישיון אישי לבניית אתר אחד שיבחר

תמיכה מלאה גם לאחר הקורס

תלמידי הקורס בניית אתרים בוורדפרס יזכו להצטרף אל קבוצת הבוגרים שלנו בפייסבוק ובווטאסאפ, שם יוכלו לקבל תמיכה מלאה מבוני אתרים המתמחים בבניית אתרים ומערכות מתקדמות בוורדפרס.
רוצים ללמוד איך 
 
לבנות אתרים בוורדפרס?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים ללמוד איך 
 
לבנות אתרים בוורדפרס?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.