בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית היא תהליך שדורש הרבה מחקר ותכנון. איפה הכי כדאי לבנות חנות וירטואלית ומה צריך להביא בחשבון לפני שמתחילים? כל התשובות לפניכם.

מקדמים עניינים

ישנן סיבות רבות לבנות חנות אינטרנטית, אך הסיבות הנפוצות ביותר הן הגדלת המכירות, חיסכון בזמן, הנגשת החנות עבור הלקוחות, עלויות תחזוקה נמוכות יותר, החזר השקעה גבוה יותר לעומת הקמה ותחזוקה של חנות פיזית.

החנות צריכה להיות קלה לניווט ועליה לספק שירות לקוחות 24/7 כדי לוודא שהלקוחות מרוצים מהרכישה שלהם ויחזרו בעתיד כדי לרכוש מכם.

רגע לפני שמתחילים

לפני שנתחיל בתהליך בניית חנות אינטרנטית, יש להביא בחשבון את שלב הפיתוח והרעיון למוצרים או השירותים שנרצה למכור. אפשר לעשות זאת על ידי ביצוע מחקר שוק וניתוח צרכי הלקוחות, שיעזרו לכם ליצור מוצר או שירות שאנשים היו רוצים לקנות.

לאחר מכן, עליכם להחליט על אסטרטגיית התמחור שלכם, שתהיה תלויה בשוק היעד שלכם ובמה שהלקוחות מוכנים לשלם עבור המוצרים או השירותים שלכם. כמו כן, תצטרכו להגדיר כמה כסף תרצו להרוויח בפועל מכל מכירה של המוצרים או השירותים שלכם ולהביא בחשבון את כל ההוצאות הנוספות שתצטרכו לשלם על תחזוקת החנות.

הידעת? אתר אינטרנט אינו רק אתר אינטרנט. זה הפנים הציבורי של החברה שלך ושל המותג שלך

בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית

ישנן שתי דרכים עיקריות לבנות חנות אינטרנטית:

  1. תוכלו לבנות חנות אינטרנטית משלכם מאפס או להשתמש בתבנית עיצוב קיימת
  2. אתם יכולים לשכור סוכנות שיווק דיגיטלי המתמחה בבניית אתרי מסחר אלקטרוני שתטפל עבורכם בכל ההיבטים הטכניים של החנות האינטרנטית שלכם

כדי לבנות חנות אינטרנטית בעצמכם ללא ידע או ניסיון קודם בבניית אתרים, תצטרכו להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו שופיפיי, מגנטו, ג'ומלה או דרופל שיספקו לכם את התשתית והפלטפורמה לניהול החנות בתמורה לתשלום חודשי קבוע. הם קלים לשימוש ואינם דורשים ידע טכני מיוחד או מומחיות מסוימת.

נגן וידאו אודות בניית חנות אינטרנטית

ישנם כמה חסרונות עיקריים בשימוש בפלטפורמות חיצוניות:

  • קושי בקידום אתרים אורגני של החנות
  • תמיכה טכנית במייל / בשפה האנגלית
  • קושי בביצוע בקשות מיוחדות במערכת סגורה
  • שינויים בקוד של האתר

יש הרבה ידע ומומחיות הנדרשים לבניית חנות אינטרנטית. זה מתחיל בבחירת שם דומיין ואחסון וממשיך אל שלבי התכנון, האפיון, העיצוב והבנייה של האתר. כמו כן יש להביא בחשבון גם את השיווק, הפרסום והקידום של האתר בגוגל ובמדיה החברתית.

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

בניית חנות אינטרנטית כרוכה בבניית זהות ומיתוג חברה, קביעת שוק היעד, החלטה מה למכור ומאיפה למכור אותו. בניית חנות אינטרנטית באופן מקצועי תאפשר לכם לבצע שינויים ועדכונים ולקבל תמיכה מלאה במכשירים הניידים ובטאבלטים.

"לעסק יכול להיות אתר אינטרנט עם כל התכונות, אבל אם הוא לא מותאם למכשירים ניידים, הוא יפסיד על לקוחות פוטנציאליים."

למה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית

1. נגישות

לקוחות יכולים לצפות במוצרים והשירותים של העסק שלכם 24 שעות ביממה, ללא תלות בימים ובשעות הפתיחה של העסק

2. חיסכון בכסף

אין צורך לדאוג לגבי תשלום שכר דירה, הוצאות חשמל וארנונה

3. שליטה רבה יותר על התמחור

אתם יכולים לקבוע מחירים בלי לדאוג לתחרות מצד מוכרים אחרים בסביבתכם. המכירים באינטרנט בדרך כלל משתלמים יותר לשני הצדדים

4. כוח אדם במתכונת מצומצמת

אין צורך להעסיק הרבה עובדים או להכשיר אנשי צוות חדשים, אפשר להספיק יותר בעבודה מהבית.

5. יותר זוגות עיניים

היכולת להגיע ללקוחות בכל רחבי הארץ. אפשר גם לפתוח את החנות למשלוחים בחו"ל.

6. מונטיזציה

 תוכלו להרוויח כסף מחנות אינטרנטית, לא רק על ידי מכירת המוצרים והשירותים שאתם בעצמכם משווקים. חנות מקוונת מאפשרת לכם להרוויח כסף מלידים, עמלות שותפים (עמלות מכירת מוצרים ושירותים של צד ב'), פרסומות מגוגל, מכירת שטחי פרסום ועוד.

עיצוב חנות אינטרנטית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת בניית חנות אינטרנטית הוא העיצוב שלה. עיצוב חנות אינטרנטית צריך להיות אטרקטיבי וקל לשימוש. עיצוב טוב גם יגרום ללקוח להרגיש יותר בנוח לגבי הקנייה באתר, מה שיתרום לא מעט לקופת המזומנים שלכם, למיקומי האתר בגוגל ולתוצאות הקמפיינים הממומנים שלכם.

המוצרים שלכם

בניית חנות אינטרנטית היא דרך מצוינת להתחיל כעסק קטן. זו גם דרך מצוינת להציג את המוצרים שלך בפני יותר לקוחות פוטנציאליים.

חשבו על המוצרים. מה אתה רוצים בכלל למכור? האם יש לכם מספיק מוצרים וסחורה שתספיק למגוון רחב של לקוחות? האם יש לכם אחריות על המוצרים?

האתגרים

  • בנייה ותחזוקה של חנות היא יקרה וגוזלת זמן
  • קשה לגרום ללקוחות לתת בה אמון
  • קשה לדעת אם המוצר יימכר או לא לפני שמזמינים אותו בכמויות גדולות
  • אין מקום פיזי להחזיר אליו את הפריטים, במקרים של חוסר שביעות רצון מהלקוחות

האור שבקצה המנהרה

ישנם שלבים רבים הכרוכים בבניית חנות אינטרנטית. כאשר בונים חנות אינטרנטית, יש להביא בחשבון גורמים רבים: איזה סוג של מוצרים יימכרו, איך להשיג תנועה לאתר וכיצד להמיר אנשים ללקוחות. כדי להתגבר על הכשלים הטכניים הנובעים מניהול ותחזוקה של חנות אינטרנטית על פלטפורמה חיצונית שאינה שייכת לכם, אנו ממליצים לכם לבדוק גם את האלטרנטיבות.

בניית חנות אינטרנטית בוורדפרס

לחנות אינטרנטית בוורדפרס יש כל כך הרבה יתרונות שיכולים לעזור לכם הן בניהול החנות עצמה והן במיקסום הרווחים הודות לפלטפורמה החכמה והמובילה בעולם.

השתמשו במוצרים של שותפים

בכל תחום יש מותגים מסוימים שאינם משווקים ונמכרים על ידכם. מערכת ניהול החנות החכמה של וורדפרס תאפשר לכם להציג פריטים שאינם שלכם ולהרוויח מהם עמלות שותפים.

התאמה אישית של תמונות המוצר

תמונות המוצר שלך צריכות להיות באיכות גבוהה אם כי קטנות ככל האפשר כדי לוודא שהן נטענות במהירות. לקוח שמחכה זמן רב עד שתמונת מוצר תיטען עלול להיות חסר סבלנות ולעבור לחנות הבאה. מערכת החנות של וורדפרס תדע כיצד להתמודד עם כל האתגרים הטכניים ולהציג את תמונות המוצר הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. אנו בחברת טוקו דיגיטל מספקים שירותי צילום מוצרים לאתרים ונשמח להיות לכם לעזר.

תיאורי מוצרים שגוגל אוהבים

תיאורי המוצרים שלך צריכים להיות קצרים אך יעילים, ולהדגיש במהירות את התכונות של כל מוצר. כל תיאור מוצר שתכתבו יגיע בקלות ובמהירות לאינדקס התוצאות של גוגל ויוצג גם בתור סכמות (סניפטים עשירים לתוצאות החיפוש בגוגל).

סרטוני מוצר מכל מקור שתרצו

תמונות מוצרים שימושיות, אבל סרטונים אפילו טובים יותר. הסרטון הוא אולי הדרך הטובה ביותר להראות ללקוח שלך איך עובד המוצר. שירותי סטרימינג כגון YouTube הופכים את הגישה לסרטונים לקלה, אפילו במכשירים ניידים. אם החלטתם להציג את הסרטון בצורה מקצועית יותר, תוכלו להשתמש בכל שירות אחר המציע ניגון והזרמת סרטונים.

קופונים ומבצעים

אם אתם נוהגים להציע מבצעים והנחות על בסיס יומי, אתם תגרמו ללקוחות להיכנס ולבדוק את החנות שלכם בתדירות גבוהה יותר. המטרה היא להפוך את תהליך הרכישה לאינטראקטיבי ומועיל ללקוח, וכך גם להשפיע עליהם לחזור ולבקר לעיתים קרובות יותר באתר.

הנחות כמות

הזמנות בכמות גדולה יכולות לעזור לך להפחית את עלות המשלוח והטיפול. מערכת הניהול של וורדפרס מאפשרת לך להפעיל את האפשרות לקבלת הנחות בכמות גדולה כדי לעודד את הלקוחות לרכוש ממך בסטוק. פעולה זו רווחית יותר גם לך וגם ללקוחות שלך.

עודדו ביקורות

כל עוד אתם מתייחסים לאיכות ברצינות, ביקורות על המוצרים יכולות רק להועיל לך. הקפידו לעודד ביקורות ולהציע כלים שמקלים על כתיבת ביקורות, לרבות תגובות באמצעות הרשתות החברתיות.

הציגו מוצרים רלוונטיים בצורה בולטת

בכל פעם שהלקוחות שלכם מבצעים חיפוש, הם צריכים לראות מוצרים רלוונטיים לתחומי העניין שלהם. ודאו שקל לראות אותם, שכן פעולה זו עוזרת להאיץ את הניווט עבור הלקוח.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

שאלות נפוצות

חנות אינטרנטית היא למעשה אתר מסחר מקוון שבאמצעותו אפשר לרכוש שירותים, מוצרים פיזיים ומוצרים דיגיטליים. באתרים אלו תוכלו למצוא עמודי עגלת קניות, תשלום ואזור אישי.

אם העסק שלך תומך במערך הפצה הכולל ניהול מלאי, שירותי אריזה ושילוח ומכיל לפחות כמה עשרות מוצרים, העסק שלך צריך חנות אינטרנטית שתוכל לעזור בייעול תהליכי השיווק, המכירה וההפצה.

מערכת הניהול של החנות הדיגיטלית תומכת באופן אוטומטי בניהול מלאי, קופונים, מבצעים והנחות לזמן מוגבל ובעיקר עובדת בשבילך, כמעט ללא התעסקות מצדך.

חנות אינטרנטית מקדמת מכירות באמצעות קידום אורגני, פרסום ממומן וקידום ברשתות החברתיות. אתר מסחר מקוון מקצועי בונה סמכותיות ואמינות בעיני הלקוח ומסייע לו לקבל החלטות בעת תהליך המכירה.

בין שיש לכם כבר חנות אינטרנטית ובין שאתם מעוניינים לבנות חנות אינטרנטית חדשה, אנו בטוקו דיגיטל מספקים שירותי בניית חנויות מסחר מקוונות הכוללות אוטומציה מלאה לעסק שלכם ובהתאמה אישית.

אפשר להוסיף לחנות האינטרנטית שלכם תמיכה מלאה בריבוי שפות. לכן, בין שאתם מעוניינים לבנות חנות דיגיטלית בשפה האנגלית עם תמיכה בשפות נוספות ובין שאתם רוצים להוסיף לאתר הקיים תמיכה בשפות אחרות, נשמח לעזור לכם להטמיע באתר תמיכה בריבוי שפות.