חברת קידום אתרים בגוגל

אז מה אתם יודעים לעשות שכל חברת קידום אתרים אחרת יכולה להבטיח לי? המכנה המשותף לרוב חברות קידום האתרים הוא שירותים ותוצאות.

אנחנו מדברים על יצירת שפה משותפת בין העסק בדרכו להיות מותג, ובין הלקוח שבסה"כ רוצה לקבל מענה מידי לצורך שלו, ובמקרים רבים נתקל במכשול ונעצר; לא משאיר פרטים, לא מתקשר ופשוט לא חוזר. אז מה הפתרון? ניסינו להקשיב לבעיה האמיתית של הלקוח האידיאלי שלכם, בעלי העסקים וכל התוצאות לפניכם.

אז מה הבעיה של הלקוח שלך? התרחיש הדרמטי שהוצג בפנינו לא הפתיע אותנו

"כשיש לי בעיה, אני קודם כל מנסה לחפש את התשובה בגוגל ומדי פעם פונה לפייסבוק ויוטיוב כדי לקבל תמונת מצב מדויקת יותר. לאחרונה, אני נתקל ביותר ויותר אתרים שאומרים בדיוק את מה שצריך להגיד, לא יותר, ובעיקר פחות. הטקסט טכני-מכני ומרגיש שאינו מספק את כל המידע הנדרש. אם אני לא מקבל את הפתרון שלי באתר שלך, אני פשוט עוזב אותו ומחפש את התשובה אצל המתחרה שלך."
בשנים האחרונות, בדקנו, ובעיקר הקשבנו לבעיה האמיתית של רוב בעלי העסקים בישראל. הפער אינו טמון רק בחברת קידום אתרים שמספקת עבורו שירותי שיווק דיגיטלי בגוגל, פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. היום, אנחנו מבינים שהבעיה הרבה יותר מורכבת.
חוסר ההבנה של אנשי המקצוע עם המטרות והיעדים של בעל העסק מצד אחד, ויצירת שפה אחת שאינה עולה בגובה העיניים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ובמקרים רבים לא מביאה לתוצאות הרצויות בהתאם ליעדים שהגדרתם.

חברת קידום אתרים שנלחמת במילים עם יותר מילים

לזקק את המסר שלך ברשתות חברתיות זה אולי הכרחי, אבל הערך הנתפס של העסק שלך בעיני הלקוח שלך חשוב לא פחות. בדרכנו, להפוך את העסק שלך למותג, אנו כבר יודעים כי שלב מחקר המילים ובחירת מונחי החיפוש לאתר שלך, הנם חלק בלתי נפרד. יחד עם זאת, אנו לא מוותרים בקלות, לא ללקוחות שלכם, וגם לא למתחרים.
הדרך שלנו להראות לכם שאנחנו אתכם לכל הדרך, מלווה באוצר מילים וביטויים שאינן רק מקודמות במנוע החיפוש ואינן עוד סיסמאות וקלישאות בלי פואנטה. אנו מקשיבים לכם וגם ללקוחות שלכם. הערוץ המשותף והשפה המשותפת, הוא המפתח להצלחה שלנו ושלכם.
נגן וידאו אודות אודות טוקו דיגיטל
לא מאמינים בפייק ניוז

כיום, כאשר התחרות בשיווק הדיגיטלי רק הולכת וגוברת, עולה הצורך לחדד את העברת המסרים השיווקיים באופן יצירתי, חד וקולע למטרה. לא פחות מקטניס אוורדין ממשחקי הרעב. לכן, אנחנו מאמינים שאתם ודאי מחפשים חברת קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים שמדברת וכותבת בשפת הלקוחות שלכם.

בימים אלו, אנחנו מבינים כי הרבה עסקים מדשדשים, נפתחים ונסגרים לסירוגין, וגם מחירי הפרסום עלו בהתאם. לכן, חשוב לנו לדייק את המסר שלך ולבנות עבורך מותג שמושך אליו יותר לידים איכותיים.
ובמילים אחרות

היי, אנחנו צוות טוקו דיגיטל, חברת שיווק ופרסום דיגיטלית המתמחה בשירותי SEO וקידום אתרים בגוגל. נשמח לעזור לך לקדם ולפרסם את העסק שלך בגוגל וברשתות החברתיות. רוצה לקבל טעימה קטנה מההצלחה שלנו? נשמח לשבת איתך על קפה ולהראות לך מהו הכוח האמיתי של מסר שיווקי. או במילים אחרות, שאל אותנו על הביטויים שהבאנו לעמוד הראשון.

נושאים קשורים