כמה עולה קידום אתרים בגוגל?

כמה עולה קידום אתרים בגוגל שמביא תוצאות? עלות קידום האתר משתנה בהתאם לתחום העסק והתחרותיות בענף. כדי לספק תוצאות, יש לאמוד שווי הוגן מבחינת זמן ההשקעה והתוצאה שתתקבל בפועל. הצעת מחיר של קידום אתרים בגוגל שבאמת תוכל לספק עבורכם תוצאות תחל ב-1,500 שקלים, שמתוכם יש לשקלל את מספר שעות העבודה החודשיות, עלות כתיבת התוכן, בניית הקישורים ועלות ניהול תיק הלקוח.
מקדמים עניינים

כמה עולה קידום אתרים בגוגל לעסק קטן?

בדרך כלל כששואלים אותנו כמה עולה קידום אתרים בגוגל עבור עסק קטן או בינוני אנו נוהגים להמליץ על תקציב חודשי של קידום אורגני בחודש בסך 1,600 – 1,800 שקלים. כך שמצד אחד נוכל להתמקד בכמה מילות מפתח שיניבו תוצאות ומצד שני, יוכל הלקוח לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לאתר ולסגור יותר עסקאות.

נגן וידאו

קידום אתרים הוא גורם חשוב בהגדלת תנועת הגולשים לאתר שלך והגדלת המכירות בעסק. חשוב להבין את האפשרויות השונות של מחירי קידום אתרים כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבור העסק שלך. הפעם החלטנו להתמקד בגורמים השונים המשפיעים על מחירי קידום אתרים וכיצד תוכל לקבל את התמורה המקסימלית לכספך.

כמה עולה קידום אתרים בגוגל לעסקים בינוניים?

עסקים בינוניים יצטרכו לשלם בממוצע 2,500 שקלים בחודש כדי שבאמת יוכלו לעמוד ברף התחרותיות של מנוע החיפוש גוגל. כשמדובר בתקציב חודשי של 2,500 שקלים ומעלה, תוכלו להיות מדורגים על עשרות ביטויי מפתח רלוונטיים לעסק שלכם, ולקבל תנועת גולשים של מאות ואלפי גולשים בכל חודש.

קידום אתרים מחיר

מחיר קידום אתרים של חנות אינטרנטית או אתרי חברות וארגונים גדולים, מתחיל ב-3,000 שקלים וכולל מיקוד לייזר של מילות המפתח החמות ביותר עבור האתר שלכם, לצד שלל מונחי חיפוש הכוללים את שמות המוצרים והשירותים שיש לעסק שלכם להציע.

האם התמורה מעידה על מחיר קידום אתרים?

במקרים רבים אנו מקבלים את מה שאנחנו משלמים עבורו. זאת אומרת, שאם בחרנו לרכוש רכב חדש או מכשיר סלולרי מהדגים המתקדם ביותר, הרי שיש הבדל בין מחירי הקצה של הזול ביותר אל מול היקר ביותר שביניהם. לכן, אחד הפקטורים המעידים על ההצלחה בתהליך קידום האתר הוא המחיר. עם זאת, המחיר איננו הפקטור היחיד, היות שמדובר גם במקצועיות של החברה וגם בתחרותיות בתחום העיסוק של בעל העסק.

במילים אחרות, ייתכן מאוד שתקבלו תוצאות טובות יותר אצל חברת בוטיק של קידום אתרים בגוגל המציעה לכם מחיר קידום אתר משתלם יותר משל סוכנות דיגיטל מתחרה, אך בכל מקרה, לא סביר שתקבלו תוצאות טובות אם תבחרו בחברה המציעה מחירים של קידום אתרים ב-500 ₪ או 1000 ₪ בחודש, אלא אם מדובר במילות מפתח שאינן תחרותיות כלל כמו שם העסק שלכם.

ישנן גם חברות קידום המתמחות בקידום עסקים בתחום מאוד ספציפי או נישתי. במקרים אלו, ייתכן כי יש להם יתרון תחרותי על פני אחרים היות שיש להם נכסים דיגיטליים גדולים בדמות פורטלים, אינדקסים או פורומים גדולים המתמחים בנושאים אלו. תמיד כדאי לבדוק אם יש לחברה נכסים תומכים הרלוונטיים לתחום שלכם.

שירותי SEO

מחפשים מחיר קידום אתרים שמתאים לתקציב שלכם? אנו מציעים מחירי קידום אתרים נוחים כדי לעזור לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקה שלכם. בעזרת השירותים שלנו, תוכלו לקדם בקלות את האתר שלכם בגוגל ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. צוות המומחים שלנו יעבוד אתכם כדי ליצור אסטרטגיה יעילה שתעזור להגביר את הנראות שלך באינטרנט ולהגדיל את התנועה לאתר שלך. פנו אלינו עוד היום ותנו לנו לעזור לכם לקדם את האתר שלכם במחיר ללא תחרות!

עם המגוון הרחב שלנו של חבילות קידום אתרים, תוכל למצוא את ההתאמה המושלמת לתקציב שלכם. אנו מציעים מחירים תחרותיים על מגוון שירותים לרבות קידום אתרים אורגני, כתיבת תוכן, שיווק במדיה חברתית ועוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר 
 
לקידום אתרים בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים לקבל הצעת מחיר 
 
לקידום אתרים בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

שאלות נפוצות
שירותי SEO מסייעים לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. ככלל אצבע, ככל שיותר מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם יופיעו בעמוד הראשון בגוגל, כך תקבלו יותר תנועת גולשים לאתר, וכן לקוחות פוטנציאלים שיביעו עניין בשירותים והמוצרים שלכם.

אנו מציעים שירותי SEO מקיפים לבעלי עסקים הכוללים כתיבת תוכן שיווקי ומקצועי, קידום אתרים טכני באתר ומחוצה לו, בניית קישורים, מעקב וניתור מתחרים, דוחות קידום אורגני ועוד.

קידום אתרים בגוגל הוא אחד משירותי השיווק הדיגיטלי המשתלמים ביותר בטווח הארוך, שכן הם מאפשרים לכם לקבל תנועת גולשים איכותית לאתר באופן אורגני, בלי לשלם תקציבי פרסום גבוהים יחסית עבור כל גולש שנכנס אליכם לאתר.
שירותי SEO לעסקים מסייעים להם לבנות מוניטין עסקי וסמכותיות שיעזרו להם להפוך למותג מוביל בתחום העיסוק שבו הם מתמחים. היתרון המשמעותי של SEO הוא שהוא מאפשר לכם לקבל לידים ולקוחות רלוונטיים יותר.
חד משמעית כן. קידום אתרים בגוגל הוכיח את עצמו כאחת משיטות השיווק הדיגיטלי המובילות בענף השיווק והפרסום בישראל וברחבי העולם.

כדאי לבחור חברה לקידום אתרים לעסק לפי המלצות, תיק עבודות, יכולות וביצועים שאותם ניתן לבדוק בשטח. ככלל אצבע אם אינכם בטוחים במי לבחור, אנו ממליצים לכם לנסות לבחור בחברת קידום מקצועית ולבדוק כבר ב-3 החודשים הראשונים ייתכנות להמשך עבודה המסתמכת על ביצועיה בשטח.

לחברת טוקו דיגיטל ניסיון עשיר במתן שירותי SEO לעסקים. עזרנו למגוון לקוחות לקדם את האתר לעמוד הראשון בגוגל ולקבל תנועת גולשים איכותית.

כן, אנחנו מציעים שירותי שיווק נוספים כגון: פרסום ממומן בגוגל, ניהול מוניטין, בניית משפך שיווקי, פרסום כתבות יח"צ, שיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב ואינסטגרם.