קורסים דיגיטליים
נגן וידאו אודות קורסים דיגיטליים
קבלו ייעוץ בחינם
או התקשרו: 050-8433787

בניית קורסים דיגיטליים

בניית קורסים דיגיטליים שמייצרים הכנסה פסיבית • הזמן שלך שווה הרבה יותר ממה שנדמה לך. אם תמיד רצית ללמוד איך לשכפל את עצמך ולהרוויח יותר. עכשיו זה הזמן ללמוד על בניית קורסים דיגיטליים שייצרו עבורך הכנסה פסיבית בכל חודש.
בניית קורס דיגיטלי

העידן הדיגיטלי כבר שינה מציאות של מיליוני אנשים ברחבי העולם, בתקופת הקורונה בלבד. בעלי העסקים כבר הבינו כי אין מנוס מלעשות שינוי אמיתי שיעזור להם לייצר תזרים הכנסה חודשי. קורסים דיגיטליים עשויים להיות העתיד הכלכלי שלכם אם רק תאפשרו לעצמכם להיפתח לרעיון המהפכני של יצירת הכנסה פסיבית מקורס דיגיטלי בבעלותכם. מאת: מושיק קלינמן, כותב תוכן בחברת טוקו דיגיטל.

מקדמים עניינים

מה זה בכלל קורס דיגיטלי?

קורס דיגיטלי הוא למעשה תוכן דיגיטלי שאותו אפשר למכור ללא הגבלה, בכל חודש ולייצר הכנסה פסיבית. מוצרים בדמות ספר, הרצאת שמע מוקלטת, כנס מקצועי, קורס דיגיטלי, וובינר, תוכנה, אפליקציה וכו'.

פעם כדי להתפרסם ולהפוך להיות מותג בתחומכם, הייתם נאלצים לעבוד קשה כדי לרכוש זמן מסך בתוכניות הטלוויזיה בדמות פרסומת ממומנת או ריאיון בתוכנית אירוח, בזמן שאחרים ניסו לקבל זמן שידור ברדיו כדי שיאזכרו אותם ויעידו על אמינותם ומקצועיותם בתחומם.

היו לכך מספר חסרונות:

  1. השקעה גבוהה מדי, בדרך כלל עשרות אלפי שקלים לאייטם ממומן במדיה המסורתית
  2. חוסר מיקוד מדויק לקהל היעד של המוצרים והשירותים שלכם
  3. הייפ גבוה לזמן קצר ומוגבל מאוד

היום, זה כבר לא מספיק להיות אמין ומקצועי. כדי לייצר הכנסה חודשית שתעמוד בסטנדרטים שלכם, עליכם להיות ייחודיים. מוצר דיגיטלי הוא הכלי שיעזור לכם לבדל את עצמכם מהמתחרים, להפוך אתכם למומחים ולייצר עבורכם הכנסה פסיבית חודשית.

צילום ועריכת קורס דיגיטלי
צילום ועריכת קורס דיגיטלי מקצועי

איך קורס נולד?

המיינדסט של כל אדם המעוניין להוציא קורס דיגיטלי שמייצר הכנסה חודשית הוא קודם כל מתן ערך. ערך מקצועי, לימודי, חווייתי, ובקיצור, כזה שאנשים היו רוצים ללמוד אותו ומוכנים לשלם עליו. אם יש לכם את הידע הנדרש, זה פחות או יותר כל מה שתצטרכו כדי להתחיל. גם אם אתם טֶכְנוֹפוֹבִיִּים, אין כל סיבה שזה יהיה מחסום כלשהו עבורכם.

תראו, כישראלים, יש לנו הנטייה לחשוב שאנחנו צריכים לדעת לעשות הכול בעצמנו. כלומר, אם אנחנו רוצים להוציא קורס דיגיטלי, אנחנו נצטרך גם להיות תחת כובע המומחה, הפרנזטור, איש השיווק, בונה האתרים והקופירייטר בעסק שלנו.

אבל בדיוק ההיפך הוא הנכון
ככל שאתם מנסים לסבך את עצמכם יותר בדברים שגדולים עליכם, אתם פשוט מפספסים את המטרה. אם תאפשרו לעצמכם לשחרר מהביקורת העצמית ופשוט להעביר את הידע שלכם, בדרך שלכם, במילים ובשפה שלכם, תוכלו לקבל בעלות על קורס דיגיטלי שיהיה שווה לכם הרבה מאוד כסף, הן בטווח הקרוב והן בטווח הארוך.

בניית קורסים דיגיטליים שיהפכו אתכם למומחים

אם אתם מחפשים מוצרים דיגיטליים שיעזרו לכם במיתוג אישי או עסקי, כתיבת ספר דיגיטלי או מדריך טקסטואלי המכיל שיטות, טכניקות וסודות שלמדתם בתחומכם, יפנה אליכם מיד את אור הזרקורים של קהל היעד שלכם, הכולל הן את הלקוחות הקיימים והן את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

הבונוס בטווח הקצר:
הכנסה נוספת של מאות ואלפי שקלים ממכירת ספר דיגיטלי, הגדלת המכירות והשירותים שכבר היום אתם מספקים ללקוחות.

הבונוס בטווח הארוך:
מיתוג אישי, מיתוג עסקי. השקת הספר הדיגיטלי שלכם לא רק שתהפוך אתכם למומחים בתחומכם בעיני לקוחותיכם, אלא גם בעיני המתחרים, הקולגות והלקוחות הפוטנציאלים לעסק שלכם. במילים אחרות, גם אלו שלא קראו את הספר שלכם, יראו אתכם כמובילי דעה בתחומכם.

כתיבת ספר דיגיטלי
כתיבת ספר דיגיטלי

60 דקות ליצירת הקורס הראשון שלכם גו!

היום, בעידן הדיגיטלי שלנו, יש לנו את כל הטכנולוגיה והכלים לפתח קורס דיגיטלי ב-60 דקות בלבד. לשם כך נשתמש בשיטת ה-20-20-20:

חשוב להבין כי שיטת ה-20-20-20 תהיה נכונה עבורכם רק אם יש ברשותכם כבר את החומר הנדרש, ולא תצטרכו לבקש שניצור אותו עבורכם.

כמה מוצר כזה שווה לכם? כמה מאות שקלים בחודש, אפילו בלי למצמץ או להתנצל על המחיר.
שיטת ה-20-20-20 ליצירת קורס דיגיטלי

הקורסים הדיגיטליים שיהפכו אתכם לעשירים יותר

במקרים רבים אנו נתקלים בכתבת תוכן עם כמה טיפים יעילים או בסרטון מעורר השראה ביוטיוב שבהחלט הצליח לעשות לנו את היום. האמת היא כי מוצר דיגיטלי בדמות קורס אונליין, הוא כנראה בעל פוטנציאל התשואה והרווח הגדול ביותר. בעוד שספר דיגיטלי יימכר ב-97 שקלים ועד כ-250 שקלים לעותק דיגיטלי, קורס אונליין בתחומכם יגדיל את חשבון הבנק שלכם באלפי שקלים לכל מכירה.

היתרון בקורס דיגיטלי הוא עצום. לא רק שתהפכו למומחים בתחומכם, כי אם גם שתוכלו לייצר הכנסה של אלפי שקלים בחודש מכמה מכירות בלבד. בלי לנהל מלאי ובלי לעבוד קשה מדי.
חלומות להתעשרות מהירה אינם מובילים להצלחה, אך השקעה במוצר דיגיטלי בדמות קורס וידאו אונליין יניב עבורך תשואה גבוהה ופסיבית שתגיע ישירות אל חשבון הבנק שלך מדי חודש.

וזה אפילו דיי מצחיק

במחיר של כתבה ממומנת אחת בטלוויזיה, תוכלו להפיק קורס דיגיטלי מנצח שיהפוך לנכס דיגיטלי המניב הכנסה פסיבית שתאפשר לכם להגיע לחופש כלכלי אמיתי, ממש כמו זה של נווד דיגיטלי.

ואיך אפשר בלי להזכיר גם את תחום הנדל"ן הדיגיטלי?

הרבה אנשים מאמינים כי הדרך הנכונה ביותר לייצר הכנסה פסיבית היא באמצעות נדל"ן, רכישת דירות והשכרתן. עד היום, האמנו כי מפעל חיינו, כל חסכנותנו שעליהם עבדנו קשה במשך עשרות שנים, יוכלו לייצר עבורנו 5000-4000 שקלים בחודש.

זה לא אמיתי

תגיד, האם נראה לך הגיוני כי נכס בשווי 1,500,000 שקלים יניב עבורך בסה"כ כמה אלפי שקלים בחודש?

תחום הנדל"ן הדיגיטלי רק הולך ומתפתח ואיתו גם האפשרויות של יותר ויותר בעלי עסקים, להרוויח יותר ובהרבה פחות. היום, במקום שתידרשו לשלם משכנתא בכל ימי חייכם, תוכלו להשקיע במוצר דיגיטלי שייתן לכם תשואה גבוהה ורבה יותר מזו שתקבלו באמצעות שכ"ד של הדיירים שלכם. מגוחך עד כמה שזה נכון.

תראה, אנו לא דורשים ממך להבין בהכל. אם יש לך את הידע הנדרש בתחום המקצועי שלך, זה כל מה שחשוב. אנו בחברת טוקו דיגיטל נפיק עבורכם מוצר דיגיטלי לכל מטרה. בין שמדובר בקורסים דיגיטליים בדמות ספרים דיגיטליים למיתוג העסק שלכם, כאלו שתוכלו למכור והרבה במחיר לכל כיס, ובין שמדובר בקורס דיגיטלי, כנסים או הרצאות וידאו שתרצו למכור ולהרוויח עליהם יותר.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?

הצצה לקורס דיגיטלי שמייצר הכנסה פסיבית

לאחרונה העלינו לאוויר את הקורס הדיגיטלי הראשון של אורית של רפאל, לקוחה של חברת טוקו דיגיטל. הקורס המלא עלה למערכת אחסון הקורסים של סקולר, מבית רב מסר. הקורס כולל אנימציה, תמלול, פרומו לכל שיעור, תוכן עניינים אינטראקטיבי, עריכת פס קול וניקוי רעשים, פלטפורמה לאחסון הסרטונים ועוד.

פרומואים לשיעורים מתוך הקורס הדיגיטלי

שירותי עריכת וידאו מתקדמים

אם יש לכם סרטונים שתרצו לערוך, ללטש ולהוסיף להם מגע של קסם וטעם של עוד, נשמח לעזור לכם בכל חלק שתבקשו בו עזרה. כך שגם יש לכם צורך במשימות נקודתיות בהן תצטרכו עורך וידאו מקצועי, נוכל לעזור לכם בכל הנוגע לפתיחים וסגירים לסרטונים, פתיח לוגו לקורס דיגיטלי, תמלול ותרגום לסרטונים, ניקוי רעשים מהקלטות, הוספת מוזיקת רקע ופסקול לכל סרטון, עריכת מצגות לקורסים, עיצוב תבניות סרטון למוצר דיגיטלי מנצח, הוספת אנימציות רלוונטיות, קריין מקצועי ופרנזטור למוצר דיגיטלי, אפקטים מיוחדים, רקעים ייחודיים, תמונות מקצועיות מבנק תמונות בתשלום, אחסון מאובטח של סרטוני הדרכה דיגיטליים, קורסים ומוצרי וידאו דיגיטלי אונליין.

פרסום סרטונים ויראליים

לאחר שקיבלתם את הסרטונים, הקורסים או המוצרים הדיגיטליים שלכם, אנו ממליצים לכם למנף את כוחן של הרשתות החברתיות. כך למשל, פרסום בטיקטוק המציג את תועלות השימוש במוצרי המידע שלכם, יוכל למשוך אליו תנועת גולשים רלוונטית שיהפכו מלידים חמים ללקוחות משלמים. פרסום ביוטיוב, בפייסבוק ובאינסטגרם יכול גם הוא להעביר את המסר באופן חד, ברור וממוקד, בייחוד כשמדובר בסרטוני וידאו ויראליים. המומחיות שלנו היא לצלם, להפיק ולערוך סרטונים שמייצרים עניין ובאזז במדיה החברתית, כך שאתם אלו שתוכלו לקצור את הפירות בסופו של דבר.

טריילרים, טיזרים וסרטוני הדרכה

יזם? בעל עסק? יש לך רעיון למוצר דיגיטלי מנצח?
נשמח לעזור לך לבנות קורס דיגיטלי משלך מא' ועד ת'.
נשמח לשבת אתכם לכוס קפה ולגלות ביחד 
 
כיצד נשפר את העסק שלכם
תתקשרו אלינו, תכתבו לנו או תדפקו בדלתינו.
נושאים קשורים
סוכנות AI בינה מלאכותית

סוכנות AI בינה מלאכותית

סוכנות AI בינה מלאכותית עולם חדש של בינה מלאכותית: סוכנות AI פורצת הדרך טוקו דיגיטל סוכנות AI ובינה מלאכותית פותחת…
אמנות מוזיקה וטקסט: בינה מלאכותית יוצרת עולם חדש

אמנות מוזיקה וטקסט: בינה מלאכותית יוצרת עולם חדש

אמנות מוזיקה וטקסט: בינה מלאכותית יוצרת עולם חדש עולם היצירה עומד בפני מהפכה אדירה. בינה מלאכותית יוצרת פותחת דלתות חדשות…
5 טעויות נפוצות בקידום אתרים שכדאי להימנע מהן

5 טעויות נפוצות בקידום אתרים שכדאי להימנע מהן

5 טעויות נפוצות בקידום אתרים שכדאי להימנע מהן בעולם הדיגיטלי והתחרותי, קידום אתרים (SEO) נהיה חיוני עבור כל עסק שרוצה…