6 סיבות שהעסק שלכם צריך פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל הוא כלי חשוב ויעיל לקידום העסק שלכם באינטרנט. עם כמות המידע הגדולה והתחרות הגבוהה ברשת, חשוב לקדם את העסק שלכם עם כלי שיווק יעיל ומתוכנן. פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להופיע בקידום התוצאות בגוגל כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח המתאימות לתחום העסק שלכם.

נגן וידאו
ניווט מהיר

6 סיבות שהעסק שלכם צריך פרסום ממומן בגוגל

מומחי פרסום בגוגל הם אנשי המקצוע שעוזרים לעסקים ליצור ולנהל קמפיינים מוצלחים בגוגל. יש להם יכולות אנליטיות, טכניות ויצירתיות כדי להשתמש בכלים ובתכונות השונות הזמינות במערכת הפרסום של גוגל אדס. מטרתו של מומחה פרסום בגוגל היא להגיע אל קהל היעד של בעל העסק, ולעמוד ביעדים העסקיים שהגדיר לו בעל העסק. המדדים העיקריים שעליהם תיבחן יכולתו של מומחה פרסום בגוגל הם החזר השקעה (ROI), עלות לליד, עלות להמרה או מכירה ועמידה ביעדים.
6 סיבות שהעסק שלכם צריך פרסום ממומן בגוגל

1. להופיע לפני המתחרים

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להופיע לפני המתחרים שלכם בקידום התוצאות, וכך להגדיל את הזדמנויות המכירה והרווח. ככל שתוכן האתר שלכם יופיע בקידום התוצאות בגוגל, תכונת הקליק האורגני תופעל ותתאפשר גישה לאתר שלכם. פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להופיע למעלה ולגרום לקהל היעד לגלות את העסק שלכם.

2. להגדיל את התנועה לאתר שלכם

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להגדיל את התנועה לאתר שלכם. ככל שהמודעות שלכם יופיעו לפני יותר משתמשים, כך תוכלו לקדם את העסק ולהגדיל את הזדמנויות המכירה וההכנסה שלכם. כמו כן, פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להגדיל את התנועה לאתר שלכם דרך המודעות שמופיעות למעלה ולגרום לקהל היעד לגלות את העסק שלכם ולבצע פעולות נדרשות כמו קניות, הרשמות, מילוי טפסים וכו'.

3. התאמת המסר השיווקי ללקוח

התאמת המסר השיווקי ללקוח באמצעות פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להציג את המודעות שלכם למתאימים ביותר לפי המילות המפתח, המיקום, השעות וכו'. הקמפיין הממומן מאפשר לכם להתאים את המודעות שלכם ללקוחות המתאימים ביותר וכך להגדיל את הזדמנויות המכירה והקשר עם הלקוחות שלכם.

4. תשואה גבוהה על ההשקעה

קמפיין בגוגל מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את התשואה על ההשקעה שלכם. בזכות נתוני הסטטיסטיקה וכלי הניתוח של גוגל, תוכלו למדוד את היעילות של הקמפיין שלכם ולבצע שינויים ושיפורים שיובילו להגדלת ההכנסה והרווח.

5. מדידת נתונים על סטרואידים

מאחורי כל קמפיין עומד מומחה פרסום בגוגל שמודד את תפוקת הקמפיין באמצעות מדידת נתוניו באמצעות כלי הניתוח הזמינים בגוגל אדס. זה מאפשר להם להבין כיצד לשפר את הקמפיין ולהגדיל את התשואה על ההשקעה. ניתוח הנתונים מאפשר לכם, בתור בעלי העסק לקבל מידע חשוב על הפעולות שעושים הלקוחות וכך מאפשר לכם לשפר את הקמפיין על ידי שינויים ושיפורים מתאימים.

6. קידום המותג שלכם בפני קהלים רלוונטיים

קידום המותג שלכם בקידום תוצאות החיפוש יאפשר לכם להגדיל את החשיפה של המותג שלכם. כך תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ולהפוך את המותג שלכם כמוביל בתחום התחרותי שלכם. המודעות יכולות להיות מותאמות ללקוחות הפוטנציאליים המתאימים ביותר, וכך יעזרו בקידום העסק והמותג שלכם בפני המשתמשים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם.

פרסום מקומי - גוגל לעסקים

כפי שראינו, ישנן סיבות רבות לכך שהעסק שלכם צריך לפרסם בגוגל. הפרסום בגוגל מאפשר לכם לחשוף את העסק שלכם בפני יותר לקוחות פוטנציאלים שישמחו לרכוש מכם. כדי להשיג תוצאות טובות ולמנף את תקציב הפרסום החודשי שלכם, אנו ממליצים לפנות אל חברת פרסום ושיווק דיגיטלי המתמחה בהקמת קמפיינים ממומנים לעסקים.

טוקו דיגיטל מתחייבת ב-100% לתוצאות. לא הגעתם לעמוד הראשון? קבלו החזר כספי מלא!

עינת רוזנבליט
"טוקו דיגיטל בנו עבורי אתר חדש בתחום הייעוץ והנומרולוגיה, ועזרו לי במספר עבודות מורכבות בתחום פיתוח התוכנה תוך התאמה מלאה לצרכים שלי. קיבלתי יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך."
עינת רוזנבליט
מאמנת להצלחה אישית ועסקית, פסיכונומרולוגית
רועי סלע
"פניתי לאופק, מנכ"ל טוקו דיגיטל שייקח על עצמו לשפר ולקדם את העסק שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. נבנה עבורנו אתר מכירות חדש שעזר לנו למכור יותר את הגלידות והשוקולדים שאנו מייצרים בעבודת יד. הנוכחות הדיגיטלית שלנו השתפרה במדיות החברתיות ובגוגל. אנו שמחים על היחס המקצועי והשירות האדיב שקיבלנו מהצוות לאורך כל הדרך."
רועי ואירנה
בעלים, שוקולוקו
אורי לוי
"הגענו לאופק זמן קצר לפני פרוץ מגפת הקורונה, במטרה לשווק ולפרסם את אולם האירועים שלנו. נענינו לגמישות מקצועית ותחושת מחויבות בתקופה המאתגרת של הקורונה. עלינו במיקומים בגוגל, העלינו קמפיין ברשתות החברתיות וקיבלנו יותר פניות רלוונטיות לעסק שלנו בתחום האירועים בתל אביב."
אורי לוי
שף ובעלים, אקוסטה
אורית של רפאל
"לפני כשנתיים התחלתי לעבוד על פרויקט אישי רחב ממדים בתחום המיסטיקה, הטארוט, והנומרולוגיה, משולב במשחקים אינטראקטיביים ובעיצוב ייחודי. טוקו דיגיטל בנו עבורי את האתר, קידמו אותו בגוגל וברשתות החברתיות והיום הוא אחד האתרים המובילים בתחומו. אשמח להודות באופן אישי לאופק ולצוות החברה על עבודתם המאומצת והיצירתיות שהפגינו לאורך כל הדרך. אין לי ספק שהם עוד יתרמו רבות לאתר בהמשך דרכו."
אורית של רפאל
מייסדת, אורית של רפאל
יובל
"במהלך הקורונה החלטתי להקים חנות אינטרנטית למכירת דגים עד הבית במקביל לחנות הדגים שאותה אני מנהל ברמת גן. בחרתי בטוקו דיגיטל לביצוע המשימה. הם הבינו מיד את הצרכים העסקיים שלי ובנו עבורי פלטפורמה מדויקת ונוחה לשימוש."
יובל טורם
מנכ"ל, סופרפיש
פנינית איתן
"היי, שמי פנינית, מנהלת תפעול ושיווק בחווית הרוכבים. נעזרתי בשירותי חברת טוקו דיגיטל לבניית אתר חדש בו אנו משווקים אטרקציות, גלמפינג ושירותי הסעדה. כמו כן, טוקו דיגיטל מנהלים בהצלחה את השיווק הדיגיטלי שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. לאורך כל הדרך קיבלנו תמיכה, שירות מקצועי ויחס חם מצוות החברה ובהחלט הרגשנו כי יש על מי לסמוך.
חווית הרוכבים
מנהלת תפעול ושיווק, פנינית איתן
לירן
"פניתי לחברת טוקו דיגיטל במטרה לבנות אתר חדש בנושא התקנת פאנלים סולאריים. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך."
ליב אנרגיה
בעלים, לירן טלירד
אבי זרם
"אופק והצוות שלו בנו עבורי אתר בתחום הנדסת המים. האתר נבנה במקצועיות ובעמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, הם ביצעו קידום אורגני לאתר שלי שעזר לי בקידום מילות מפתח חשובות לדירוגים גבוהים בגוגל."
זרם מים הנדסה
בעלים, אבי
שאלות נפוצות
תפקידו של מומחה פרסום בגוגל הוא לייעל ולמטב את הפרסום תוך שיפור המודעות, הטקסטים והתמונות בדפי הנחיתה, בדפי המכירה ובעמודים הרלוונטיים באתר.

פרסום ממומן הוא סוג של שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות הכולל מפרסמים המשלמים עמלה בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלהם.

קמפיין הוא למעשה כלי שבאמצעותו מגדירים את קהל היעד, האזור הגאוגרפי והתוצאה הרצויה שאותם מעוניין בעל העסק לקבל במסגרת הפרסום. לדוגמה: שיחת טלפון לעסק, רכישת מוצר, השארת פרטים וכו'.

עלות פרסום בגוגל היא בדרך כלל מעל 2,000 שקלים בחודש שאותם יש לשלם הן לגוגל והן למפרסם בנפרד. לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלך, מלא את הפרטים בטופס המופיע מטה ונחזור אליך עם כל הפרטים.

פרסום בגוגל היא דרך חסכונית ואפקטיבית לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לאתר שלך כאן ועכשיו, ללא קשר לתקציב שלך. הפרסום הממומן מאפשר למנהל הקמפיין שלך לבצע אופטימיזציה להמרות ורכישות שבוצעו, במטרה ובשאיפה לשלם בהמשך כמה שפחות בעבור כל ליד או המרה.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום שבו מבקר "נוחת" לאחר שהוא לוחץ על מודעה ממומנת או על כל קישור אחר שמטרתו לאסוף לידים למטרות אלו. בניגוד לדפי אינטרנט, שבדרך כלל יש להם מטרות רבות, דפי נחיתה מעוצבים עם מיקוד או מטרה אחת, המכונה קריאה לפעולה.

תוצאה ממומנת היא למעשה פרסומת. מנועי החיפוש מציגים את הפרסומות בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות. שיטת התשלום על תוצאה ממומנת פועלת לפי מודל של תשלום לפי קליק. זאת אומרת שבכל פעם שמשתמש ילחץ עליה, בעל העסק ישלם סכום סמלי שהוגדר מראש. מטרת הפרסום הממומן היא לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לעסק בטווח המידי.

ברוב המקרים תתחילו לקבל לידים ומכירות לאחר שלושים הימים הראשונים מיום העלאת הקמפיין לאוויר. אך בפועל ייתכן שתקבלו כבר טפטופים של לידים ומכירות כחלק מהרצת הקמפיין כבר בחודש הראשון.

התשובה היא לא. פרסום בגוגל אינו מחייב באתר. אפשר לנתב את תנועת הגולשים אל דף נחיתה או דף מכירה ייעודי שנבנה במיוחד לצורך פרסום זה.