קורס קידום אתרים בגוגל

קורס קידום אתרים בגוגל מיועד למתחילים שרוצים ללמוד את היסודות של SEO וללמוד איך לדרג את האתרים שלהם גבוה יותר בדפי התוצאות של גוגל.

מקדמים עניינים
אתם יכולים למצוא הרבה קורסים לקידום אתרים באינטרנט, אבל בקורס זה תלמדו לקדם אתרים באופן מעשי, לבצע אופטימיזציה לאתר, לעשות מחקר מילות מפתח, להשתמש בתגיות מטא תיאורים וכיצד לבנות ולהטמיע מפת אתר, לעקוב אחר מילות מפתח ששוות יותר עבור העסק שלך, לערוך ניתוח מתחרים באופן יסודי ולבנות אסטרטגיה שיווקית למשך שנים קדימה.

קורס קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש

קורס קידום אתרים בגוגל הוא כלי מצוין לכל חברה שרוצה לשפר את הדירוג האורגני שלה במנועי החיפוש. קורס זה יעזור לכם ללמוד את השיטות המומלצות בקידום אתרים וכיצד להשתמש בהן באתר שלכם. קורס SEO הוא קורס למתחילים המעניק לך את היסודות של אופטימיזציה למנועי חיפוש.
קורס קידום אתרים בגוגל
קורס קידום אתרים בגוגל בחברת טוקו דיגיטל
מטרת הקורס היא לספק לך את הידע ואת המיומנויות הבסיסיות הדרושים כדי להצליח באופטימיזציה למנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. תלמד כיצד לכתוב תוכן טוב יותר, להשתמש במילות מפתח ביעילות ולהפוך את האתר שלך לגלוי יותר הן למבקרים אנושיים והן למנועי חיפוש.
קורס זה נועד לעזור לך ללמוד קידום אתרים בגוגל. קורס SEO יכסה את הנושאים הבאים:
  • מבוא לקידום אתרים
  • איך גוגל עובד
  • היסודות של SEO
  • החשיבות של מילות מפתח במנועי חיפוש
  • מחקר מילות מפתח
  • כיצד לדרג את האתר שלך בעמוד הראשון של גוגל
  • אופטימיזציה בדף
  • אופטימיזציה מחוץ לדף
  • בניית קישורים
  • שיווק באמצעות תוכן

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש עבור מילות מפתח הרלוונטיות לתוכן האתר. קידום אתרים יכול להתבצע בכמה רמות, ממחקר מילות מפתח בסיסי ואופטימיזציה בדף ועד לטכניקות מתקדמות יותר כמו בניית קישורים נכנסים ועריכת מחקר שוק.
קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש עבור מילות מפתח ספציפיות. הקורס הזה הוא דרך מצוינת למתחילים להתחיל ללמוד על SEO ורענון מצוין למי שכבר יש לו קצת ידע בתחום.

מה לומדים בקורס?

קורס קידום אתרים מלמד את התלמידים כיצד לבצע קידום אתרים עבור אתרי האינטרנט שלהם או עבור הלקוחות שלהם.

הקורס פותח כחלק ממערך הדרכות השיווק של חברת טוקו דיגיטל והוא למעשה מכסה הכול, החל מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה בדף, ועד בניית קישורים ומחקר שוק. הקורס עצמו מלמד איך לבצע SEO עבור אתר אינטרנט עסקי, בין שמדובר באתר שלכם ובין של הלקוחות שלכם.

הקורס בנוי בצורה כזו שהוא מכסה תחילה את היסודות ולאחר מכן נכנס לנושאים מתקדמים יותר. זה מתחיל עם היסודות של SEO כמו מחקר מילות מפתח, מבנה האתר ובניית קישורים ואז עובר לנושאים מתקדמים יותר כמו שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, אנליטיקה וחיפוש בתשלום.
קורס קידום אתרים תכלס
קורס קידום אתרים - לומדים רק את התכל'ס
קורס זה ילמד אותך את היסודות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וכיצד לבצע אופטימיזציה לאתר שלך לדירוג טוב יותר במנועי החיפוש. כמו כן, תכירו את האלגוריתמים של גוגל וכיצד הם משפיעים על דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש.
קידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט במנועי החיפוש. אפשר לעשות זאת על ידי אופטימיזציה של האתר כך שהוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות.

מי מעביר את הקורס?

אופק הירשוביץ, מנכ"ל חברת טוקו דיגיטל
קורס SEO מועבר על ידי אופק הירשוביץ, מנכ"ל טוקו דיגיטל ומרצה במכללת האקריו. אופק מכסה את כל ההיבטים החשובים של אופטימיזציה למנועי חיפוש ומתעדכן מדי שנה בכל העדכונים והשינויים של האלגוריתם האחרונים של גוגל.
בקורס זה תלמדו כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי החיפוש הגדולים וטכניקות שיווק מקוונות אחרות. תלמדו על מחקר מילות מפתח, בניית קישורים ואופטימיזציה של מדיה חברתית.
הקורס יכסה את היסודות של SEO וכיצד ליישם אותו באתר האינטרנט שלך. במהלך הקורס נלמד איך לדרג את האתר שלנו גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

קורס SEO זה ילמד אותך כיצד להשתמש ב- Search Console ו- Google Analytics כדי למדוד ולעקוב אחר ההתקדמות של האתר שלך. תלמד כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר עבור מכשירים ניידים, שולחניים וטאבלטים.

אז מה בתכל'ס?

קורס קידום אתרים הוא מערך שיעורים המלמדים אותך כיצד לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש. הקורס יכסה הכול, החל מחקר מילות מפתח ועד אופטימיזציה בעמוד ואופטימיזציה מחוץ לדף. הוא מכסה נושאים כמו מחקר מילות מפתח, אסטרטגיית תוכן, בניית קישורים ועוד.

למי הקורס מיועד?

הקורס מיועד למתחילים ולאנשים שרוצים ללמוד על SEO או לרענן את הידע שלהם בנושא. הקורס זמין לרכישה דרך האינטרנט ואפשר לקבוע מועד לקורס באמצעות טופס השארת הפרטים המופיע בתחתית העמוד.

קורס זה מלמד אותך כיצד לבצע קידום אתרים באתר האינטרנט שלך ולגרום לו לדרג גבוה יותר בגוגל. הקורס מכסה את כל היסודות, כולל מה זה קידום אתרים, מה הוא עושה וכיצד להשתמש בו עבור העסק שלך.

רוצים ללמוד איך לקדם 
 
את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לעשות זאת בעצמכם!

נושאים קשורים
רוצים ללמוד איך לקדם 
 
את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לעשות זאת בעצמכם!