קבלו ייעוץ בחינם

כתיבת מאמרים

יותר לידים, יותר מכירות והרבה יותר רווחים!

התחילו לפרסם עכשיו בגוגל וקבלו תוצאות מיידיות לעסק שלכם

פרסום בגוגל מבוסס תוצאות במסגרת תקציב פרסום חודשי שמתאים לצרכים שלכם. פרסום ממומן למכירה מידית של מוצרים ושירותים בעסק שלכם

החל מ- 
000,2  
בחודש
כתיבת מאמרים היא דרך לחלוק את הידע שלך עם העולם. מאמרים נכתבים בדרך כלל באופן שעוזר לאנשים לפתור את הבעיות שלהם או מלמד אותם מיומנויות חדשות. מאמרים הם אחד מסוגי התוכן הפופולריים ביותר ברשת. אפשר למצוא אותם בפורמטים רבים ושונים ויכולים להיות להם מגוון של מטרות. מאמרים נועדו בדרך כלל לספק מידע, אבל הם יכולים להיות גם מאמרי דעה או ביקורות.
ניווט מהיר
מאמרים נכתבים בדרך כלל בצורה לא רשמית, אבל הם יכולים להיות גם חינוכיים ואינפורמטיביים. אפשר למצוא מאמרים בבלוגים, באתרי חדשות או במגזינים. כדי לכתוב מאמר, אתם צריכים למצוא נושא ואז לחקור אותו. לאחר מכן, תוכלו להתחיל לכתוב את המאמר. כדאי לכלול גם עובדות וגם דעות במאמר כך שיהיה מאוזן ולא חד צדדי. עליכם לוודא שסגנון הכתיבה שלכם מרתק מספיק כדי שהקוראים ירצו לקרוא אותו יותר.

כתיבת מאמרים לאתרים

כתיבת מאמרים לאתרים היא חלק חשוב בשיווק דיגיטלי. זוהי דרך לספק ערך לקהל שלך, לבנות אמון וסמכות, לבנות קישורים נכנסים, להגדיל את תנועת האתר שלך ולדרג גבוה יותר במנועי החיפוש.

כתיבת מאמרים דורשת הרבה מחקר וזמן. זה לוקח זמן, מסירות והרבה תרגול כדי להיות טוב בזה. הדרך הטובה ביותר לוודא שאתה כותב תוכן באיכות גבוהה היא על ידי ביצוע השלבים הבאים:
  • בצעו את המחקר שלכם לפני שאתם מתחילים לכתוב את המאמר
  • צרו מתווה מפורט עם כל הנקודות שצריכות להופיע במאמר
  • רשמו את כל הנקודות על נייר או על מסמך כדי שתוכל לעקוב אחריה
  • התחילו עם פסקת ההקדמה ולאחר מכן עברו על כל נקודה
  • ודאו שהמאמר רלוונטי לקהל היעד שלכם ולתחומי העניין שלו
  • היו ברורים לגבי מטרת המאמר והמסר שלו
  • השתמשו במשפטים ובפסקאות קצרות כדי להקל על הקוראים להבין
נגן וידאו אודות כתיבת מאמרים

הידעת? מאמרים נכתבים לרוב על ידי מחבר יחיד, אך הם עשויים גם להיכתב על ידי מספר מחברים או בשיתוף פעולה. אין אורך מוגדר למאמר, אך מאמרים שאורכם יותר מ-2,000 מילים נחשבים ארוכים.

כתיבת מאמרים היא מיומנות חשובה עבור משווקי תוכן ומקצועני קידום אתרים המספקים
שירותי SEO לבעלי עסקים
זו גם דרך לחלוק את הידע שלך עם העולם ולבנות את המותג האישי שלך.

כתיבת מאמרים בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, התוכן הוא המלך. היום כבר לא מספיק אתר עם תוכן כלשהו; אתם צריכים לייצר תוכן חדש כל הזמן. המשמעות היא שעליכם לכתוב מאמרים על בסיס קבוע כדי לשמור על האתר שלכם רענן ורלוונטי.
ניתן לסווג מאמרים בדרכים שונות, כגון לפי מטרתם וסוג הקורא שאליו הם מכוונים. לדוגמה, מאמרים עשויים להיות מסווגים כמאמרים אקדמיים או סוגים אחרים של מאמרי מחקר המספקים מידע על נושאים לקוראים ללמוד עליהם. ניתן לסווג מאמרים גם לפי מצבם הרטורי, שהוא ההקשר שבו נכתבו ופורסמו.
כאשר כותבים מאמר, חשוב להביא בחשבון את מטרת המאמר. האם זה אינפורמטיבי או משכנע? ישנם סגנונות שונים המתאימים למטרות שונות.
כתיבת מאמרים לאתרים
כותבים מאמרים לאתרים ולבעלי עסקים

כתיבת מאמר לקידום עסקים באינטרנט

כותב מאמרים יכול להשתמש בכתיבת מאמר למטרות שונות כגון לקידום עסקים, לבניית אמינות בתחומו על ידי פרסום הידע שבו הוא מומחה. כאחת הצורות הפופולריות ביותר של שיווק תוכן, כתיבת מאמר לקידום עסקים באינטרנט יכולה להיות דרך יעילה לבנות את המותג שלך ולהגיע לקהלים חדשים.
המאמר צריך להיות כתוב בסגנון מרתק עם הרבה רגש, פעולה ואישיות. זה יגרום לקורא להרגיש שהוא שם איתך בזמן שהוא קורא את הסיפור או השיעור שאתה חולק איתו.

מאמרים משמשים לעתים קרובות כדי לחנך את הקוראים על נושא מסוים או כדי לספק להם טיפים כיצד לעשות משהו. הם יכולים לשמש גם כחלק מאסטרטגיית תוכן כוללת הכוללת סוגים אחרים של תוכן כמו אינפוגרפיקה ווידאו.

חברת קידום אתרים
קידום עסקים באמצעות תוכן שיווקי שמוכר יותר
כתיבת מאמרים היא דרך פופולרית לחלוק ידע וניסיון בלי להשקיע יותר מדי זמן. זו גם דרך מצוינת להרוויח כסף באינטרנט. אבל אתה צריך לדעת איך לכתוב מאמר שיגרום לאנשים להתעניין לקרוא אותו.

אז איך כותבים מאמר?

תהליך כתיבת המאמר מתחיל ברעיון למאמר ולאחר מכן עליך לחקור את הרעיון הזה ולמצוא מקורות למאמר שלך. אתה גם צריך לכתוב את המאמר, לערוך אותו ולפרסם אותו. אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות אם אתה רוצה לכתוב מאמרים הוא להבין איזה סוג מאמר אתה רוצה לכתוב. ישנם סוגים רבים ושונים של מאמרים, כגון מאמרי דעה, מאמרי מידע ומאמרי חדשות.
השלב הבא בתהליך הוא להמציא רעיון למאמר שלך. תמיד כדאי שיהיה לך לפחות רעיון אחד לפני שאתה לוקח על עצמך את המשימה של כתיבת מאמר כי זה יכול להיות קשה להמציא משהו תוך כדי תנועה.
הדבר הראשון שצריך לעשות כשכותבים מאמר הוא לחשוב על הקהל. מי יקרא את זה? מה הצרכים שלהם? מה הם כבר יודעים? על מה הם היו רוצים לדעת יותר? השלב הבא הוא להכין רשימה של נקודות שתרצו לכלול במאמר. רשימה זו תעזור לך לכתוב יצירה מגובשת עם מבנה ברור והיא גם תעזור לך לשמור על ארגון המחשבות שלך בזמן הכתיבה.
השלב השלישי הוא כתיבת המבוא. זה צריך להיות קליט אבל לא ארוך מדי או מלא מילים; זה צריך לפתות את הקוראים אבל לא לתת את כל התוכן שלך לפני שהם קראו אותו! המבוא צריך להכיל גם קצת מידע ורקע.
ישנן דרכים רבות לשפר את כישורי כתיבת המאמר שלך. דרך אחת היא לקרוא מאמרים נוספים ותכנים אחרים שנכתבו על ידי אחרים. דרך נוספת היא לכתוב יותר מאמרים בעצמכם, שיעזרו לכם לשפר את הכישורים שלכם לאורך זמן.
מאמרים הם בדרך כלל בטווח של 2000-500 מילים, אך האורך משתנה בהתאם לנושא. יש לחקור אותם היטב ולספק תובנות חדשות לקורא. המאמר צריך להיות אינפורמטיבי, מעניין ותמציתי.

למה בכלל צריך לכתוב מאמר?

כתיבת מאמרים יכולה להיות דרך מצוינת לבנות את המותג האישי שלך ולבסס את עצמך כאוטוריטה בתחום נתון. המטרה העיקרית של כתיבת מאמרים היא לספק מידע או בידור לקוראים. מאמרים נכתבים לרוב תוך מחשבה על קהל מסוים, כגון אלו המתעניינים בתחום או תחביב ספציפי. כאשר מאמר נכתב עבור פרסום ממומן, הוא עשוי להיות מכוון לקוראים שיקראו אותו באתר שבו הוא מתפרסם, או עשוי להיות מכוון לשיתוף באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או לינקדאין.

רוצים שנכתוב עבורכם מאמרים?

חברת טוקו דיגיטל מספקת שירותי כתיבה ופרסום מאמרי יח"צ, כתיבת מאמרים לקידום אתרים, כתיבת תוכן לעמודי נחיתה, כתיבה שיווקית ועוד. 

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים

שאלות נפוצות

שירותי כתיבת מאמרים נועדו לסייע לאתרים ליצור תוכן שיווקי, חדשותי ורלוונטי למשתמשי האתר, במטרה לעודד מעורבות, לבנות אמון וסמכותיות בינם לבין העסק שלכם.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים, כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת מאמרי יח"צ, כתיבה חדשותית, כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן מקצועי.
המאמרים מייצרים ערך אינפורמטיבי רב בעיני המשתמש ואף מעודדים אותו לגלות מעורבות, לכתוב תגובה, לשתף עם חברים, להשאיר פרטים או לרכוש מכם מוצרים ושירותים.

לכל עסק צריך להתאים את צורת הכתיבה הספציפית לו. צורת ההתנסחות הכוללת את הטון, המשקל והגופים שבהם יכתבו המאמרים בהתאם לתחום האתר ותחום העיסוק. רוצה לדעת אילו סוגי מאמרים יתאימו לעסק שלך? צור עימנו קשר בטלפון:
050-8433-787 ונשמח לעמוד לרשותך.

מאמר SEO או מאמר קידום אתרים הוא מאמר שנכתב במטרה לקדם את האתר, באמצעות תוכן שיווקי ויצירת קישורים רלוונטיים למילות המפתח המקודמות באתר.

מאמר חדשותי הם בדרך כלל מאמרי דעה בתחום הפוליטיקה שנכתבו באמצעות חוקי הכתיבה העיתונאית. להבדיל מכתיבת מאמר סטנדרטי, ידיעה חדשותית חייבת לענות על חמש השאלות העיקריות: מי, מה, מתי, מדוע ובאיזה מקום.