פרסום ברשת המדיה

פרסום ברשת המדיה הוא דרך מצוינת להגביר את המודעות למותג שלך, להגדיל את התנועה לאתר ולשפר את שיעורי ההמרה של הלקוחות.

מקדמים עניינים

רשת המדיה היא חלק מפלטפורמת גוגל אדס הכוללת אתרים ואפליקציות שאינם בבעלות גוגל. מטרתה היא לאפשר למפרסמים להציג מודעות באתרים ובאפליקציות הרלוונטיים לעסק שלהם. כמפרסם, אתה יכול להשתמש ברשת זו כדי להגיע לאנשים שאינם מחפשים את המוצר או השירות שלך אך עשויים להתעניין בו.

מהי רשת המדיה של גוגל?

רשת המדיה של גוגל היא רשת של המון אתרים שבהם תוכלו להציג את המודעות שלכם לקהל היעד שלכם. המודעות ברשת המדיה הן מודעות ויזואליות המכילות בדרך כלל את הלוגו של העסק שלכם, תמונות, טקסט מסוים, סרטון או אנימציה.
פרסום ברשת המדיה של גוגל
פרסום ברשת המדיה
למה כדאי להשתמש ברשת המדיה של גוגל?
רשת המדיה של גוגל היא ענקית כוללת מיליוני אתרים בארץ ובעולם שבהם תוכלו להציג את המודעות שלכם. כך אתם יכולים להגיע להרבה לקוחות פוטנציאליים. יתרון נוסף הוא מיקוד הקהלים ברשת המדיה לתחום העיסוק שלכם.
זה כמו שלט חוצות דיגיטלי, אבל במקום שיוצג בפני מכוניות אקראיות שעוברות וחולפות על פניו, אנו מציגים אותו רק בפנים האנשים שיתעניינו במסר שיש לנו להעביר להם.
מכיוון שהמודעות הללו הן חזותיות ולא רק מבוססות טקסט כמו מודעות חיפוש, יש לכם כל כך הרבה הזדמנויות להיות יצירתיים ולגרום למודעה שלכם להתבלט על פני המתחרים.

בעוד שרשת המדיה מתמקדת במודעות חזותיות, רשת החיפוש מתמקדת במודעות מבוססות טקסט. זכרו, מודעות לתצוגה ברשת המדיה יופיעו במוצרי גוגל אחרים כמו יוטיוב ו-ג'ימייל, וברשת האתרים שלה. גם הדרך שבה אתם ממקדים לקהל שלכם עם המודעות האלה שונה.

מודעות חיפוש מסתמכות בעיקר על מילות מפתח כדי לקבוע מתי המודעה שלכם תופיע. עם מודעות לתצוגה, אתם לא מתמקדים במילות מפתח אלא בפלחי קהל שונים.

פרסום ברשת המדיה של גוגל

רשת המדיה היא אוסף של אתרים המהווים חלק מרשת הפרסום של גוגל אדוורדס. זוהי פלטפורמת פרסום מקוונת המחברת בין מפרסמים לבעלי אתרים, אשר לאחר מכן מציבים מודעות באתרים שלהם. רשת המדיה מאפשרת לך להציג את המודעות שלך היכן שהן יהיו היעילות ביותר: על פני אלפי אתרים וערוצי יוטיוב שמושכים מיליוני לקוחות פוטנציאליים מדי יום.

נגן וידאו

כדי להקל על המפרסמים, גוגל יצרה אפשרויות מיקוד המאפשרות למפרסמים למקד סוגים ספציפיים של קהלים עם המודעות שלהם. הם יכולים למקד את המודעות שלהם על פי נושאים, נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלהם. יתרון נוסף של רשת המדיה מאפשר לבעלי אתרים להשתמש בקמפיין שיווק מחדש ברשת המדיה כדי להגיע לאנשים שכבר ביקרו אצלם.

פרסום ברשת המדיה

פרסום ברשת המדיה של גוגל, עם למעלה מ-2 מיליון אתרים ב-90+ מדינות. מפרסמים יכולים להשתמש ברשת המדיה כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם על ידי מיקוד לקהלים ספציפיים, כמו אנשים שמתעניינים בנושא מסוים או גרים באזור מסוים.

פרסום ברשת המדיה יכול להתבצע בשתי שיטות שונות:

  1. מחיר לאלף הופעות (עלות לאלף חשיפות)
  2. מחיר לקליק (עלות לקליק)

במקרה הראשון מפרסם משלם עבור 1000 הופעות ולא אכפת לו ממספר הקליקים שהוא מקבל. במקרה השני מפרסם משלם עבור כל קליק לאתר. אין כל משמעות לכמות ההופעות שהוא מקבל. רשת המדיה מאפשרת לך להגיע לקהלים לפי מיקוד דמוגרפי, תחומי עניין ומיקומים ספציפיים שקשה מאוד למקד ולפרסם עבורם אחרת.

סוגי מודעות ברשת המדיה

ישנם כמה סוגים שונים של מודעות שתוכל להציב ברשת המדיה: מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו ומודעות קניות.

  • מודעות טקסט הן פשוטות – הן מופיעות כקישור ליד תוצאות החיפוש או בתחתית דפי האינטרנט.
  • מודעות תמונה מופיעות כתמונות גדולות יותר בדפי אינטרנט, לצד תוצאות החיפוש או בראש דף.
  • מודעות וידאו פועלות אוטומטית כשהן מופיעות על המסך, כך שהן מושלמות למשיכת תשומת לב מאנשים שאולי צופים בטלוויזיה בזמן גלישה מקוונת.
  • מודעות שופינג מאפשרות לכם להציג את המוצרים שלכם על גבי באנר פרסומי המכיל את שם המוצר ותיאורו, תמונתו, מחירו ודירוגו.

מודעות ברשת המדיה יכולות לשמש עבור מיתוג, יצירת לידים וקמפיינים למודעות, והן משמשות לעתים קרובות על ידי סוכנויות דיגיטליות ליצירת תוכן לנושא או נישה ספציפיים. מטרת המודעות המוצגות באתרי השותפים של גוגל היא למשוך את תשומת ליבו של המשתמש ולהיחשף למסר השיווקי המוצג בדרך כלל בעמודי תוכן רלוונטיים לקהל היעד של המפרסם.

מיקוד הקהלים ברשת המדיה של גוגל

ישנן מספר שיטות מיקוד לפי קהל כאשר אתם יוצרים מודעה לרשת המדיה של גוגל. הנפוצות שבהן הן: תחומי העניין האישיים של הקהל שלכם, הגיל שלהם, המין שלהם, הסטטוס שלהם ומיקום המגורים שלהם. כך למעשה, אנו יכולים למקד את המודעות שלנו בעיני הלקוחות הפוטנציאלים בעלי הסיכויים הטובים ביותר להביע עניין בהצעה שלנו, ולהפוך יותר מתעניינים ללקוחות משלמים.

ישנן מספר שיטות מיקוד לפי קהל כאשר אתם יוצרים מודעה לרשת המדיה של גוגל. הנפוצות שבהן הן: תחומי העניין האישיים של הקהל שלכם, הגיל שלהם, המין שלהם, הסטטוס שלהם ומיקום המגורים שלהם. כך למעשה, אנו יכולים למקד את המודעות שלנו בעיני הלקוחות הפוטנציאלים בעלי הסיכויים הטובים ביותר להביע עניין בהצעה שלנו, ולהפוך יותר מתעניינים ללקוחות משלמים.

שיטות מיקוד נוספות ברשת המדיה של גודל הן: מיקוד לפי רשימת נושאים ומילות מפתח, אך אלו פחות נפוצים מאלו שרשמנו בפסקה הקודמת. 

לסיכום

אנו ממליצים להשתמש ברשת המדיה כדי לחשוף את המוצרים והשירותים שאתם מציעים בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להפוך ממתעניינים ללקוחות משלמים. חשוב להדגיש כי במקרים רבים, מיקוד נכון של המודעות שלנו ברשת המדיה, יאפשר לנו לחשוף את המודעות בפני קהלים גדולים יותר ובמחירים נוחים יותר הן באמצעות CPM והן באמצעות CPC. 

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.