קבלו ייעוץ בחינם

פרסום כתבות יח"צ באתרי חדשות

יותר לידים, יותר מכירות והרבה יותר רווחים!

התחילו לפרסם עכשיו בגוגל וקבלו תוצאות מיידיות לעסק שלכם

פרסום בגוגל מבוסס תוצאות במסגרת תקציב פרסום חודשי שמתאים לצרכים שלכם. פרסום ממומן למכירה מידית של מוצרים ושירותים בעסק שלכם

פרסום כתבות יח"צ באתרי חדשות מאפשר לחברות לפרסם ולקדם מוצרים, שירותים או אירועים שיגיעו בתפוצה רחבה וממוקדת אל קהל היעד שלהם. כתבות אלו מתפרסמות בדרך כלל באתרי חדשות גדולים. היתרונות של פרסום כתבות יח"צ הם שהם בדרך כלל קצרים יותר ממאמרים רגילים, ויראליים יותר, ויש להם סיכוי גבוה יותר להיקלט על ידי גופי חדשות. שלבי התחקיר והכתיבה של כתבות יחסי ציבור יכולים להיות משימה מפרכת. חשוב שתהיה הבנה מעמיקה של איך התהליך עובד ומהם כל השלבים לפרסום כתבת יחסי ציבור באתר חדשותי.

כתיבת מאמרים
פרסום כתבות יח"צ באתרי חדשות
  1. השלב הראשון בתהליך הפרסום הוא שליחת המאמר לאתר המפרסם
  2. לאחר שליחת המאמר, תצטרכו להמתין לאישורו לפני שהוא יתפרסם באתר*
  3. לאחר אישור המאמר, תצטרכו למצוא דרך לקדם אותו כך שהקוראים יחשפו אליו ויקראו אותו


*תהליך האישור אורך בדרך כלל כשבועיים, אך פרסומים מסוימים עשויים להימשך פרקי זמן ארוכים או קצרים יותר בהתאם לצרכים ולמדיניות שלהם.

פרסום כתבות יח"צ לעסקים

פרסום כתבות יח"צ לעסקים הופך לטרנד פופולרי בקרב חברות שרוצות להגביר את המודעות למותג שלהן ולייצר עוד לידים לעסק שלהן. סוכנויות שיווק ופרסום יכולות לפרסם כתבות יח"צ לעסקים באתרי החדשות המובילים בישראל. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן חדשותי לנושא או נישה ספציפיים. תפקיד הפרסום באתרי החדשות הוא ליצור מודעות ולקדם את המותג.
פרסום מאמרים באתרים חדשותיים נתפס כחלק חשוב מיחסי ציבור. הסיבה לכך היא כי ליחסי ציבור יש מוניטין של תהליך שלוקח זמן. אחת הדרכים לפרסם כתבת יח"צ היא לגרום לאיש יחסי הציבור שלכם לכתוב את המאמר בעצמו ולאחר מכן לשלוח אותו לפרסום. דרך נוספת היא לפנות אל חברת פרסום ושיווק שתכתוב אותו עבורכם ולאחר מכן תשלח אותו לפרסום באחד מאתרי החדשות המובילים בישראל.

האפשרות הראשונה עלולה לגזול זמן רב ואף לעלות לכם יותר, ואילו האפשרות השנייה תחסוך זמן, מאמץ ומשאבים תוך שמירה על תקני איכות של כתבת יחסי ציבור מהשורה הראשונה.

תהליך הפרסום של כתבות יח"צ באתרי חדשות

תהליך הפרסום של כתבה כזו שונה מתהליך פרסום מאמר תוכן באתר שלכם או באתר אחר. לשם כך, תצטרכו לספק תכנים מעניינים ששווה לדבר עליהם וגם להשקיע לא מעט כסף עבור הגוף המפרסם. ישנן דרכים רבות לפרסם מאמרים באתרי חדשות, אך עליכם לדעת שלכל פרסום כתבה יש כללים ודרישות שונות לגבי סוג התוכן שהם מחפשים. לכן, חשוב לחקור היטב את התחום שתרצו לכתוב עליו לפני שתשלחו אותו לאתר חדשות כזה או אחר.
תהליך פרסום מאמרים חדשותיים אינו תהליך חד משמעי. חלק מבעלי האתרים מקילים יותר מאחרים באיכות התוכן ובאופן הגשתו, בעוד שלחלקם יש סגנון פרסום ספציפי שהם רוצים שהכותבים שלהם יפעלו לפיו. תעשיית ההוצאה לאור היא כזו שהושפעה מאוד מהדיגיטליזציה ומהאינטרנט. עם עליית המדיה החברתית ופלטפורמות הפרסום המקוונות, שיטות הפרסום המסורתיות מאותגרות על ידי מדיומים דיגיטליים חדשים.

תהליך פרסום הכתבות באתרים עובד כך:

  1. המאמר מנוסח על ידי כותב התוכן או הקופירייטר
  2. המאמר נערך על ידי עורך תוכן כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים ובהנחיות הפרסום
  3. המאמר נשלח לעורך הראשי לאישור לפני פרסומו באתר
  4. המאמר מתפרסם באתר החדשות ובערוצי המדיה החברתית עם קישור לעמוד הראשי שבחרתם לקדם באתר שלכם
  5. משוב ותגובות הגולשים מגיע אל המערכת, ואלו יכולים לתקן אותו בהתאם

הידעתם? פרסום כתבות יח"צ הוא אחת המשימות הנפוצות ביותר עבור עיתונאים ואנשי יחסי ציבור. הם מפרסמים כתבות ומאמרים כדי לבנות את המותג שלהם ולהגדיל את טווח ההגעה שלהם. תהליך הפרסום כולל בדרך כלל כתיבת מאמר ועריכתו כדי לוודא שהוא ברור, תמציתי וללא שגיאות ורק לאחר מכן מפרסמים אותו באתר ובמדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.

מאמרי יחסי ציבור בתקשורת

מאמרי יחסי ציבור מתפרסמים לרוב בצורה של הודעות לעיתונות. הם מתפרסמים כדי לסייע לאנשי יחסי ציבור בעבודתם וליצור פרסום לחברה. פרסום המאמרים הוא דרך מצוינת לחשוף את המותג שלכם בפני קהלים חדשים. עם זאת, לסוכנות יחסי ציבור יכול להיות קשה למצוא את העיתונאים הנכונים לפרסם את כתבות התוכן שלהם.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של מאמרי יחסי ציבור הוא הודעה לעיתונות שמתפרסמת על ידי סוכנות או אדם פרטי. הודעה לעיתונות היא אחת הדרכים להביא את החברה שלך לחדשות והיא יכולה להישלח באמצעות ערוצים מרובים כמו דפוס, מקוון, מדיה חברתית, רדיו וטלוויזיה.
המהדורה צריכה לכלול מידע על מה החברה שלכם עושה, מי אתם וכיצד אפשר להשיג אתכם. זה יכלול גם קישור לאתר או לבלוג של בית העסק כדי שאנשים יוכלו לגלות יותר על החברה שלכם אם הם רוצים ללמוד עוד עליה.

שאלות נפוצות

כתבות יח"צ הן כתבות קצרות המתפרסמות באתרי החדשות הגדולים. מטרתן לקדם ולמכור מוצרים, שירותים ואירועים שהופקו על ידי בעל העסק. 

כתבות יח"צ יכולות לעזור לעסק שלך לחשוף את המוצרים והשירותים הרלוונטיים שלך בפני קהל יעד גדול אך ממוקד. כמו כן, תפקידן להפוך אותך לאוטוריטה בתחומך.

ניתן לפרסם כתבות יח"צ בכל אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל כמו: ישראל היום, וואלה, מקור ראשון, מעריב, רשת, רוטר, חורים ברשת, תפוז, יד 2, מאקו ועוד רבים אחרים.

כתבות יח"צ עוזרות לך למצב את העסק שלך כבעל מומחיות בתחומו בעיני הלקוחות שלך, וכך משפיע עליהם לקנות ממך יותר מוצרים ושירותים.

מחיר כתבת יח"צ לעסק הינו כמה אלפי שקלים. תלוי בסוג התוכן, אורכו והאתר שבו תתפרסם הכתבה.

מיד לאחר פרסום הכתבה תתחילו לראות צמיחה במספר הכניסות לאתר שלכם, וכתוצאה מכך ככל הנראה גם גידול במכירות.