מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא חלק חשוב מאוד בתהליך של פרסום ממומן, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. מטרת המחקר היא למקד את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר שלך כדי להופיע גבוה יותר במנועי החיפוש.

מקדמים עניינים

מחקר מילות מפתח בגוגל

מחקר מילות מפתח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי של עסק. שלב המחקר עוזר לך לגלות מה אנשים מחפשים, כדי שתוכל לוודא שהתוכן שלך רלוונטי עבורם.

מחקר מילות מפתח יכול להתבצע באופן ידני או בעזרת כלים אוטומטיים. כלים כגון כלי מילות המפתח של גוגל, Semrush, Ahrefs  הם מהפופולריים ביותר, אך החיסרון הוא שהם אינם חינמיים.

מחקר מילות מפתח בגוגל
מחקר מילות מפתח בגוגל

מילות מפתח הן המילים או הביטויים שאנשים מקלידים במנוע חיפוש כשהם מחפשים משהו. הם נקראים גם מונחי חיפוש או ביטויי מפתח. מילת מפתח יכולה להיות מילה בודדת למשל, "פרסום ממומן", או ביטוי לדוגמה, "פרסום ממומן בגוגל".

מחקר המילים יציג לנו את ממוצע החיפושים בחודש של כל ביטוי, רמת התחרות שלו, הצעת מחיר לראש הדף (טווח נמוך), הצעת מחיר לראש הדף (טווח גבוה).

הצעת המחיר למעשה עוזרת לנו להבין כמה נשלם בממוצע עבור כל קליק של לקוח פוטנציאלי על המודעה שלנו, בהתאם למילת המפתח שרשומה בתוכנית למילות מפתח. אין זה אומר שהמחיר הכתוב הוא המחיר שנשלם בפועל, אך זה עוזר לנו לקבל אינדיקציה ראשונית בנוגע לתחרות והתחרותיות בתחום.

למה אנחנו צריכים מחקר מילות מפתח?

כדי לספק מוצר או שירות ללקוחות שלכם, הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא מה הלקוחות שלכם מחפשים. כך, תוכלו למקד את הקמפיין הממומן שלכם, המודעות, הקריאיטיב, מיקוד התוכן, הכותרות, התיאורים, התמונות והסרטונים שלכם בכל עמוד תוכן באתר שלכם.

למעשה, מחקר מילות מפתח הוא תהליך שעוזר לזהות את קהל היעד ואת צרכיו. זהו חלק מהותי מאסטרטגיית קידום אתרים, שיווק ותוכן. בעזרת מחקר מילות מפתח, תוכל לגלות מה הקהל שלך מחפש ומה הוא רוצה לדעת.

נגן וידאו

הודות למערכת הפרסום של גוגל, נוכל לנסח מודעה רלוונטית לכל ביטוי מפתח וכך להגדיל את הסיכוי שיותר לקוחות פוטנציאלים יחשפו למודעה ויקליקו עליה. כמו כן, ניסוח מודעה רלוונטית המשלבת את מילות המפתח שבחרתם, תגדיל את ציון האיכות שלה ותתגמל אתכם כפליים. מצד אחד, תופיעו גבוה יותר מהמתחרים שלכם בעמוד תוצאות החיפוש בגוגל. מצד שני, תשלמו פחות עבור כל קליק של לקוח פוטנציאלי.

התחילו עם סיעור מוחות

סיעור מוחות הוא השלב הראשון במחקר מילות מפתח. המטרה של סיעור מוחות היא ליצור רשימה של מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לעסק שלך. התחל במחשבה על המוצרים או השירותים שאתה מציע, קהל היעד שלך והנושאים הקשורים לעסק שלך. רשום את כל מה שעולה לך בראש ואל תדאג לגבי איכות מילות המפתח בשלב זה.

מחקר מילות מפתח הוא היבט חיוני של אופטימיזציה למנועי חיפוש וכולל זיהוי מילות מפתח וביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש מוצרים, שירותים או מידע באינטרנט. המטרה של מחקר מילות מפתח היא למצוא מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך, בעלות נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה.

השתמשו במתכנן מילות המפתח של גוגל

מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי חינמי המאפשר לך למצוא מילות מפתח הקשורות לעסק שלך. כל שעליך לעשות הוא להזין את האתר או המוצר שלך וגוגל תספק רשימה של מילות מפתח קשורות. הכלי גם יראה לך את נפח החיפוש החודשי והתחרות עבור כל מילת מפתח. מידע זה יעזור לך לקבוע לאילו מילות מפתח כדאי למקד.

בדקו את מילות המפתח של המתחרים שלכם

דרך מצוינת למצוא מילות מפתח היא להסתכל על אתרי האינטרנט של המתחרים שלך. השתמש בכלי כמו SEMrush או Ahrefs כדי לנתח את אתר האינטרנט של המתחרים שלך ולראות לאילו מילות מפתח הם מדורגים. חפש מילות מפתח בעלות נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה. מילות מפתח אלו יכולות להוות הזדמנות עבורך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

נתחו את האתר שלכם

השתמש בכלי כמו Google Analytics כדי לראות אילו מילות מפתח מובילות תנועה לאתר שלך. אתה יכול גם להשתמש בכלים כמו SEMrush או Ahrefs כדי לראות לאילו מילות מפתח האתר שלך מדורג. חפש מילות מפתח בעלות נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה, מכיוון שאלו יכולות להיות הזדמנויות פוטנציאליות עבורך לשפר את הדירוג שלך.

השתמשו במילות מפתח עם זנב ארוך

מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים ארוכים יותר שהם ספציפיים יותר ממילות מפתח קצרות. לעתים קרובות יש להם נפח חיפוש נמוך יותר, אבל קל יותר לדירוג מכיוון שיש להם תחרות נמוכה יותר. לדוגמה, במקום למקד למילת המפתח "נעליים", תוכל למקד למילת המפתח הארוך "נעלי ריצה לגברים". מילות מפתח עם זנב ארוך הן לרוב יעילות יותר מכיוון שהן ספציפיות יותר וממוקדות לקהל מסוים.

השתמשו ב-Google Suggest

Google Suggest היא תכונה המספקת מילות מפתח מוצעות כשאתה מתחיל להקליד בשורת החיפוש של Google. הצעות אלו מבוססות על חיפושים פופולריים ויכולות לספק תובנות חשובות לגבי מילות מפתח שאנשים מחפשים. השתמש ב-Google Suggest כדי למצוא מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך ולהוסיף אותן לרשימת מילות המפתח שלך.

השתמשו במילות מפתח של שאלה

מילות מפתח לשאלות הן מילות מפתח שמתחילות ב"איך", "מה", "מתי", "איפה", "למה" או "מי". מילות מפתח אלו מצביעות לעתים קרובות על כך שמישהו מחפש מידע ויכולות להוות הזדמנות לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. השתמש במילות מפתח של שאלה כדי ליצור תוכן כזה

הידעתם? חברות שיווק ופרסום בדיגיטל עורכות מחקר מילות מפתח בגוגל כחלק ממתן שירותי SEO לעסקים.

לסיכום

אנו ממליצים לערוך מחקר מילות מפתח מקצועי, הכולל סינון ומיון של מילות המפתח בהתאם לעמודים, הקטגוריות, המוצרים והשירותים באתר שלכם. לאחר מכן, תוכלו לנסח מודעות רלוונטיות יותר ולהתחיל לקבל תנועת גולשים איכותית יותר במחיר משתלם לכל כיס.

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.