הדרכה לאבטחת אתר

הדרך הטובה ביותר להגן על אתר אינטרנט היא על ידי הדרכה לאבטחת אתר שתעזור לכם לאבטח את האתר שלכם לפני שיהיה מאוחר מדי. אבטחת אתרים היא תהליך של הגנה על האתר שלכם מפני התקפות ופריצות עתידיות שעלולות להזיק לאתר שלכם ולפגוע במידע היקר לכם מכל.

מקדמים עניינים
הרבה אנשים חושבים שהם צריכים לשכור מומחה אבטחת סייבר כדי לאבטח את האתר שלהם, אבל ישנן גם דרכים אחרות כמו שימוש בכלים חינמיים רבים באינטרנט שיעזרו לכם לנטר את האתר שלכם ולשמור עליו מפני האקרים ופורצים.
אבטחת אתר מתחילה בסיסמה חזקה שלא קל לנחש ושימוש בתעודת SSL שיכולה להצפין את הנתונים שלכם ולהגן עליכם מפני התקפות סייבר. אך זה בהחלט לא הכול.

הדרכה לאבטחת אתר וורדפרס

הדרכה לאבטחת אתר תעזור לכם ללמוד יותר אודות תהליך של הגנה על אתר אינטרנט מפני גישה בלתי מורשית, התקפה והפרעות.
הדרכה לאבטחת אתר
הדרכה לאבטחת אתר וורדפרס

בהדרכה המקצועית שלנו תלמדו:

  • האיומים הנפוצים ביותר על אתרי אינטרנט
  • איך מפחיתים את האיומים האלה
  • אמצעי האבטחה הנפוצים שיש ליישם באתרי וורדפרס
  • איך מגלים אם האתר שלכם נפרץ
  • מהו HTTPS ולמה עליכם להשתמש בו באתר שלכם
אבטחת האתר מתחילה ביסודות: הגנת סיסמה, חומות אש ותוכנת אנטי וירוס. אבל זה לא נגמר שם. זה כולל גם פיתוח סיסמאות מאובטחות ומעקב אחר הונאות דיוג.

אבטחת אתרים להגנה מפני פריצות סייבר

אבטחת אתרים היא נושא חשוב מאוד כיום, כאשר האקרים ופושעים מוצאים דרכים חדשות לגנוב נתונים ולגרום נזק בכל יום ויום. ישנם היבטים רבים ושונים של אבטחת אתרים, לכן חשוב שחברות ינקטו צעדים כדי להגן על אתרי האינטרנט שלהן מפני התקפות סייבר על ידי ביצוע ההנחיות הבאות:
  • השתמשו בשרת מאובטח לאחסון האתר
  • ודאו שיש לכם חומת אש להגנה מלאה על האתר
  • השתמשו בתעודת SSL מאובטחת

צוות אבטחת האתר צריך להיות מורכב ממומחים בתחום, כגון מפתחי אתרים המתמחים בבניית אתרי וורדפרס ומומחי אבטחת סייבר. הם צריכים גם להבין טוב איך האקרים פועלים ומה הם רוצים לעשות עם המידע שהם ניגשים אליהם.

לאחר כל פרצות הנתונים שהתרחשו לאחרונה זה הוביל ליותר אנשים שהפכו מודעים לצורך באמצעי אבטחת אתרים נאותים. עם זאת, לא כולם מבינים שיש סוגים שונים של אבטחת אתרים ולא כולם מספקים הגנה מלאה מפני התקפות או האקרים.

כמה סוגים נפוצים של התקפות אתרים הם:

  • פריצה לאתר כדי לגנוב מידע או לשלוט בו ללא ידיעת הבעלים
  • מתקפת DDoS ההאקר שולח כמה בקשות המעמיסות את השרת והופכות אותו ללא זמין למשתמשים לגיטימיים
  • מתקפת פישינג האקר מרמה אנשים לחשוף את המידע האישי שלהם על ידי שליחת אימיילים שנראים כאילו הם מגיעים ממקורות מהימנים
  • התקפת תוכנה זדונית וירוס מחשב או תוכנה זדונית אחרת נכנס לאתר וגורם נזק לתוכן או לתפקוד שלו
אבטחת אתרים חשובה מאוד לכל חברה שרוצה להצליח. זה הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי יראה כשהוא מבקר באתר שלך. אם ישנן פרצות כלשהן באתר, אז זה ישפיע על המוניטין של החברה שלכם וישאיר רושם רע.

כמה מהשיטות הנפוצות ביותר לאבטחת אתר כוללות:

  • שמירה על עדכון תוכנת שרת האינטרנט, התוספים והנושאים שלך עם התיקונים והעדכונים האחרונים.
  • גיבוי האתר שלך באופן קבוע ואחסון שלו במצב לא מקוון במקרה שתצטרך לשחזר אותו.
  • שימוש בסיסמאות חזקות שקשה לפיצוח או לנחש.
  • שימוש בתעודת SSL בכל אתר הדורש מידע רגיש כמו מספרי כרטיסי אשראי או כתובות.

3 טיפים לאבטחת אתרים

הצעד הראשון לאבטחת האתר הוא לוודא שהגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה מותקנת במחשב. לאחר מכן, תמיד כדאי לעדכן את כל התוכנות במחשב עם העדכונים האחרונים. אם אתם משתמשים בחברת אחסון אתרים, היא אמורה להיות מסוגלת לעזור לכם גם בזה.
לאחר מכן, חשוב שתשתמשו בסיסמאות חזקות עבור כל החשבונות שיש להם גישה לאתר ולבסיס הנתונים שלכם. ודאו שהן לא סיסמאות קלות לניחוש כמו 123456 מכיוון שאלו סיסמאות נפוצות המשמשות האקרים ויכולות להיכנס בקלות לכל חשבון פעיל שלכם ברשת האינטרנט.
ככל שיותר אנשים מסתמכים על האינטרנט לפרנסתם, זה הופך להיות חשוב יותר להגן על האתר שלך מפני האקרים ותוכנות זדוניות. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות רשת מסירת תוכן CDN.
ה-CDN יאחסן עותקים של האתר בשרתים בכל העולם, מה שאומר שאם שרת אחד נופל, עדיין תהיה לכם גישה לאתר. זה גם עוזר בזמני טעינה מכיוון שאפשר להציג את האתר מהשרת הקרוב ביותר למיקום של כלל הגולשים באתר.

הדרכה לאבטחת אתר מונעת התקפות זדוניות כגון פריצה, פישינג, הזרקת SQL, הזרקת תוכנות זדוניות וכו'. היא גם מונעת דליפה של נתונים רגישים כמו פרטי כרטיס אשראי וסיסמאות.

רוצים ללמוד איך לאבטח 
 
את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לעשות זאת בעצמכם!

נושאים קשורים
רוצים ללמוד איך לאבטח 
 
את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לעשות זאת בעצמכם!