בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס הוא תהליך הכולל בניית אתרים עם וורדפרס כמערכת לניהול תוכן. חברות בניית אתרים משתמשות במערכת מכיוון שהיא קלה לשימוש ומכילה תוספים רבים שאיתם אפשר להוסיף, לערוך ולעדכן פיצ'רים חדשים באתר.
מקדמים עניינים
וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח שעברה הסבה לפלטפורמת ניהול התוכן והבלוגים הפופולרית ביותר ברשת. וורדפרס מפעילה למעלה מ-30% מכל אתרי האינטרנט, עם למעלה מ-100 מיליון אתרים שמשתמשים בה.

יתרונות בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס עוסקת לא רק בקוד, אלא גם בעיצוב. מפתחי אתרים אחראים לוודא שהאתר שלך נראה נהדר ומתפקד היטב בכל המכשירים. וורדפרס נחשבת לאחת הפלטפורמות שהכי קל לבנות איתה אתר.
  • יש לה ממשק אינטואיטיבי המאפשר התאמה אישית וקלה
  • מגוון תוספים שאפשר להשתמש בהם כדי לשדרג את האתר
  • תמיכה מלאה במכשירים הניידים והטאבלטים
  • תמיכה מלאה ב-SEO לקידום האתר בגוגל
  • ממשק משתמש פשוט המאפשר לבנות אתר ללא כל ידע בקוד
  • התקנת תבניות עיצוב לאתר בקלות

בניית אתרים בוורדפרס הוא תהליך הכולל עיצוב, אפיון, כתיבה, קידוד ובדיקה של אתר אינטרנט לפני עלייתו לאוויר.

בניית אתרים בוורדפרס

עיצוב ובניית האתר

ערכות נושא שולטות במראה האתר ובפריסה שלו, בעוד תוספים מוסיפים לו תכונות חדשות. ישנם ערכות נושא רבות של וורדפרס זמינות באינטרנט, מה שמקל עליך להתאים את האתר שלך בהתאם לצרכים שלך. אם יש לכם כישורי עיצוב או ידע ב-HTML או CSS אז תוכלו גם אתם לעצב ערכת נושא משלכם מאפס.

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול חינמית בקוד פתוח שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור את האתר שלך. זה קל לשימוש והוא אומץ על ידי ארגונים גדולים רבים.

אתר וורדפרס נקרא לרוב בלוג. בלוג הוא סוג של אתר שמשתמש בפוסטים כדי לספק פרשנות או לשתף מידע על נושא מסוים. וורדפרס מציעה תבניות לבלוגים וגם לסוגים אחרים של אתרים, כגון אתרים עסקיים, אתרי תיק עבודות וכו'.

הידעתם? וורדפרס היא מערכת חינמית לניהול תוכן המשמשת גם ליצירת בלוגים, אתרי תיק עבודות וסוגים אחרים של אתרים.

בניית אתרים בוורדפרס לעסקים

בניית אתרים בוורדפרס היא דרך מצוינת לבנות אתר לעסק שלך. אתרי אינטרנט הם כבר לא רק דרך לקדם את העסק שלך ולהשיג לקוחות. הם חלק בלתי נפרד מהאינטראקציה של אנשים עם החברה שלך.

המערכת מספקת ממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש המקל על כל אחד ליצור אתר משלו ללא צורך בידע בקידוד. יש הרבה ערכות נושא ותוספים זמינים בוורדפרס המאפשרים התאמה אישית של האתר באופן מלא.

בונה אתרי וורדפרס יכול להיות בחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה ליצור אתר בעל מראה מקצועי בלי להקדיש יותר מדי זמן ללמוד כיצד להשתמש בקוד.

וורדפרס היא דרך מצוינת לבנות אתר שבאמצעותו תוכלו לשתף את המחשבות, הרעיונות והדעות שלכם עם העולם. ממשק השימוש שלו נוח ופשוט לתפעול ומאפשר למשתמשים להתמקד בכתיבה במקום לבזבז זמן בלימוד קוד.

פיתוח אתרים לעומת בניית אתרים בוורדפרס

פיתוח אתרים הוא תהליך של עיצוב ובניית אתרים. מעצבי אתרים משתמשים ב-HTML, CSS ו – כדי ליצור את הפריסה, הצבעים, הגופנים והגרפיקה של אתר אינטרנט. מפתחי אתרים אחראים לחלק האחורי של האתר – הם מקודדים אותו בשפות כמו PHP ו – jQuery.

פיתוח אתרים יכול להיעשות על ידי אדם בודד או צוות של אנשים. מפתחי אתרים אחראים לכל היבט של פיתוח אתרים, מעיצוב ועד קידוד ותחזוקה. מפתחי אתרים אחראים ליצירה, עדכון וניהול של אתרים באינטרנט. התהליך עצמו יכול להתבצע על ידי חברה או אדם פרטי.

עם השנים האינטרנט פתח הזדמנויות רבות לאנשים לפתוח עסק אינטרנטי או בלוג משלהם. כיום, לשם בניית אתר בוורדפרס נצטרך להתמחות בעיצוב גרפי, עיצוב חוויית משתמש, כתיבת תוכן וכתיבה שיווקית.

פיתוח אתרים

מחיר בניית אתרים בוורדפרס

ישנן רמות שונות של בניית אתר בוורדפרס. אפשר היום לבנות אתר בוורדפרס ב-1,500 שקלים או ב-20,000 שקלים. אפשר למצוא שירותי בניית אתרים גם במחירים של בין לבין. אז מה באמת ההבדל בין התמחור של אתר זול בוורדפרס לאתר יקר?

ככלל אצבע, כמדובר באתר זול, ככל הנראה שמדובר באתר תבנית. כלומר, אתר שככל הנראה לא עוצב מראש בחברת הפיתוח אלא רק עבר ריענון קל כגון שינוי לוגו וצבעים. במקרים אלו, רוב הסיכויים שהאתר שלכם יכיל מספר עמודים מינימלי כגון: דף הבית, אודות, צור קשר, ועוד 3-2 עמודים מרכזיים.

ככל שמחיר בניית האתר עולה, כך גם מספר אנשי הצוות שעומדים מאחוריו עולך וגדל. במקרה הראשון לא נדרש הרבה מעבר לאיש בונה האתרים וכותב תוכן, ולכן גם סך שעות העבודה שעליו יהיו נמוכים יותר.

כשמוסיפים למשוואה עוד כמה אלפי שקלים לפחות, מקבלים גם אתר בעיצוב אישי מידיים של מעצב גרפי מקצועי, אנשי חוויית משתמש, קופירייטרים ואנשי קרייאטיב, אנשי SEO, מתכנתים למקרים נקודתיים.

לא משנה מה התקציב שלכם לבניית אתר, חשוב לזכור כי בניית אתר בוורדפרס יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים לעומת האלטרנטיבות. כמו כן, היא גם מאפשרת לנו חופש לשנות, לשפר ולהוסיף פיצ'רים חדשים לאתר, שעלויות הפיתוח שלהם על ידי מתכנת היו מטפסים ומגיעים לשמיים.

תראו, זהו לא סוד שוורדפרס היא המערכת המובילה בעולם בכל הפרמטרים, ולכן אם תבחרו להשתמש בה, תקבלו ממשק משתמש נוח וקל לתפעול, עלויות פיתוח ובנייה בתקציב שפוי, ותחזוקה שוטפת במחיר ריאלי.

מכיוון שוורדפרס היא מערכת קוד פתוח, כל אנשי הדיגיטל יודעים להשתמש בה; כותבי תוכן, אנשי SEO, מתכנתים, בוני אתרים, אנשי פרסום, אנשי מדיה ועוד. המשמעות היא שככל שיותר אנשים מכירים את המערכת מבפנים, כך גם אתם תוכלו לקבל אתר מקצועי יותר, מכוון מטרה, ומשתלם יותר הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

אתרים שבנינו בוורדפרס

חנות משלוחי דגים עד הבית
מגזין החיים הטובים – מגזין לייפסטייל
אתר בנושא מיסטיקה ורוחניות
אתר בוקינג – אטרקציות בצפון
אתר בנושא פאנלים סולאריים
אתר בנושא הדרכות טיולים בארץ ובחו"ל

רוצים שנבנה לכם 
 
אתר חדש בוורדפרס?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

עקרונות העיצוב של דף נחיתה

דף נחיתה צריך להיות מעוצב כך שיענה על שאלה אחת: "מה יוצא לי מזה?" צריך להיות בו קריאה ברורה ותמציתית לפעולה, ולהציג את היתרונות של המוצר או השירות שלך.

ניתן לעצב דפי נחיתה בדרכים רבות ושונות, אך יש כמה קווים מנחים כלליים שיש לפעול לפיהם. להלן גורמים חשובים שיש להביא בחשבון בעת עיצוב דף נחיתה:

  • עליך לוודא שהוא ידידותי למשתמש ומושך מבחינה ויזואלית
  • עליך להשתמש בכפתור קריאה לפעולה ברור ותמציתי
  • עליך לספק מידע ברור ורלוונטי
  • עליך להשתמש בעקרונות השכנוע
  • עליך לכתוב כותרות מושכות
  • עליך לעצב את התוכן ולהבליט אלמנטים חשובים

סביר יותר שדף נחיתה מעוצב ישכנע את המבקרים שלך לנקוט בפעולה הרצויה. המרכיבים החשובים ביותר של דף נחיתה הם הכותרת, כותרת המשנה והתמונה או הסרטון.

הכותרת היא הדבר הראשון שהמבקרים שלך יראו בדף הנחיתה שלך ולכן היא צריכה להיות ברורה ותמציתית עם קריאה חזקה לפעולה. זה צריך למשוך את תשומת הלב שלהם ולגרום להם לרצות ללמוד יותר על מה שאתה מציע. זה צריך להיות כתוב בצורה כזו שהוא מדבר ישירות לקהל היעד שלך, דבר שאפשר להשיג באמצעות מילות מפתח.

דפי נחיתה הם דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולהניב המרות. לרוב הם העמוד הראשון שלקוחות פוטנציאליים יראו, ולכן חשוב להפוך אותו לאטרקטיבי ככל האפשר.

דפי נחיתה יכולים לשמש למגוון מטרות, כמו יצירת לידים, קידום מוצר או שירות, או גיוס לקוחות. הם יכולים לשמש גם לאיסוף מידע על מבקרים, כגון כתובת האימייל או מספר הטלפון שלהם. אפשר לעשות זאת באמצעות חלונות קופצים וצורות אחרות של תיבות הצטרפות בדף הנחיתה.

אנו בטוקו דיגיטל מעצבים דפי נחיתה בהתאמה אישית לכל עסק, תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים: פונטים, צבעים, לוגו, סלוגן וסמלים.

נושאים קשורים
רוצים שנבנה לכם 
 
אתר חדש בוורדפרס?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

שאלות נפוצות

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן המבוססת על קוד פתוח. נכון להיום, 41.2% מכלל האתרים בעולם נבנו על וורדפרס.

אתר וורדפרס מאפשר לנו להשתמש במערכת ניהול פשוטה לתפעול וגמישה לביצוע שינויים ועדכונים באתר, לרבות הוספת תוספים ומאפיינים מיוחדים המשפיעים על נראות האתר וביצועיו.

התשובה היא כן. אתר וורדפרס מגיע עם כמה תוספים חינמיים שבאמצעותם ניתן להרים תשתית מלאה שתתמוך בקידום האורגני של האתר.

התשובה היא כן. ניתן להטמיע פיצ'רים חדשים ובקשות מיוחדות באתר, בהתאם לצרכיו של העסק. אנו בטוקו דיגיטל נשמח לעזור לכם לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם כדי שתוכלו בסופו של דבר למכור יותר.

התשובה היא כן. כל האתרים שלנו מאובטחים עם תעודת SSL. אנו משתמשים בגרסת ה-PHP המתקדמת ביותר, ומריצים גיבויים יומיים לאתר במטרה לשמור על התוכן ועל המידע ברמה הגבוהה ביותר.

התשובה היא כן. אם האתר שלכם נבנה על WIX או על כל מערכת אחרת, פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר פרטנית לצורך העברת האתר למערכת הניהול וורדפרס.