8 כלי בינה מלאכותית שאתם כבר עכשיו צריכים להתחיל להשתמש

בעידן הדיגיטלי של היום, כלים של בינה מלאכותית הפכו למרכיב עיקרי עבור אנשי מקצוע רבים. בעוד שפתרונות AI רבים מבטיחים לשנות את העבודה והחיים האישיים שלנו, חיוני לדעת אילו מהם מעשיים באמת. בואו להתעמק בשמונה כלי AI שהפכו חיוניים בשגרת היומיום שלי.

נגן וידאו אודות כלי בינה מלאכותית שאתם צריכים להשתמש עכשיו

כלי בינה מלאכותית לשימוש יומיומי

כלי בינה מלאכותית

Claude AI: סיכום תוכן ארוך

בניגוד לחלון ההקשר של 16,000 אסימונים של CHATGPT, קלוד מתגאה בחלון הקשר עצום של 100,000 אסימונים, המאפשר למשתמשים לסכם תוכן ארוך יותר, כולל מאמרי מחקר ומאמרים מקוונים ארוכים.

claude ai

Perplexity: ביצוע מחקרים ומענה על שאלות

מדברים עם צ'אט ישירות באתר אינטרנט. Perplexity יסכם עבורכם תוכן, יענה על שאלות, יחקור תחומים אחרים ויספק עבורכם מידע ספציפי. בניגוד לכלי AI אחרים, Perplexity לא אוסף נתוני משתמשים, מה שהופך את הכלי לבטוח ומאובטח יותר.

perplexity

Taplio: יצירת פוסטים ויראליים ומיתוג אישי

Taplio מתמקד בלינקדאין, ועוזר למשתמשים ליצור פוסטים ויראליים. משתמשים יכולים להזין מידע על תחומי העניין שלהם, ולהבטיח כי הצעות התוכן תמיד יהיו רלוונטיות. למרות שהוא מותאם ללינקדאין, ניתן לשנות את התוכן לפלטפורמות אחרות.

tapilo

elevenlabs: משפרים את איכות השמע

בעזרת ממשק גרירה ושחרור פשוט, Enhanced Speech יאפשר לכם לנקות קבצי שמע, כך שישמעו ברורים ומקצועיים יותר. בנוסף, תוכלו להשתמש בכלי לאימון קולי להחלפת תוכן.

Adobe's Generative Fill: עריכת תמונות בפוטושופ בעזרת AI

שנו תמונות על ידי הוספת אלמנטים ויזואליים חדשים לתמונה. לדוגמה, ניתן לערוך אדם כך שייראה כאילו הוא אוחז במיקרופון.

adobe generative fill

Feedly Leo: מציג תכנים מבלוגים ואתרים בהתאמה אישית

Feedly Leo עוקב אחר פלטפורמות מקוונות שונות בנושאים שמעניינים אותך, מסנן את הרעש, ומציג רק תוכן רלוונטי. עם הזמן, הוא לומד את ההעדפות שלך, ומציג בראש את רשימת הנושאים שמעניינים אותך.

feedly leo

My Mind: ארגון ושמירת תוכן מהאינטרנט

My Mind מאפשר לשמור קטעים דיגיטליים מרחבי האינטרנט. אם מצאתם ברשת קבצי PDF, מאמרים, תמונות או מחקרים שתרצו לגשת אליהם בהמשך, תוכלו לסדר ולארגן אותם בפשטות בתוך הממשק. מתאים בעיקר ליוצרי תוכן, עבור פרויקטים כמו יצירת סרטוני יוטיוב ועוד.

ChatGPT WRITER: עוזר אישי לכתיבת מיילים

מכתיבת קווי מתאר של ספר ועד יצירת טיוטות דואר אלקטרוני, תכונת עזור לי לכתוב של  CHATGPT WRITER מציעה אפשרויות התאמה אישית שונות, החל מהתאמות טון ועד לשינויים בפורמט התוכן. אפשר לשלב את הפיצ'ר עם Gmail ולבקש ממנו לנסח עבורכם דוא"ל בהתאמה אישית.

chatgptwriter

לסיכום המאמר כלי בינה מלאכותית בעידן הדיגיטלי, קיבלנו 8 כלי AI שיכולים לעזור לקחת חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית. קיבלנו מבט מעמיק על תשעה כלים מתוך הבינה המלאכותית שמשפיעים באופן משמעותי על השגרה היומיומית.

בעידן המודרני, המהירות בה המידע מועבר והכמויות האדירות שלו מחייבות גישה חכמה ויעילה יותר. הכלים הבולטים במאמר מספקים פתרונות AI שמטרתם לסייע בניהול יעיל של המידע, להפוך אותו לנגיש יותר ולכוון את התוכן לצורך הגולש. 

לדוגמה, "Claude" יכול לחסוך שעות של קריאה על ידי סיכום תוכן ארוך, ו"Perplexity" מאפשר להגיע לתוצאות מהירות יותר בחיפוש באינטרנט. Taplio" ממקד את המשתמשים בבניית מותג אישי באמצעות LinkedIn, ו"Enhanced Speech" משפר את איכות הקול בקבצים שונים.

כלים אחרים כוללים את "Adobe's Generative Fill" לעריכת תמונות, "Feedly Leo" לקידום תוכן אישי, "My Mind" כבסיס ידע דיגיטלי, "ChatGPT" לעזרה ביצירת תוכן. אלו הם הכלים שיכולים לשדרג את העבודה, הלמידה והיצירה שלנו בעידן הדיגיטלי.

השימוש בכלים אלו בחיי היום יום מעצים את יעילות הזמן שלנו, מסייע להתמקד במה שבאמת חשוב ומגביר את היכולת להתמודד עם כמויות המידע האדירות הזורמות אלינו. הכלים מציעים אפשרויות להתאמה אישית, כך שכל אחד יכול למצוא את הכלי המתאים לו.

רוצים ללמוד עוד על כלי בינה מלאכותית חדשים שיעזרו לכם בחיי היום יום? קורס בינה מלאכותית למתחילים יחשוף בפניכם את כל הסודות ליצירת תמונות כמו המקצוענים, יעזור לכם לעצב ולמתג את עצמכם בתחום כיוצרי תוכן ומובילי דעה שיותר ויותר אנשים ישמחו לצרוך מכם את התוכן, המוצרים והשירותים שיש לכם להציע עבורם.

הדרכה מתוך קורס AI / קורס בינה מלאכותית עם המרצה אופק הירשוביץ