ניהול פרופיל לינקדאין

מחפשים עבודה חדשה? רוצים לפרסם את העסק שלכם או לגייס עובדים חדשים לחברתכם? אתם צריכים ללמוד איך עושים ניהול פרופיל לינקדאין מוצלח, מדויק ומניב.

ניהול פרופיל לינקדאין לבעלי עסקים הוא חלק מתהליך השיווק של כל עסק שרוצה למכור ולהרוויח יותר לקוחות משלמים. בעזרת פרופיל לינקדאין מקצועי תוכלו להשאיר רושם חיובי בקרב כל מי שירצה לפנות אליכם במטרה לעשות עסקים יחד, לגייס אתכם לפרויקט חדש ולהשתמש בכישורים המקצועיים שלכם.

ניהול פרופיל לינקדאין

ניהול פרופיל לינקדאין לעסקים

בעבר אמרו על הרשת חברתית פייסבוק: "אם אתה לא שם אתה לא קיים". בלינקדאין לא מספיק להיות שם, המטרה היא להראות שאתם, העסק שלכם והשירותים המקצועיים שאתם מספקים ללקוחותיכם הם מעל הממוצע וכי כדאי לפנות דווקא אליכם.

ניהול פרופיל לינקדאין לעסקים כולל מבחר רב של פעולות שתצטרכו ליישם, חלקם באופן חד פעמי וחלקם באופן שוטף. לדוגמה: לעבור מבחני הסמכה מקצועיים בתחומכם מטעם לינקדאין, להעלות לפרופיל שלכם תעודות הסמכה מקצועיות, תעודות הצטיינות, מקומות שבהם התנדבתם, פרויקטים שבהם השתתפתם וכן הלאה.
לינקדאין גם מאפשרים לקולגות שלכם לכתוב עליכם המלצה מקצועית ובכך גם לעזור לאחרים לבחור בכם על פני המתחרים שלכם. אם יש לכם פרויקטים מקצועיים שבהם היה לכם תפקיד מפתח מרכזי, כדאי מאוד שתבקשו ממי שעבד אתכם או שכר את שירותכם, לכתוב עליכם המלצה בעמוד הפרופיל העסקי שלכם.

אומרים כי תמונה שווה אלף מילים. לינקדאין זה בהחלט לא המקום להעלות תמונות חובבניות שלכם בחוף הים או צילום שלכם במסעדה עם משקפי שמש. זכרו כי רוח הדברים ברשת החברתית לינקדאין נועד לשדר עסקים ומקצועיות. נסו להצטלם עם חליפה בתמונת הפרופיל, רצוי תמונת תקריב של הפנים ועד הכתפיים.

תמונת פרופיל מקצועית בלינקדאין
ניהול פרופיל לינקדאין בשוטף עובד קצר אחרת. כדי להוכיח לכולם שאנחנו באמת שם, כדאי מאוד לכתוב פוסטים מקצועיים, לקחת חלק בקבוצות של עסקים ברשת החברתית, ולשתף עם אחרים בטיפים מקצועיים מהתחום שלכם, וכך לעזור לאחרים להבין שאתם בהחלט אוטוריטה בתחומכם.
חשוב לזכור כי בלינקדאין כדי להוכיח שאתם אכן מקצועיים בתחומכם, לא מספיק להעיד על עצמכם ככאלו. אתם צריכים להראות להם שאתם כאלו, ולכן זו גם הסיבה העיקרית שלינקדאין מאפשרת לכם כלים רבים שבהם תוכלו להשתמש כדי להעשיר את הפרופיל המקצועי שלכם ולחשוף אותו בפני כמה שיותר אנשים.
עד כה דיברנו על ניהול פרופיל לינקדאין באופן אורגני. בלינקדאין תוכלו גם לפרסם בתשלום כדי לגייס עובדים חדשים או כדי לחפש עבודה אצל מעסיקים פוטנציאלים. בכל מקרה, אנו ממליצים להשקיע בניהול הפרופיל שלכם לפחות ברמה הבסיסית כך שתעלו את הסיכויים שלכם להיבחר כנותני שירותים בכמה שיותר פרויקטים. אחרי הכול, לא תרצו לפספס הזדמנויות עסקיות רק בגלל זוטות כמו תמונה לא מקצועית או שגיאות כתיב בתיאור הפרופיל שלכם.

רוצים לקבל יותר פניות מבעלי עסקים? נשמח לעזור לכם בניהול פרופיל הלינקדאין שלכם כדי שאתם תוכלו לקבל תוצאות אפקטיביות כאן ועכשיו.

רוצים שננהל עבורכם 
 
דף טיקטוק?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

אולי יעניין אותך גם:
רוצים שננהל עבורכם 
 
דף טיקטוק?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.