הדרכה להאצת אתר

הדרכה להאצת אתר בשיטה בלעדית >> מהירות האתר היא אחד הגורמים החשובים ביותר שיכולים להשפיע על דירוג האתר שלך. זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות של כל מנהל אתרים לוודא שהאתר שלו נטען במהירות ושאין לו בעיות ביצועים.

מקדמים עניינים
הדרכה להאצת אתר וורדפרס
הדרכה להאצת אתר וורדפרס - שיטה בלעדית לשיפור מהירות האתר

ישנן דרכים רבות לשפר את מהירות האתר שלך, אבל זה יכול להיות תהליך די מסובך. שיפור והאצת מהירות האתר אינו חשוב רק למטרות קידום אורגני אלא חשוב גם לחוויית המשתמש. אתר אינטרנט איטי יכול להוביל לשיעור המרה נמוך יותר וליצור תסכול אצל הלקוחות.

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על מהירות האתר כולל מיקום המבקרים, חיבור לרשת, מיקום ותצורת השרת, עומס שרת וכו'.
כדי לשפר את מהירות האתר יש לבדוק את היטב את התוספים והסקריפטים באתר, לבצע אופטימיזציה לתמונות והסרטונים באתר, להשתמש בCDNים להצגת התמונות והסרטונים כדי להפחית את השימוש ברוחב הפס, ועוד מגוון פעולות טכניות הקשורות הן בקוד של האתר והן בהגדרות השרת.

הידעתם? מהירות האתר הפכה לגורם מרכזי בהצלחה או כישלון של עסקים רבים. מחקרים הראו שעיכוב של שנייה אחת בזמן טעינת הדפים יכול להפחית את התעבורה ב-7% ואת ההמרות ב-16 וכי יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים ינטשו את האתר אם ייקח יותר מ-3 שניות לטעון אותו.

המטרה היא לשפר את מהירות האתר בלי להתפשר על איכות התוכן והשימושיות. לשם כך, עליך להתמקד בשלושה תחומים עיקריים:

  • אופטימיזציה של קבצי מדיה באתר
  • הפחתת עומס השרת
  • הסרת קוד מיותר מהאתר
מהירות האתר היא גורם חשוב לדירוג מנועי החיפוש ושיעורי ההמרה. אתר שלוקח יותר מדי זמן לטעון עלול לגרום למבקרים לעזוב, מה שעלול להוביל לאובדן הכנסה. זוהי טעות נפוצה כי אתר אינטרנט איטי יכול להשפיע רק על העסק שלך בטווח הארוך. במציאות, זה יכול לפגוע בעסק שלך גם בטווח הקצר.
ככלל אצבע ככל שהאתר שלך מהיר יותר, כך הוא ידורג טוב יותר בדפי התוצאות של מנוע החיפוש. גוגל ומנועי חיפוש אחרים דוחפים לאתרים מהירים יותר כבר שנים. כל הדפים צריכים להיטען בתוך 3 שניות או פחות בממוצע.

הדרכה להאצת אתר וורדפרס

בהדרכה תלמדו איך להאיץ אתרי וורדפרס בצורה פשוטה. תלמדו מהן הטעויות הנפוצות שאנשי תוכן ומנהלי אתרים עושים, וכיצד אלו משפיעים על מהירות האתר. כמו כן, תקבלו קיצורי דרך פרקטיים לאופטימיזציה ניתור ומעקב של מהירות האתר בצורה תקינה.

אנו מספקים מבחר הדרכות לחברות ולבעלי עסקים, וביניהם גם הדרכה להאצת אתר וורדפרס למתחילים ולמתקדמים כאחד. ההדרכה תתקיים במשרדי החברה.

האצת אתרים

שאלות נפוצות על שיפור מהירות האתר

למה חשוב שהאתר שלכם יהיה מהיר?

המהירות של אתר אינטרנט היא קריטית להצלחת כל עסק. לקוחות לא ימתינו לטעינת הדפים, ואם הם איטיים מדי, הם יעזבו את האתר.

ומה אפשר לעשות כדי לשפר את מהירות האתר?

על מנת לשפר את מהירות האתר, עלינו לבצע אופטימיזציה של הדברים הבאים: תמונות, סקריפטים, תוספים וסקריפטים אחרים, קבצי CSS,תגיות HTML ותכונות, הפחתת מספר הבקשות לשרת, הקטנת גודל התמונות, קובצי השמע והווידאו.

גוגל מדרגים אתרים עם תוכן איכותי במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר אתר בעל תוכן באיכות נמוכה. עם זאת, אם לאתר שלכם יש זמני טעינה איטיים, הוא עלול לאבד מבקרים עוד לפני שתהיה להם הזדמנות לקרוא בכלל את התוכן.

האם אוכל לשפר את מהירות האתר שלי בעצמי?

בוודאי! אנו נדריך אותך שלב אחרי שלב כיצד לבדוק את מהירות האתר שלך ואיך להתמודד עם בעיות נפוצות המשפיעות על הציון הסופי של מהירות האתר. בתום ההדרכה שלנו "הדרכה להאצת אתר וורדפרס", תוכל לצפות לציוני סריקה גבוהים יותר וביצועים מהירים יותר של טעינת האתר.

רוצים לדעת איך 
 
להאיץ את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך 
 
להאיץ את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם.