הדרכה לניהול האתר

קיבלתם אתר חדש ואינכם יודעים איך להשתמש בו? במיוחד בשבילכם הכנו הדרכה לניהול האתר הכוללת את ארגז הכלים המלא לניהול תוכן באתרי תדמית ובחנויות מסחר מקוונות.

מקדמים עניינים
הדרכה לניהול האתר

מערכות ניהול תוכן הן סוג של תוכנה המסייעת ביצירה, עריכה ופרסום של תוכן באינטרנט. וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר באינטרנט. היא מאפשרת לבעלי אתרים ליצור, לערוך ולפרסם תוכן באינטרנט.

מה זה וורדפרס?

וורדפרס הוא פרויקט קוד פתוח מה שאומר שהוא בחינם להורדה ולשימוש לכל מטרה. הוא תורגם ליותר מ-100 שפות והוא נמצא בשימוש בכל רחבי העולם על ידי אנשים הדוברים אנגלית כמו גם שפות רבות אחרות.

וורדפרס היא מערכת ניהול חינמית בקוד פתוח שיכולה לשמש עבור בלוגים או אתרים עם צרכים פשוטים יחסית, כמו בלוגים אישיים או עסקים קטנים. מצד שני, דרופל מורכבת יותר וניתן להשתמש בה עבור ארגונים גדולים יותר שבהם יש יותר תכונות הנדרשות על מנת לספק את צרכי המשתמשים שלהם.

הדרכה לניהול אתר וורדפרס

מערכת ניהול תוכן וורדפרס היא תוכנה המנהלת את היצירה והפרסום של כל תוכן דיגיטלי כגון בלוג או אתר מסחר אלקטרוני. אנו בטוקו דיגיטל מספקים הדרכה לניהול אתר וורדפרס מקיפה ומותאמת אישית לצרכי העסק.

ההדרכה מותאמת לכל אחד, ודורשת ידע בסיסי בהפעלת המחשב בלבד. בהדרכה תלמדו איך לנהל את האתר שלכם בצורה בסיסית, להעלות תוכן לאתר, לערוך תמונות וסרטונים לאתר בצורה תקינה, לעדכן פרטים ונתונים באתר כגון אנשי קשר, טלפונים, כתובות ושעות פעילות.

כמו כן, אנו מספקים גם הדרכות מתקדמות לניהול אתר וורדפרס הכוללות ניהול ותחזוקת חנויות מסחר במערכת וורדפרס. בהדרכה תלמדו איך להעלות מוצרים חדשים, איך לעדכן מחירים ומבצעים, איך לעדכן תמונות מוצרים ולנהל מלאי באופן פשוט ואפקטיבי.

הדרכה לניהול אתר אישי

יש ברשותכם אתר על מערכת ניהול תוכן אחרת? רוצים לדעת איך לתפעל את האתר שלכם בקלות? צרו עמנו קשר ונשמח לספק עבורכם הדרכה מקצועית לניהול אתר אישי בכל פלטפורמה אחרת.

צריכים הדרכה מקצועית לעסק שלכם או מענה על שאלה ספציפית העוסקת בניהול האתר שלכם? התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

רוצים לדעת איך 
 
לנהל את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך 
 
לנהל את האתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם.