10 כלי כתיבת תוכן AI המובילים לשנת 2024

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, ייצור תוכן איכותי ויעיל הוא מפתח להצלחה בעולם הדיגיטלי. במאמר "10 כלי הכתיבה המובילים של AI לשנת 2024" אנו חוקרים את העולם המרתק של כלים המשתמשים בבינה מלאכותית ליצירת תוכן.

10 כלי כתיבת תוכן AI

בחרנו בכלים שיוכלו לעזור לכם להשיג ציונים גבוהים, להגדיל את קהל הקוראים ולהצליח לייצר הכנסה נוספת. בין שהמשימה היא כתיבת מאמרים, כותרות לרשתות החברתיות או יצירת דפי מכירה משכנעים – כלי הכתיבה המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים להפוך לשותפים מוערכים לדרך.

לומדים אונליין: כתיבת תוכן AI

Reword - כלי כתיבת תוכן ואימון AI בהתאמה אישית

Reword מאפשר למשתמשים ללמד את ה-AI את סגנון הכתיבה המועדף עליהם באמצעות מאמרים קיימים וסגנון כתיבה אישי. הממשק של הכלי ידידותי למשתמש, ומציע כותרות וקטעים מוצעים שמצמצמים משמעותית את זמן המחקר. Reword יכולה לנתח את כוונת החיפוש ושיעורי הקליקים באמצעות השילוב שלה עם Google Search Console מה שהופך אותה למועילה במיוחד עבור בלוגרים שמטרתם להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם.

reword

CopyAI – פלטפורמה מקיפה לכתיבה שיווקית

Copy AI מספקת מגוון כלי אוטומציה ליצירת תוכן שיווקי לכל מטרה. Copy AI כולל ממשק צ'אט עם היכולת לשלוף נתונים ציבוריים עבור אימיילים בהתאמה אישית, לסכם תוכן ואף ליצור תוכן למחקר אקדמי. התמחור של Copy AI הוא אטרקטיבי, עם תוכנית חינמית המאפשרת עד 2,000 מילים.

copyai

rytr – פתרון פשוט ליצירת תוכן

rytr מציע פתרון סביר ליצירת תוכן המופעל על ידי בינה מלאכותית. הממשק הפשטני שלו פונה למשתמשים שחדשים בכלי כתיבה בינה מלאכותית. הרובד החינמי של הכלי כולל עד 10,000 תווים ומתגאה במערכת לבדיקת מקוריות התוכן. תכונה זו חשובה במיוחד לאור השכיחות של תוכן משוכפל בכתיבה שנוצרת באמצעות בינה מלאכותית. Writer מתאים בעיקר למשתמשים המחפשים תוכן בסיסי שנוצר באמצעות בינה מלאכותית ללא תכונות מדהימות במיוחד.

rytr

Sudowrite– כותבים סיפורים יצירתיים

Sudowrite מכוון לכותבי סיפורים חזותיים. הממשק משתמש בתבניות מובנות כגון יצירת רעיונות לדמויות, טוויסטים בעלילה וז'אנרים. תכונות המשוב, סיעור המוחות והדמיה של הכלי משפרות את התהליך היצירתי. וזה עוד לא הכול, PseudoWrite אפילו מציע לכתוב עבורכם משוב מדומה מפרסונות של קוראים שיוכלו לעזור לכם יותר במכירות. בשורה התחתונה, PseudoWrite מתאימה למי שמעוניין להתמקד בכתיבת רומנים וסיפורים יצירתיים.

sudowrite

Jenni – הדרכה אישית לכתיבת פרוייקטים

Jenni מתאים לסטודנטים או יוצרי תוכן המעוניינים בכלי לכתיבה אקדמית ולכתיבת תוכן. הודות למנגנון הייחודי לבדיקת מקוריות התוכן לצד מחולל ציטוטים, ג'ני מייעלת את תהליך המחקר ואמינותו. בגרסה החינמית תוכלו לכתוב עד 2,000 מילים בחודש, מה שהופך אותו לנגיש למי שמחפש כלי כתיבה בינה מלאכותית עם תמיכה מותאמת.

jenni

ChatGPT – פשטות ונגישות

 ChatGPTהוא כלי כתיבה חינמי המספק תגובות מצוינות. בגרסה החינמית תקבלו את התמורה הגבוהה ביותר בהשוואה למתחרים ובמחיר של $20 לחודש, תקבלו הטבות נוספות במהירות התגובה ובזמינותו גם בעת שעות ביקוש גבוה. מפתחים יכולים לשלב בקלות את ה-API של ChatGPT בשדות טקסט שונים, מה שהופך אותו לפתרון רב-תכליתי עבור תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית.

chatgpt

Notion – השילוב המנצח בין AI לפרודוקטיביות

Notion משלב AI גנרטיבי ישירות בפלטפורמה שלו, מה שהופך את יצירת התוכן לחלקה. הממשק ידידותי למשתמש ומצב הכתיבה במסך מלא של Notion נותנים עדיפות לחוויית הכתיבה. עם תמחור של החל מ-$8 לחודש, שילוב הבינה המלאכותית של Notion באקו-סיסטם הפרודוקטיבי שלה פונה למשתמשים המחפשים פלטפורמה מקיפה ליצירת תוכן.

notion

ScaleNut – כותבים AI שמותאם SEO

ScaleNut משלב כתיבת AI עם מחקר SEO, מה שהופך אותו לכלי מקיף עבור אלה המתמקדים באופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש ובקידום אתרים בגוגל. המורכבות של הכלי אולי לא מתאימה למתחילים, אבל הוא מספק משאב רב ערך למשתמשים שמטרתם למזג כתיבת AI לצד קידום אתרים אורגני.

scalenut

Quillbot– עוזר AI ייחודי לסופרים

QuillBot מציג חבילה של תכונות עוצמתיות בפרסומת שלה, תוך שימוש בפרפראזה מונעת בינה מלאכותית לחוויית כתיבה ללא מאמץ. בלחיצה אחת, הוא יכול לתמצת מאמרים תוך שימוש בעיבוד שפה טבעית כדי לחלץ מידע חיוני. QuillBot, הוא מסייע לסופרים להתגבר על חסימות יצירתיות, משפר את השטף והקוהרנטיות על ידי ניסוח מחדש וסיכום של טקסט. הגרסה החינמית זמינה עם מגבלות תווים בעוד שאפשרויות הפרימיום (חודשית ב-$15 או שנתית ב-$80) מציעות תכונות מתקדמות כמו שיפור השטף והכתיבה התמציתית.

quillbot

Wordtune – משכתב ומשפר תכנים

Wordtune מאפשר שכתוב ושיפור תכנים. הגרסה החינמית מציעה 10 שכתובים ליום וגרסת הפרימיום עולה 9.99 $ לחודש עבור שכתובים בלתי מוגבלים. Wordtune מציעה גם תכונה נוספת לסיכום טקסט מכתובות אינטרנט (URLS) לצורך מחקר ויצירת תוכן. הכלי מצטיין יותר בעריכת תוכן קיים מאשר בכתיבה שיווקית באמצעות בינה מלאכותית שכן בנושא זה קיימות חלופות אחרות עם יכולות דומות ובעלויות נמוכות יותר.

wordtune

רוצים ללמוד עוד על כלי כתיבת תוכן AI חדשים? קורס AI למתחילים יחשוף בפניכם את כל הסודות ליצירת תמונות כמו המקצוענים, יעזור לכם לעצב ולמתג את עצמכם בתחום כיוצרי תוכן ומובילי דעה שיותר ויותר אנשים ישמחו לצרוך מכם את התוכן, המוצרים והשירותים שיש לכם להציע עבורם.

הדרכה מתוך קורס AI / קורס בינה מלאכותית עם המרצה אופק הירשוביץ