בניית אתרים לעסקים

אנו מתמחים בשירותי בניית אתרי תדמית, אתרי מכירות והזמנות אונליין בהתאמה אישית. צוות הפיתוח המנוסה שלנו יבנה לכם אתר המתאים לצרכים העסקיים שלכם.
נגן וידאו
קבלו ייעוץ בחינם
או התקשרו: 050-8433787

אתרים לדוגמה:

orit raphael8
אתר עם תפריט ויזיואלי
chocoloco mockup
אתר חנות דיגיטלית
superfish mockup
אתר חנות דיגיטלית
empowerment mockup
בניית מחשבונים
acosta mockup
אולם אירועים
mockup havayat
אטרקציות בצפון
superfish mockup
חנות דגים עד הבית
zerem mockup
אתר תדמית למכירה, התקנה ותיקון מערכות אינסטלציה
בניית אתרים הוא תהליך מורכב שאותו אפשר לפרק לכמה שלבים. השלב הראשון הוא בדרך כלל ניתוח הצרכים והמטרות של הלקוח. זה יכלול הערכה של קהל היעד של הלקוח, התחרות שלו, התקציב שלו וגם ציר הזמן הרצוי שלו. השלב הבא יהיה יצירת אב טיפוס או מסגרת wireframe אשר ישמשו כתוכנית עבור האתר. לאחר מכן ישנם שני שלבים נוספים – פיתוח העיצוב ופיתוח הקוד. שני השלבים הללו נעשים לרוב במקביל זה לזה, אך אין זה נדיר שגם הם חופפים.

שלב העיצוב כולל משימות כמו עיצוב גרפי, עיצוב ממשק משתמש, ארכיטקטורת מידע, אסטרטגיית תוכן ואופטימיזציה של המרה. שלב הקוד כולל משימות. בניית אתרים הוא תהליך של עיצוב ובניית אתרים ואפליקציות אינטרנט. לעתים קרובות זה כרוך בשימוש ב-HTML, CSS, JavaScript וטכנולוגיות קשורות ליצירת מגוון סוגי תוכן. זהו שילוב של כישורים יצירתיים וטכניים כאחד. במקביל זה גם דורש הבנה כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם דפי אינטרנט כדי לפתח עבורם ממשק משתמש אינטואיטיבי.

אתרים משתמשים בכמה טכנולוגיות שונות כדי ליצור אתרים אינטראקטיביים וידידותיים למשתמש. שירותי בניית אתרים קיימים כבר יותר משני עשורים, אך הם ראו פריחה גדולה בשנים האחרונות, כאשר יותר אנשים פונים לאינטרנט כדי לקבל מידע. בניית אתרים היא תהליך שדורש יצירתיות. המפתחים צריכים להיות מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה כדי להמציא דרכים חדשות לספק תוכן למשתמשים. הם גם צריכים לדעת איך לעבוד במגבלות מסוימות כמו רוחב פס או גודל מסך.
לעיצוב האתר יש לרוב השפעה על הפופולריות שלו בקרב המשתמשים. עיצוב טוב יהפוך את האתר שלך למושך יותר למשתמשים לעומת עיצוב לקוי שיכול להרחיק אותם. חשוב שתהיה לך הבנה טובה של עקרונות עיצוב אתרים לפני שתתחיל לבנות את האתר שלך כדי שתוכל ליצור אתר אטרקטיבי שקל לנווט בו עבור המבקרים שלך.
מפתחי אתרים אחראים על הכול, החל בעיצוב אתר אינטרנט ועד לתוכן שלו, כולל תמונות ומולטימדיה. ההתמקדות בבניית אתרים עברה מפיתוח דפים סטטיים ליישומי אינטרנט דינמיים, הכוללים תכונות ידידותיות למשתמש כמו עגלות קניות מקוונות, שילוב מדיה חברתית, הזרמת וידאו ועוד.

בניית אתרים לעסקים

האינטרנט הוא מקום מצוין לקדם את העסק שלך, אבל לא תמיד קל לדעת מאיפה להתחיל. בניית אתרים לעסקים היא הדרך הטובה ביותר לפרסם בגוגל את העסק שלך באינטרנט ולהנגיש אותו ללקוחות פוטנציאליים. בוני אתרים מציעים עיצובים ותבניות מוכנות לאתרים מעוצבים לעסקים שונים כך שעסקים יכולים לבחור את מה שהם הכי אוהבים ולשלם פחות. חלק מבוני אתרים יקרים יותר מאחרים אבל הם גם מציעים יותר תכונות או כלים שעשויים להיות שימושיים עבורך כבעל עסק.

האתר הוא הכלי השיווקי החשוב ביותר לעסקים. זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים באתר העסק. האתר צריך להיות ידידותי למשתמש, מקצועי ולהציג את המוצרים ואת השירותים שלכם באור חיובי. לעסקים חשוב שיהיה אתר אינטרנט. בעזרת אתר אינטרנט הם יכולים להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים שלהם. זו גם דרך טובה להציג את המוצרים ואת השירותים שלהם.
אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק שלך. זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מחפשים אותך בגוגל או מבקרים בדפי המדיה החברתית שלך. אם זה לא עומד בקנה אחד, אז יש פחות סיכוי שאנשים יעסיקו אותך או יקנו ממך. בונה אתרים מקצועי יעזור לכם לבחור את העיצוב הטוב ביותר לצרכי החברה שלכם. הם גם יספקו הדרכה כיצד להפוך את האתר שלך לידידותי למנועי החיפוש ובהתאם לעדכוני האלגוריתמים האחרונים של גוגל.

בניית אתר לעסק חדש

בניית אתר לעסק היא אחד השלבים החשובים ביותר בפתיחת עסק חדש. האתר הוא הרושם הראשוני שאתה נותן ללקוחות שלך, ולכן הוא חייב להיות מושלם. חשוב להתחיל עם בסיס חזק על מה העסק שלך עוסק, מי קהל היעד שלך ואיך אתה רוצה להציג את עצמך. הצעד הראשון בבניית אתר אינטרנט הוא להחליט איזה סוג אתר יהיה הטוב ביותר עבור החברה שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של אתרים לבחירה:

  • אתר בלוג
  • אתרי אישיים
  • אתר חנות מסחר אלקטרוני
  • אתר אינטרנט עסקי
בניית אתר לעסק חדש יכולה להיות תהליך מאיים. יש הרבה דברים שצריך להביא בחשבון והרבה החלטות שצריך לקבל. מה האתר צריך לומר על העסק שלך? איך זה צריך להיראות? כמה עולה לבנות אתר לעסק חדש? הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להגדיר את היעדים העסקיים שלך. מה המטרה של האתר שלך? מה אתה מנסה להשיג עם זה? לאחר שתבין מה אתה רוצה, יהיה לך קל יותר להחליט על העיצוב, הפריסה והתוכן של האתר שלך.

אתה גם צריך לשקול כמה עמודים האתר צריך. חשוב לעסק חדש שיהיה לו לפחות עמוד אחד או שניים על המוצרים והשירותים שלהם, עם מידע ליצירת קשר וקישורים למדיה חברתית. אתה יכול גם ליצור בלוג עבור החברה שלך כדי שאנשים יוכלו לגלות יותר על מה שקורה בחברה מדי פעם. הצעד הראשון בבניית אתר לעסק שלך הוא להחליט איזה סוג אתר אתה רוצה: האם אתה רוצה אתר מידע עם מידע בסיסי בלבד על החברה שלך, או שאתה רוצה אתר מסחר אלקטרוני שבו לקוחות יכולים לקנות מוצרים מהחברה שלך?

לאחר שתחליט על סוג האתר, עליך להחליט איזה מידע יהיה בדף הבית. אתה יכול גם להתחיל לעצב את האתר שלך ולהוסיף תוכן. בניית אתר לעסק חדש יכולה להיות אפילו יותר מאתגרת, מכיוון שאתה צריך להביא בחשבון גורמים רבים ושונים שישפיעו על האתר שלכם, כמו למשל תקציב לבניית אתר עסקי, תקציב לפרסום ולשיווק דיגיטלי. אתר אינטרנט עסקי צריך להיות מעוצב היטב כדי לתת רושם של מקצועיות ואמינות. הוא צריך להיות אטרקטיבי וקל לניווט. התוכן צריך להיות ברור ותמציתי עם זרימת מידע הגיונית.

חשוב שהאתר יהיה ידידותי למובייל – מכיוון שאנשים משתמשים יותר ויותר בסמארטפונים לגלישה באתרים, מה שאומר שהם לא יראו את האתר שלך כמו שצריך אם הוא לא רספונסיבי למובייל. בניית אתר לעסק אינה משימה קלה. יש הרבה דברים שצריך להביא בחשבון עוד לפני שמתחילים בתהליך. עסק צריך להחליט אם הוא רוצה להשתמש בבונה אתרים או להשקיע באחד שמציע יותר תכונות והתאמה אישית.

מחשבון הצעת מחיר לבניית אתר לעסק

שאלות נפוצות

משלב האפיון והעיצוב ועד חווית המשתמש, תהליך בניית אתר נועד לסייע לעסקים להפוך למותגים. לשפר את הסמכות הדיגיטלית שלהם, למכור יותר ולשלם פחות על קמפיינים ממומנים.
הצוות שלנו פועל ללא הפסקה כדי להבטיח שאנו בונים עבורך אתר מקצועי שיעמוד ביעדים העסקיים שלך, הן במישור הטכני והן ברמת הכתיבה השיווקית. אנחנו גם נבצע שינויים רבים ככל שתדרשו מאיתנו, ולכן כישלון הוא לא סיכוי גבוה במיוחד. עם זאת, במקרה שאתה מרגיש שנכשלנו, ואינך מעוניין להשתמש בעבודה שעשינו, אתה יכול לצפות להחזר.
התשובה הקצרה היא: זה תלוי! אם מדובר באתר קטן עם כמה עמודים או באתר מסחר אלקטרוני גדול עם הרבה דפים. זמן הפיתוח יכול לקחת בין חודש לחודשיים, אך נעשה כל שביכולתנו כדי לזרז את התהליך כמה שאפשר.
אתר בעיצוב אישי הוא למעשה אתר שנבנה בהתאם לקונספט העיצובי של מעצב גרפי מקצועי. אתם בוחרים את המעצב, ולאחר שהוא מסיים את עבודתו, אנו מקבלים את העיצוב המקורי ומתחילים בשלבי הבנייה.

אתר תבנית הוא אתר שנבנה מתוך תבנית קיימת של אתר באינטרנט. אתם בוחרים את התבנית שאתם רוצים ואנחנו בונים ומתאימים לכם את התבנית שבחרתם לאתר החדש.

כמובן! נשמח לספק עבורך שירותי ניהול ותחזוקת אתר, הכוללים את ניהול האחסון וניהול הדומיין. כמו כן, נוכל גם לספק עבורך שירותי כתיבת תוכן, קידום אורגני, תחזוקה וניהול חנות דיגיטלית.

אנחנו משתמשים במערכת ניהול התוכן וורדפרס, עם התוספים אלמנטור ואלמנטור פרו.

אחסון אתר הוא שירות משלים לניהול ותחזוקת אתר באינטרנט. האחסון הוא למעשה שטח דיסק המוקצה על גבי שרת ייעודי, מחשב השומר על קבצי האתר באופן מאובטח, ומקצה משאבים רבים כדי להבטיח גלישה מהירה יותר באתר. אנו עובדים עם חברת יופרס המתמחה באחסון אתרי וורדפרס.