10 כלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר ליצירת סרטים

בין שאתה יוצר קולנוע ותיק או יוצר תוכן מתחיל, השילוב של AI יכול לייעל את זרימת העבודה שלך ולהעלות את האומנות שלך לגבהים חדשים. היום הכנו עבורך את 10 כלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר לווידאו ויצירת סרטים.

10 כלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר לווידאו ויצירת סרטים

כלי בינה מלאכותית לשימוש יומיומי

True Sync: מתרגם סרטים לשפות

True Sync מתרגם סרטים לשפות שונות תוך שמירה על קולו של השחקן המקורי והבטחת סנכרון שפתיים תואם למילים המדוברות, מסיר את הצורך במתרגמים, שחקני קול או כתוביות. הכלי מציע תמלול וידאו ומאפשר עריכת וידאו מבוסס טקסט. זה יכול לתקן אודיו לקוי, להסיר מילות מילוי ואפילו ליצור דיבור דמוי אדם מטקסט. משתמשים יכולים להעלות את קולם כדי לשחזר אותו באמצעות הכלי.

true sync

Topaz Video Ai מאפשר העלאת קנה מידה של וידאו ל-4K או 8K, הפחתת רעש והמרת קטעים של 24 פריימים לשנייה להילוך איטי חלק. תכונות ייצוב הווידאו שלו בולטות.

Colourlab AI: התאמת צבעים לסרטים

Colourlab AI מספק התאמת צבעים אוטומטית לקליפים ממצלמות שונות. משתמשים יכולים להזין תמונת התייחסות כדי לשכפל מראה מסוים על כל קטע. תואם לפלטפורמות עריכת וידאו שונות.

La La AI: מסיר קול ומפצל אינסטרומנטלי

La La AI: מסיר קול מתקדם ומפריד רצועות שמע. הכלי מאפשר למשתמשים לבודד דיבור או מוזיקה מרצועת אודיו ללא אובדן איכות.

lalal ai

Leiapix AI: הנפשת תמונות סטילס

Leiapix AI הוא כלי להנפשת תמונות סטילס באמצעות עבור תוכן וידאו. זה קוד פתוח וחינמי לשימוש. הכלי מאפשר לך להפוך כל אחת מהתמונות האהובות עליך להנפשות עומק מדהימות.

leiapix

Nvidia Broadcast: חבילת AI מקיפה המותאמת לפודקאסטים

Nvidia Broadcast היא למעשה חבילת AI מקיפה המותאמת לפודקאסטים, שדרנים ויוצרי תוכן, המתגאה בתכונות כגון הדמיית קשר עין, הסרת רעשים, מסגור אוטומטי, שיפורי רקע וירטואליים ועוד. תכונות אלה פועלות בזמן אמת, ומציגות מראה וצליל משופשפים לצופים או למשתתפים בשיחות.

nvidia broadcast

Mixo: מייצר אתרים במהירות האור

Mixo הוא כלי AI המייצר באופן מיידי אתרים המבוססים על רעיונות ותיאורים עסקיים. אידיאלי ליצירת פלטפורמות פשוטות עבור ניוזלטרים או הפצת מידע.

mixo ai

Looka: עיצוב לוגו וזהות מותג ליזמים

Looka מסייעת במיתוג על ידי יצירת לוגואים המבוססים על שם החברה וסגנונות אמנות מועדפים. הוא מספק גם דגמים למגוון יישומי מיתוג, מחולצות ועד פוסטים במדיה חברתית.

looka

Cap Cut: כלי חינמי לעריכת וידאו

Cap Cut היא תוכנה חינמית לעריכת וידאו המשלבת AI כדי לפשט את תהליך העריכה. התוכנה נועדה לבצע עריכות מהירות ויעילות שכל אחד יכול לעשות בעצמו בלי לשבור את הראש.

capcut

כלים אלה מייצגים את הנוף המתפתח של AI בווידאו ויצירת סרטים, ומספקים ליוצרים אפשרויות מגוונות לשפר ולפשט את זרימות העבודה שלהם.

רוצים ללמוד עוד על כלי בינה מלאכותית חדשים שיעזרו לכם בחיי היום יום? קורס בינה מלאכותית למתחילים יחשוף בפניכם את כל הסודות ליצירת תמונות כמו המקצוענים, יעזור לכם לעצב ולמתג את עצמכם בתחום כיוצרי תוכן ומובילי דעה שיותר ויותר אנשים ישמחו לצרוך מכם את התוכן, המוצרים והשירותים שיש לכם להציע עבורם.

הדרכה מתוך קורס AI / קורס בינה מלאכותית עם המרצה אופק הירשוביץ