פרסום ברשת החיפוש

פרסום ברשת החיפוש הוא סוג של פרסום מקוון שמציג מודעות למשתמשים שמחפשים משהו באינטרנט. מודעות אלו מועברות לדף תוצאות החיפוש של המשתמש והן בדרך כלל קישור ממומן.

מקדמים עניינים
המודעות יכולות להיות טקסט בלבד, או שהן יכולות לכלול תמונה וטקסט מסוים. התמונה מכילה בדרך כלל את לוגו החברה ומידע מסוים על החברה, כגון השם, הסלוגן ופרטי ההתקשרות שלה.

ההערכה היא שמודעות ברשת החיפוש מהוות כ-40% מכלל ההוצאות על מודעות ממומנות בעולם. צורת פרסום זו היא דרך מצוינת להגיע לאנשים שמחפשים באופן יזום מוצרים ושירותים.

פרסום ברשת החיפוש של גוגל
פרסום ברשת החיפוש של גוגל

פרסום ברשת החיפוש של גוגל

פרסום ברשת החיפוש של גוגל משתמש במנוע החיפוש כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים באמצעות הצגת פרסומות ממומנות הפועלות לפי מודל תשלום לכל קליק. מטרת הפרסום ברשת החיפוש של גוגל אדס היא להזרים תנועה ממומנת ממנועי החיפוש לאתר שלך.

מומחי פרסום במנועי חיפוש משתמשים במילות מפתח ובכלים כגון גוגל אדוורדס כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר למיקוד. מילות מפתח אלו משמשות במודעות המופעלות באמצעות רשת הפרסום של גוגל. אסטרטגיה זו מאפשרת לחברות להגיע לקהל היעד שלהן בעלות נמוכה יותר מצורות פרסום אחרות תוך הגברת המודעות והנראות למותג ברשת.
המפרסם חייב להגדיר הצעת מחיר מקסימלית והוא יחויב רק אם המודעה שלו תופיע כאחת משלוש המודעות המובילות בדף תוצאות החיפוש. הסכום הנגבה לכל קליק נקבע לפי הצעת המחיר וכמה מפרסמים אחרים מגישים הצעות עבור מילת מפתח זו.
המונח "תשלום לקליק" פירושו שמפרסמים משלמים רק עבור מספר הקליקים שהמודעות שלהם מקבלות בפועל, ללא קשר למספר המכירות או הלידים שהתקבלו מהקליקים עצמם.

כדאי לדעת: שוק הפרסום במנועי החיפוש הוא הפלח הגדול והצומח ביותר בתעשיית הפרסום הדיגיטלי.

קניית מילות מפתח ברשת החיפוש

פרסום בחיפוש הוא תהליך של קניית מילות מפתח במנועי חיפוש כדי לגרום לאתר שלך להופיע בדף תוצאות של מנוע חיפוש. כאשר אתה קונה מילת מפתח, אתה משלם עבור הזכות להציג את המודעה שלך כאשר מישהו מחפש מילת מפתח זו.
מפרסמים מציעים הצעות על מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים למוצרים או לשירותים שלהם, וכאשר משתמש מקליד מילת מפתח או ביטוי במנוע חיפוש, מוצגת לו פרסומת הקשורה למה שהוא חיפש.
מחקר מילות מפתח בגוגל
קניית מילות מפתח ברשת החיפוש

למה כדאי לפרסם ברשת החיפוש של גוגל?

סוג זה של פרסום מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם בזמן הכי קריטי, בו הם מחפשים את המוצרים והשירותים שלהם או פתרון לבעיה כלשהי. בצורה זו אפשר להגיע לקהל חם וממוקד יותר לתחום העיסוק של בעל העסק, ובכך למקסם את הוצאות הפרסום לטובתו.
פרסום ברשת החיפוש של גוגל ידוע גם בשם "פרסום מבוסס תוצאות" שכן הוא עוסק במיקסום ההוצאות והתוצאות של הקמפיין על ידי חשיפת המוצרים והשירותים של בית העסק, באמצעות מילות מפתח רלוונטיות המציגות באופן ברור את מסע הלקוח ומה הוא בדיוק רוצה.
ככלל אצבע, מילות מפתח כלליות יותר יתארו את שלב איסוף מידע על התחום, וככל שמדייקים את מונחי החיפוש, כך קל יותר לפרסם מוצר, שירות או פתרון לבעיה ספציפיים יותר עם סיכויי המרה גבוהים יותר.
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.