בניית משחקים מקוונים

משחקי דפדפן הם משחקים שאפשר לשחק בדפדפן אינטרנט. בניית משחקים מקוונים מבוססי דפדפן אינטרנט הם לרוב בחינם, אך חלקם עשויים לעבוד במודל פרימיום, כלומר חינם עם אפשרויות שדרוג ורכישה.

מקדמים עניינים
הרעיון של משחקי דפדפן הוא ליצור משחק שאפשר לשחק בו באינטרנט בלי להוריד אותו למחשב. זוהי דרך פופולרית במיוחד עבור אנשים רבים לשחק משחקים עם חברים או בני משפחה שגרים רחוק.
המונח "משחקי דפדפן" משמש לעתים קרובות לסירוגין עם "משחקים מקוונים". עם זאת, המונח האחרון יכול להתייחס גם לכל משחק וידאו שאפשר לשחק דרך האינטרנט, ללא קשר אם הוא מבוסס דפדפן או לא. המשחקים הפופולריים ביותר הם לרוב אלה שאפשר לשחק באותו חלון כמו פעילויות אחרות, כגון גלישה באינטרנט או קריאת דואר אלקטרוני.

בניית משחקים מקוונים לעסקים

בניית משחקים מקוונים לעסקים כולל אינטראקציה חברתית, מודלים כלכליים או היבטים חינוכיים. משחקים מקוונים נבדלים בדרך כלל מסוגים אחרים של משחקי וידאו מכיוון שהם אינם דורשים התקנה מעבר לדפדפן אינטרנט כדי לשחק. משחק מקוון שמשחקים בדפדפן אינטרנט. אפשר לשחק במשחק בכל מחשב, טאבלט או מכשיר נייד עם חיבור לאינטרנט.
מטרת המשחק היא לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם, לבנות קהילה סביב המותג שלכם וליצור אינטראקציה חברתית שבסופו של דבר תייצר עבורכם יותר כסף דרך המשחק, באמצעות מוצרים ושירותים שתרצו למכור.
משחקים מקוונים זמינים בדרך כלל בחינם וחלקם ממומנים על ידי הכנסות מפרסום; אחרים עשויים לחייב משתמשים עבור תוכן או תכונות פרימיום. הם עשויים גם להציע תוכן נוסף לרכישה כגון פריטים וירטואליים או חבילות הרחבה.

איך משחק מקוון יכול לייצר לך כסף?

טוקו דיגיטל בנתה מבחר משחקים מקוונים באתר אורית של רפאל. משחקים אלו כוללים: קריאה בקלפי טארוט, מחשבון אהבה, שואלים את המטוטלת, קריאה בקפה, קריאה ברונות, מסר אישי מע"ב שמות ומקלפי נומרולוגיה ועוד רבים אחרים. המשחקים עצמם פתוחים בחינם לקהל הרחב ואינם דורשים תשלום כלשהו, אך ניתן בקלות להפוך אותם למשחקים בתשלום או משחקי פרימיום (חינם למחצה עם אופציה לשדרוג ולרכישה).

במקרים רבים, משחקים מקוונים לעסקים אינם העיקר אלא האמצעי. כלומר, הם שם רק כדי ליצור אינטראקציה ועניין עם הגולשים באתר. בניית משחקים מקוונים מבוססי דפדפן יכולים להוות אבן דרך משמעותית בעסק שלך, שכן באמצעות משפך שיווקי נכון, הם יכולים לייצר לך יותר לידים ויותר הכנסות בשל מכירת שירותים ומוצרים באתר שלכם.

כך לדוגמה, באתר אורית של רפאל תוכלו לראות אומנם כי תהליך המכירה הוא עדין מאוד, אך הוא בהחלט שם. כל מי שרוצה יכול להתקשר ולבקש שירותי ייעוץ רוחני, בהתאם לשירותים והמוצרים שאורית של רפאל מספקת ללקוחותיה.
משחקים מקוונים אינם מחויבים להיות משחקי קלפים. אנו בחברת טוקו דיגיטל בונים משחקים המבוססים על מדיה אינטראקטיבית, לרבות תמונות וסרטונים שמאחוריהם עומדים אלגוריתמים, נוסחאות ותנאים לקבלת התשובה הסופית.

אפשר להשתמש באקסל כדי לעקוב ולנתח כל מיני נתונים, אך אפשר להשתמש בו גם ליצירת תרשימים, גרפים ומפות. התרשימים הם לרוב הסוג הנפוץ ביותר של חוברת עבודה של אקסל. הפונקציה החשובה ביותר באקסל היא היכולת למיין נתונים לקטגוריות שונות ולאחר מכן לסנן אותם לפי קריטריונים שונים. זה מקל על מציאת מידע בכמויות גדולות של נתונים במהירות.

ככלל אצבע אנו ממליצים להטמיע בכל משחק מקוון, מערכת מעקב וניטור מידע בזמן אמת. אנו בטוקו דיגיטל מפנימים את כל המידע הנחוץ מהמשחק שפותח ישירות אל גיליון אקסל שפותח באמצעות טכנולוגיה של אוטומציה שיווקית מלאה.

בניית משחקים מקוונים לדפדפן
בניית משחקי דפדדפן אינטראקטיביים לעסקים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

שלב ראשון – הפרסום

הדבר הראשון שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יראו זה המודעה הממומנת, השלב הראשון של המשפך השיווקי שלכם. תפקיד המודעה הוא להעביר את המסר השיווקי שלכם באופן קצר וקולע, וכך יגרום עניין וסקרנות בקרב קהל היעד שלכם, ויגרמו להם לעבור לשלב הבא במשפך.

שלב שני – המגרש שלכם

הלקוח הפוטנציאלי הקליק על הפרסומת ונחשף לראשונה לעמוד הנחיתה, עמוד המכירה או דף הבית שלכם. בשלב זה הוא כבר נמצא במגרש שלכם. הוא הגיע אליו כי הצלחתם לגרום לו להתעניין במוצר או בשירות שלכם.

אם מדובר בעמוד מכירה, קרוב לוודאי שנרצה לספק לו כמה שיותר אינפורמציה על המוצר או השירות, כדי שבסוף התהליך הוא ישאיר פרטים או יבצע רכישה.

אם מדובר בדף נחיתה, נרצה לתת לו הסבר קצר וקולע, על אודות המוצר או השירות, רק כדי שישאיר פרטים.

שלב שלישי – יחסינו לאן

אם הלקוח רכש מכם את המוצר או השירות, תוכלו לבחור אם תרצו לסיים את תפקיד המשפך השיווקי לאחר המכירה עצמה, או להמשיך ולשווק לו מוצרים ושירותים נוספים.

יש יותר מדרך אחת כדי ליישם פרקטיקה זו. אפשר להמשיך ולשווק לו באמצעות יצירת סדרת מסרים שיווקיים באימייל, בסמס, בקבוצות וואטסאפ או פייסבוק, או על ידי שיווק מחדש במודעות ממומנות של גוגל או פייסבוק.

אם הלקוח בסה"כ השאיר פרטים, יש להחליט אם תרצו שאנשי המכירות שלכם יחזרו אליו טלפונית, או שמא להכניס אותו לרשימת הדיוור שלכם, כדי שיוכל לקבל פרטים נוספים לפני שיחליט אם לרכוש מכם. שלב זה, יכול לעבוד באמצעות אוטומציה שיווקית וללא כל התעסקות מצדכם.

שלבי המשפך השיווקי אינם כרונולוגיים בהכרח. לפעמים תוכלו לקבל לידים חדשים בשלבים שונים של המשפך השיווקי. לדוגמה, אדם נחשף למודעה שלכם ולא הקליק עליה. כעבור כמה ימים חיפש את שם העסק שלכם בגוגל והגיע לעמוד השירות שלכם והשאיר פרטים בטופס.

היות שאי אפשר לייחס את המודעה עצמה להמרה, נתייחס אליו כאל מי שביצע "המרה אורגנית", היות שהוא דילג על השלב הראשון במשפך שהיה המודעה עצמה, ונכנס ישירות לשלב השני של המשפך השיווקי.

משפך מכירות

משפכי מכירות נועדו להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים. אין זה משנה כמה שלבים ימנה משפך מכירה, כל עוד בסופו של דבר הלקוח החליט להוציא את כרטיס האשראי ולשלם על המוצר או השירות שלכם.

משפכי מכירות שעובדים על אוטומציה שיווקית יכולים למעשה להחליף את אנשי המכירות שלכם ולגרום לעסק שלכם למכור יותר בלי לבזבז את זמנכם היקר בטלפונים מייגעים הכוללים מסע שכנוע פרטני לכל אחד.

משפכי המרה

משפכי המרה נועדו לעקוב ולמדוד אחר כל פעולה שהגדרתם כהמרה, לאו דווקא השארת פרטים או רכישה. משפכי המרה יכולים לספק לכם נתונים ותובנות אודות התנהגות הגולשים והפעולות שביצעו בעת שהותם בעמוד המכירה, דף הנחיתה או עמוד הבית של העסק שלכם.

משפכי סמינרים מקוונים

משפכי סמינרים מקוונים הידועים גם בשם וובינרים או סמינרשת, נועדו לרשום כמה שיותר משתתפים לכנס וירטואלי שבו תוכלו לדבר על התחום שלכם, לספק ערך למשתתפים ובסופו של דבר להציע להם את ההצעה השיווקית שלא יוכלו לסרב לה.

ברוב המקרים לא נהוג לגבות כסף בעבור ההשתתפות עצמה, ולכן מבחינה מעשית תפקיד המשפך הוא לאסוף כמה שיותר נרשמים לכנס ובבוא העת לשלוח להם קישור כניסה להשתתפות בכנס.

במקרים בהם הוחלט לגבות סכום סמלי על השתתפות בכנס, נוסיף גם את אלמנט הסליקה שזה למעשה כל ההבדל בין הסמינר החינמי לזה שבתשלום.

משפכי שיווק במייל

תפקיד משפכי שיווק במייל הוא לרשום מתעניינים ולקוחות פוטנציאלים לרשימת הדיוור הפרטית שלכם. משפכים אלו יכללו סדרת מסרים מתוזמנים מראש, לצד מסרים שיכתבו וישלחו בזמן אמת. תפקיד המשפך הוא לספק טיפים חינמיים בתחומכם לצד פתרונות בתשלום הכוללים הצעות לרכישת מוצרים ושירותים.

משפכי שיווק וידאו

משפכי שיווק בוידאו יכולים להיות אורגניים או ממומנים. הרעיון הוא לצלם סרטון וידאו שיווקי שיגרום לצופה לבצע פעולת המרה כלשהי; ללחוץ על הקישור המופיע מתחת לסרטון, למלא טופס, להירשם לרשימת דיוור או לרכוש מוצר.

הסרטון עצמו יכול להופיע ביוטיוב, בפייסבוק או אפילו באתר שלכם. תלוי במטרות המשפך השיווקי.ד

משפכי מגנט לידים

משפכי מגנט לידים נועדו לרשום כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים לרשימת הדיוור שלכם, על ידי מתן ערך כלשהו בחינם. לדוגמה: ספר דיגיטלי או דו"ח מיוחד שילמד אותם איך לעשות משהו שיוכל לעזור להם. כך למעשה הלקוח מבין כי עליו להזין את כתובת המייל שלו כדי לקבל את המתנה שהובטחה לו.

כל לקוח פוטנציאלי שירשם לרשימה ייחשף לסדרת המסרים השיווקיים שלכם עד שיקנה את המוצר או השירות שלכם.

שימושים נוספים של משפכי שיווק

משפך שיווקי אינו משמש רק למטרות לידים ומכירות, אלא גם למטרות ניתוח ומדידת נתונים, קהלים וקבלת החלטות עסקיות.

בין שיש לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה, תוכלו לחבר את הדף למערכת החינמית של גוגל אנליטיקס ולהגדיר מהי המרה מבחינתכם. ייתכן שתרצו להגדיר פעולת המרה המשויכת למכירה, או פעולה המרה המשויכת לטופס השארת פרטים. אך אלו לא האופציות היחידות שיש לכם.

כך למשל, אם יש לכם חנות אינטרנטית ותרצו לדעת כמה זמן צפה המשתמש בעמוד, או לאיזה חלק בעמוד הוא הגיע, תוכלו להגדיר זאת בממשק של גוגל אנליטיקס. תובנות אלו יוכלו לעזור לכם אחר כך להבין אלו מוצרים מעניינים יותר על פני אחרים, אך גם לצורכי שיווק ומכירה.

לדוגמה, משתמש שצפה בדף מוצר מעל שישים שניות ויצא, יוכל לקבל קופון הנחה במייל או אפילו באתר עצמו.

דוגמה נוספת שאנו נתקלים בה הרבה היא בתחום השירותים האינטרנטיים. אם נרשמתם למועדון חברים או לתוכנה כלשהי שעליכם לשלם עליהם מדי שנה, אך החלטתם כי הגיע הזמן לבטל את המנוי.

רגע לפני שתבטלו את המנוי שלכם, משפכי המרה של השירות יוכלו להציע לכם הנחה מסוימת, רק כדי להשאיר אתכם מנויים פעילים. באותה שיטה אגב נוקטות גם חברות הסלולר והכבלים. אז בפעם הבאה שתרצו לקבל הנחה, תצטרכו רק לדעת על אילו כפתורים ללחוץ.

בניית משפך שיווקי שמגדיל מכירות בעסק שלך

אנו בטוקו דיגיטל מתמחים בבניית משפך שיווקי בהתאמה אישית לכל עסק. בין שאתם מעוניינים במשפכי מכירות ובין שאתם רוצים להטמיע משפכי המרה עם מגנט לידים לעסק שלכם, נשמח לעזור לכם לבנות אוטומציה שיווקית בעסק שלכם הכוללת נציגי שירות ומכירה דיגיטליים שאינם דורשים התעסקות נוספת מצדכם.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

שאלות נפוצות

משחקים מקוונים הם משחקי דפדפן שאפשר לשחק אותם אונליין. אפשר לבנות אותם לכל צורך ומטרה עסקית, לכל קבוצת גיל ולכל קהל יעד.

משחקים מקוונים יכולים להגדיל את המעורבות של המשתמש באתר או עם המותג שלכם. אפשר לבנות משחקים מקוונים להגדלת רשימת התפוצה שלכם, לצורך קבלת הטבה, קופון הנחה, הדרכה או למידה על מוצרים ועל שירותים שלכם.

משחקי חינוך הדרכה, משחקי בחן את עצמך, משחקי קלפים, משחקי מסרים, משחקי אימון, משחקי מזל ועוד.

משחקים מקוונים מאפשרים לבעלי עסקים להנגיש תכנים בצורה אינטראקטיבית שתגדיל את מעורבותו של המשתמש באתר, תרכוש את אמונו, תרכך ותפשט את תהליך המכירה מולו.
התשובה היא כן. אפשר לבנות משחק מקוון כחלק ממשפך שיווקי לכל מטרה: השארת פרטים, הרשמה לרשימת דיוור, רכישה וכו'.
משחק מקוון מספק אלמנט נוסף שאינו קיים אצל אחרים – חוויה אינטראקטיבית. כשמשתמש משחק הוא מרגיש משוחרר וקל יותר להעביר לו מסר שיווקי בכפית של זהב. תהליך זה מאפשר לנו לבנות משפך שיווקי על סטרואידים שמוכר יותר.