מהפכה במדיה האישית: התאמה אישית של סרטוני AI

Plai Labs הסטארט-אפ שעוסק כולו בלרתום את הכוח של AI כדי לעזור למשתמשים ליצור, להתחבר ולשתף פעולה בדרכים חדשות.

תוכן עניינים

plailabs

הכירו את PlaiDay: תמונות סלפי שהופכות סרטונים מותאמים אישית

Plai Labs חשפה זה עתה את PlaiDay מחולל טקסט לווידאו חדשני שמצטרף לדוגמת Imagen של Google ו-DALL-E 2 של OpenAI.

מה שמייחד את PlaiDay הוא התכונה הייחודית שלו המאפשרת לצרף לסרטונים תמונה משלך פשוט על ידי העלאת סלפי. תארו לעצמכם שאתם צופים בגרסת אנימציה של עצמכם ממריאים מעל הגרנד קניון או מעורבים בעימות בחלל החיצון – PlaiDay מאפשר זאת.

plaiday

עם היכולת הנוכחית להפיק קליפים של שלוש שניות, PlaiDay מרשים ביכולת שלו להציג הבעות פנים ותנועת רקע בצורה חלקה למדי. יש מקום לשיפור, הטכנולוגיה עדיין בחיתוליה, מה שאומר שחלק מהפרטים, כמו שילוב שיער פנים, אולי עדיין לא מושלמים.

תכונות עתידיות וכיצד לגשת ל – PlaiDay

PlaiDay נגיש דרך ערוץ PlaiDay Discord ובקרוב יהיה זמין באפליקציית PlaiDay שנמצאת כעת בבדיקות אלפא. מעבר ליצירת וידאו, PlaiDay אמור להציע מגוון תכונות אחרות, כולל אינטגרציה עם טיקטוק, עיצוב מחדש של תמונות ומחולל טקסט ליצירת כיתובים.

החזון: המצאת סיפורים מחדש עם AI

ג'ים בנדטו, מייסד משותף של Plai Labs צופה עתיד שבו הסיפור עובר מהפכה באמצעות סרטונים מונעי בינה מלאכותית. עם PlaiDay משתמשים נמצאים על סף קריינות של הסיפורים הייחודיים שלהם בדרכים שאי אפשר היה להעלות על הדעת בעבר.

PLAI LABS פלטפורמה חברתית מתפתחת של Web3, הכריזה על סבב גיוס מוצלח של 32 מיליון דולר בראשות a16z Games. החברה, שמובלת על ידי ותיקי טכנולוגיה עם שורשים באולפן המשחקים הבולט Jam City והרשת החברתית הוותיקה Myspace, מתכוננת להרחיב את כוח האדם שלה. הזרמת הון זו מיועדת לגיוס מפתחים שיוטלו על יצירת פלטפורמות חברתיות מבוזרות הממזגות Web3 עם טכנולוגיית בינה מלאכותית. בראש השיווק והתפעול עומד ג'וש ברוקס, בכיר לשעבר ב-Jam City וב-Myspace, שמביא את ניסיונו העשיר ל-PLAI LABS. המשימה של החברה היא להפוך את הכניסה ל-Web3 על ידי מינוף בידור ומעורבות חברתית, ובכך לקדם בעלות דיגיטלית. עם פילוסופיה המדגישה את נחיצות הקישוריות החברתית במטא-וורס, PLAI LABS משתמש בבינה מלאכותית כמרכיב מרכזי בהעשרת חוויות המשתמש. זה ניכר בגישה החדשנית שלהם במשחק שלהם "Champions Ascension", המשלב בינה מלאכותית עם NFTs, מרמז על התוכניות השאפתניות של PLAI LABS להשפיע על גיימינג ופלטפורמות חברתיות אחרות במערכת האקולוגית המטאוורסית.

מעבר לאמנות: היישומים הרב-פנים של ה-AI של Plai Labs

היכולות של פלטפורמת הבינה המלאכותית משתרעות הרבה מעבר ליצירת אמנות דיגיטלית. Whitcomb צופה את היישום שלה בשיווק, אבטחה, אנליטיקה ומעבר לכך. הפלטפורמה מבטיחה לספק חבילה של כלים שיכולים לנתח, לייעל ולתרגם תוכן, מה שהופך את AI לנגיש ורב-תכליתי יותר עבור תעשיות שונות.

מבט קדימה: שאיפות ה-AI של Plai Labs

בעוד Plai Labs ממשיכה לשכלל את הפלטפורמה שלה, קהילת הבינה המלאכותית צופה בשקיקה את ההשקה הרשמית. הפוטנציאל של הטכנולוגיה הזו הוא עצום, ומבטיח להעצים מוחות יצירתיים עם כלי בינה מלאכותית שפעם היו נחלתם של מומחים.

רוצים ללמוד עוד על כלי בינה מלאכותית חדשים שיעזרו לכם בחיי היום יום? קורס בינה מלאכותית למתחילים יחשוף בפניכם את כל הסודות ליצירת תמונות כמו המקצוענים, יעזור לכם לעצב ולמתג את עצמכם בתחום כיוצרי תוכן ומובילי דעה שיותר ויותר אנשים ישמחו לצרוך מכם את התוכן, המוצרים והשירותים שיש לכם להציע עבורם.

הדרכה מתוך קורס AI / קורס בינה מלאכותית עם המרצה אופק הירשוביץ

בינה מלאכותית היא תת-תחום של מדעי המחשב המקנה למכונות את היכולת לחקות פונקציות קוגניטיביות אנושיות כמו למידה, היגיון, ופתרון בעיות.

הסוגים העיקריים הם בינה מלאכותית מצומצמת (מעוצבת לביצוע משימה מסוימת), בינה מלאכותית כללית (מכונות שיכולות לבצע כל משימה אינטלקטואלית שהאדם יכול), ובינה מלאכותית על-אנושית (העולה על גבולות הבינה האנושית).

למידת מכונה היא תת-תחום של בינה מלאכותית בו אלגוריתמים מתאמנים לזהות דפוסים ולקבל החלטות על בסיס נתונים, במקום להיות מתוכנתים באופן מפורש.

למידה עמוקה היא תת-תחום של למידת מכונה המשתמשת ברשתות עצבית בעלות שכבות רבות (רשתות עצבית עמוקות) לניתוח גורמים שונים של נתונים.
נתונים גדולים מספקים את המידע הרב הדרוש לאלגוריתמים של בינה מלאכותית להתאמן, ללמוד, ולשפר את דיוקם.