מקדם אתרים לבניית מיתוג עסקי ומכוון מטרה

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך ולקבל יותר לקוחות לעסק? מקדם אתרים עם ניסיון מוכח בקידום אתרים אורגני, יוכל לסייע לך לקדם את האתר לעמוד הראשון בגוגל ולחשוף את העסק שלך ללקוחות חדשים המחפשים את השירותים והמוצרים שיש לך להציע עבורם. 5 טיפים פרקטיים לבחירת מקדם אתרים שיעזור לך למצוא את המרכיב הסודי של העסק שלך בעולם הדיגיטלי.
מקדמים עניינים

מקדם אתרים עם הבנה מעמיקה בעולם התוכן

תעשיית הדיגיטל מלאה באנשי שיווק ופרסום מכל הקצוות. מעטים מהם, בעלי רקע מקצועי בעולם התוכן. אם חשוב לך להתבלט מעל המתחרים שלך בתוצאות החיפוש בגוגל, עליך למצוא מקדם אתרים עם ניסיון מוכח בכתיבה שיווקית ומניעה לפעולה, בנייה ואפיון אתר שמותאם הן לגוגל והן למשתמשים שמחפשים אותך.
מקדם אתרים בגוגל
פתאום כולם מומחים לשיווק באינטרנט
כולם יגידו לך שקידום אורגני בגוגל הינו תהליך הנועד לעסקים שמוכנים להשקיע לטווח הארוך. פיסת המידע שבאמת חסרה לך, היא הניסיון המעשי של כל מקדם אתרים. אנו ממליצים לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים שהגיעו עם רקע מקצועי ועשיר בשיווק דיגיטלי, אך לא פחות חשוב; כתיבת תוכן לקידום אורגני שמותאם הן לגוגל והן למשתמש.
כמה פעמים שאלת את עצמך; "האם מקדם האתרים שלי באמת מכיר את העסק שלי?"
במקרים רבים, אנו נתקלים בלקוחות שמספרים לנו על השירותים המקצועיים שהם מספקים ללקוחותיהם. לעיתים קרובות, מדובר בתחום התמחות ייחודי, שגם טובי המומחים מתקשים למצוא קצה חוט, שיאפשר להם להבין מהם השירותים והמוצרים שהלקוח שלהם מציע.
אנחנו מחפשים מקדם אתרים שלא מוותר בקלות
האידיאולוגיה שלנו אומרת: "להצליח בכל מחיר". למעשה, אנו מחפשים מקדים אתרים שהוא גם קוסם של מילים. כזה שיודע להפוך כל לימון ללימונדה, ומקדיש זמן ומחשבה לכל פיסת מידע רלוונטית שתסייע לו לקדם את האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל.
שירות אישי ויחס אדיב זה חשוב, אבל מה עם תוצאות?

בשנים האחרונות, ראינו כמה שכולם אלופים בשירות אישי ויחס אדיב לכלל לקוחותיהם. אנו מבינים כי מדובר באבני היסוד של כל מערכת יחסים בין אנשים. הבעיה היא ששירות אישי לא בהכרח מעיד על תוצאות, וללא תוצאות אין מכירות. אנו מכירים כמה קוסמים של מילים, בעלי ניסיון מוכח בכתיבה שיווקית שמניעה לפעולה, וטון דיבור ייחודי להם. לדוגמא נוכל לקחת את אחת הלקוחות שלי העוסקת בתחום קלפי הטארוט, לפני הקידום האורגני הייתה מקבל כפנייה בחודש, וכיום היא פורחת עם מספר פניות ביום.

רגע, לא הבנתי. מה זאת אומרת טון ייחודי?
מקדמי אתרים של היום, צריכים להבין דבר אחד פשוט. כתיבה טכנית, מונוטונית ורפטטיבית איננה תורמת לחוויית המשתמש, ולא בהכרח מספקת ערך מוסף לקוראים. אם חשוב לך להתבלט מעל המתחרים שלך, ולטפס מעלה מעלה אל העמוד הראשון בגוגל, חשוב לדעת כי שיטות הקידום שעבדו בעבר, אינן בהכרח רלוונטיות היום. אנו עובדים עם טובי המומחים שמבינים היטב את עולם התוכן וכיצד להפוך כל כתבה לסיפור מעניין שימשוך אותך לקרוא אותו עד הסוף, בלי קיצורי דרך.

דוגמא נוספת למיתוג עסקי הכולל טון ייחודי, היא קבוצת הפייסבוק שעלתה לאוויר מאז הסכם השלום עם איחוד האמירויות: השקעות & עסקים באיחוד האמירויות – דובאי, אבו דאבי, ועוד. היום אנחנו מנהלים את האתר הרשמי של איחוד האמירויות בישראל, בשם ARAB-IL. מוזמנים לקפוץ לביקור אם אתם מתעניינים בתחום ורוצים ללמוד עוד על פתיחת עסק בדובאי

אנחנו כותבים, המותג שלך מדויק עם חיים
על איכות לא מתפשרים, את זה כולנו כבר יודעים. אם אנחנו מדברים בגובה העיניים, אנחנו מרוויחים את הקשב של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו שוב ושוב. בזמן שכולם בטוחים שיש ברשותם את האסטרגיה הטובה ביותר לשיווק העסק שלך, אנו דואגים לבנות מערכת יחסים הדדית, בינך ובין הלקוחות שלך. כך, אנו מבטיחים שהמיתוג שלך ינצח בכל פעם מחדש וישאיר למתחרים שלך הרבה אבק.
שנדבר על זה בשבילך?

אם הגעת עד לכאן, כנראה שאנחנו את שלנו עשינו. נשמח לעזור לך לגייס יותר לקוחות לטובת העסק שלך, מקדם אתרים שידבר בשפת המותג שלך, וימצא את מילות הקסם שהלקוחות שלך ירצו לראות ולשמוע, רגע לפני שהם פותחים את הארנק שלהם, היישר לתוך הכיס שלך.

נושאים קשורים