fbpx
איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

איך לגייס יותר לקוחות לעסק שלכם

שיווק דיגיטלי, זו הדרך שלכם לגייס יותר לקוחות לעסק שלכם באמצעות כלים, טכניקות, אסטרטגיות ומיינדסט של אנשי שיווק בעולם הדיגיטל. מימוש מלוא פוטנציאל הידע שצברתם, יאפשר לכם להגיע ללקוחות חדשים ולייצר עמם מערכת יחסים ארוכת טווח שתגדיל את ערך חיי הלקוחות שלכם. אם אתם רוצים להתבלט מעל המתחרים שלכם בדיגיטל, הטיפים הבאים יעזרו לכם לעמוד ביעדים, לא רחוק מהיום.

מקדמים עניינים
איך לגייס לקוחות חדשים לעסק
איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

מיתוסים על גיוס לקוחות חדשים לעסק

הגיע הזמן לשבור כמה מיתוסים על גיוס לקוחות חדשים לעסק. היום נסקור מספר טכניקות שיווק דיגיטלי שיוכלו לעזור לכם לגייס יותר לקוחות חדשים לעסק, באמצעות הכלים והידע שכבר יש לכם. המדריך הבא מוקדש לבעלי עסקים, טכנופובים שחוששים להתקרב לאינטרנט, וכל מי שרוצה ללמוד איך שיטות השיווק באינטרנט יוכלו לעזור לעסק שלו להמריא גבוה אל העמוד הראשון בגוגל ואל ראש הפיד בפייסבוק של הלקוחות שלכם.

מיתוס 1: "צריך ללמוד שיווק דיגיטלי כדי לגייס לקוחות חדשים"

הרבה אנשים שואלים אותנו האם צריך ללמוד שיווק ופרסום בדיגיטל כדי לגייס לקוחות חדשים באינטרנט. אף על פי שמדובר בתחום כל כך דינמי, שלא ניתן להעבירו ביום אחד, יש בהחלט מספר דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו כדי להגדיל את החשיפה לעסק שלכם.

הלקוחות שלכם אוהבים להשתמש ברשתות החברתיות

גם אם אתם לא אנשי דיגיטל ואינכם בקיאים בשימוש בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק, אין זה אומר שלא תוכלו לפרסם בקבוצות בחינם, ולמשוך יותר לקוחות חדשים לעסק. אם יש לכם הטבה או הצעה מעניינת שיכולה להיות רלוונטית לקבוצות החדשות שאליהן הצטרפתם, תוכלו לקבל בכל יום לקוחות חדשים שישמחו לרכוש מכם את השירותים והמוצרים שלכם.

מיתוס 2: "קידום אתרים בגוגל לא עובד"

המתחרים שלך נמצאים בעמוד הראשון? חדשות טובות! זה סימן שיש מספיק תחרות ומקום לשחקנים חדשים. שימו לב שיש מספר רב של מילות מפתח או מונחי חיפוש שאנשים מקלידים באינטרנט ודרכם יוכלו למצוא אתכם. במילים אחרות, אם תקדישו זמן בקידום ביטויים אלטרנטיביים לעסק שלכם, ייתכן מאוד שתוכלו להתקדם לעמוד הראשון בגוגל.

איך עושים את זה בתכל'ס?

אז נכון ששיווק דיגיטלי הוא דינמי, אבל ללא מיקוד לא נוכל להגיע לעמוד הראשון בגוגל. חשבו לרגע על המוצרים והשירותים שאתם מציעים. מה ייחודי בהם? מהו הערך המוסף שלכם על פני המוצרים והשירותים של המתחרים שלכם? שימו אותם בפרונט, ובהתאם לכך, בחרו את הביטויים הרלוונטיים, עליהם תרצו לכתוב באתר שלכם ולשים דגש. זכרו, קידום אורגני בגוגל הינו תהליך שנועד לעזור לכם לגייס לקוחות חדשים דרך הדיגיטל, בטווח הארוך. אם אתם בונים על אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שפועלת כאן ועכשיו, המשיכו לחלק הבא.

מיתוס 3: "אני משלם הרבה כסף על פרסום"

לאחרונה, נתקלנו בהרבה עסקים המעלים פוסט לעמוד העסקי שלהם בפייסבוק, בלי ידע ובלי ניסיון מקצועי בפרסום ושיווק דיגיטלי, הם פשוט החליטו לקדם אותו באמצעות הפיצ'ר "קידום פוסט" של הרשת החברתית, פייסבוק. כך, ניתן להגיע לקהלים חדשים, ליצור יותר עניין ומעורבות ולהגדיל את החשיפה לעסק שלכם.

ההתחלה אולי קשה, אך עם הזמן תלמדו איך לדייק את המסרים שלכם לקהלים הרלוונטיים ולקבל יותר ויותר לידים חדשים מדי יום.

נושאים קשורים