איך מודדים תוצאות בקידום אתרים אורגני?
מדידת תוצאות בקידום אתרים אורגני
מדידת תוצאות בקידום אתרים אורגני היא הלחם והחמאה של כל בעל עסק שמעוניין להגדיל את תנועת המשתמשים והלקוחות הפוטנציאלים לעסק שלו. בלי מדידה, מעקב וניטור של הנתונים, לא נוכל לעולם לדעת עד כמה באמת משפיע קידום האתר בעסק שלנו.
הגדירו את המטרות והיעדים שלכם לקידום אתרים
לפני שנוכל למדוד את תוצאות הקידום האורגני של האתר שלנו, חשוב שנגדיר מראש את המטרות והיעדים שלנו. הצלחה מבחינת עסק מסוים יכולה להיות שיפור המוניטין שלו בגוגל כגון שם העסק או שם בעל העסק, הצלחה בעיני בעל עסק אחר יכולה להיות קידום של מילות המפתח לתוצאות הראשונות בגוגל.
בדקו ועקבו אחר השינויים בתנועה האורגנית בממשק גוגל אנליטיקס לעסקים
גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי וחזק שיכול לעזור לכם לעקוב ולנתח את התנועה באתר שלכם. לאחר שתקשרו בין האתר שלכם אל מערכת הניהול האישית שלכם בגוגל אנליטיקס, תוכלו למדוד בדיוק את התנועה האורגנית שמגיעה אליכם ממנועי החיפוש. מידע זה יכול להיות שימושי כדי להבין אם שירותי ה-SEO שאתם מקבלים משפיעים על תנועת הגולשים באתר שלכם.
עקבו אחר דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש
דירוג האתר שלכם בגוגל הוא אחד המדדים החשובים ביותר למדידת תוצאות קידום האתר שלכם בגוגל. אתם יכולים להשתמש בכלים חינמיים של גוגל כגון Google Search Console כדי לעקוב אחר הדירוגים שלכם ולראות כיצד הם משתנים לאורך זמן. מידע זה ייתן לכם תובנות לגבי מילות המפתח שמובילות הלכה למעשה תנועה לאתר שלכם, ובאיזה מיקום האתר שלכם מופיע עבור כל מילת מפתח.
עקבו אחר המרות ויעדים בגוגל אנליטיקס
שיעורי המרה הם מדד מפתח למעקב, שכן הם מודדים עד כמה האתר שלכם יעיל בהשגת יעדיו. בגוגל אנליטיקס, תוכלו להגדיר יעדים, כגון שליחת טפסים או רכישות, ולעקוב אחר כמה אנשים מבצעים את הפעולות הללו באתר שלכם. מידע זה יכול לסייע לכם למדוד באופן מדויק כמה בדיוק לידים ומכירות אתם מקבלים בזכות שירותי הקידום האורגני לאתר שלכם.
בדיקת קישורים נכנסים
קישורים נכנסים הם גורם חשוב בקביעת דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש. תוכלו לנתח את הקישורים הנכנסים שלכם ולראות מאיפה בדיוק הם מגיעים, מה האיכות שלהם וכיצד הם משפיעים על הנראות של האתר שלכם בגוגל. פרופיל הקישורים של האתר שלכם יגדיר וישפיע על תוצאות הקידום האורגני, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
בדיקה טכנית של האתר
SEO טכני מתייחס למבנה ולקוד הבסיסיים של אתר אינטרנט. המטא תגיות של כל עמוד תוכן משפיע בסופו של דבר על דירוג האתר שלכם בגוגל. ישנם כמה כלים חינמיים שיכולים לעזור לכם לסרוק את האתר כדי לקבל תובנות מתקדמות בנושא וכך גם לזהות בעיות טכניות באתר שיש לתקן אותן כדי לקבל יתרון יחסי על פני המתחרים שלכם. בעיות אלו יכולות להיות קישורים שבורים, מהירות עמוד איטית או תוכן משוכפל. על ידי תיקון בעיות אלו, תוכלו לשפר דירוגי האתר שלכם בגוגל, לקבל יותר תנועה אורגנית, ובכך גם להגדיל את כמות הלידים והמכירות.
לסיכום, מדידת תוצאות קידום אתרים בגוגל הוא חלק חיוני עבור כל בעל עסק עם אתר אינטרנט. אם יש לכם כבר חברה המספקת עבורכם שירותי קידום אתרים, עליכם לוודא שאתם מקבלים את התמורה הגבוהה ביותר עבור ההשקעה שלכם.
חשוב לזכור כי על ידי שימוש בכלים הנכונים ומעקב אחר המדדים והיעדים שהגדרתם תוכלו לקבל החלטות המבוססות על נתונים שיעזרו לכם לבחון את ההישגים ואת התוצאות של חברת הקידום שלכם וכך, גם להגדיר יעדים חדשים שאותם תתבקשו לשתף עם חברת ה-SEO שלכם במטרה להגדיל את תנועת הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים לאתר שלכם.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.
אנו מציעים שירותי SEO מקיפים לבעלי עסקים הכוללים כתיבת תוכן שיווקי ומקצועי, קידום אתרים טכני באתר ומחוצה לו, בניית קישורים, מעקב וניתור מתחרים, דוחות קידום אורגני ועוד.
כדאי לבחור חברה לקידום אתרים לעסק לפי המלצות, תיק עבודות, יכולות וביצועים שאותם ניתן לבדוק בשטח. ככלל אצבע אם אינכם בטוחים במי לבחור, אנו ממליצים לכם לנסות לבחור בחברת קידום מקצועית ולבדוק כבר ב-3 החודשים הראשונים ייתכנות להמשך עבודה המסתמכת על ביצועיה בשטח.
לחברת טוקו דיגיטל ניסיון עשיר במתן שירותי SEO לעסקים. עזרנו למגוון לקוחות לקדם את האתר לעמוד הראשון בגוגל ולקבל תנועת גולשים איכותית.