מיתוג מחדש

מיתוג מחדש הוא תהליך שנעשה כדי לשנות את התדמית או הזהות של החברה. אפשר לעשות זאת על ידי שינוי השם, הלוגו ועיצוב האתר. תהליך זה יכול להיות קשה עבור חברות שאינן מנוסות בו.
מקדמים עניינים
תהליך המיתוג משמש לרוב חברות גדולות כדרך לשפר את המוצרים והשירותים שלהן כאשר המטרה של מיתוג מחדש היא ליצור זהות חדשה ולשנות את התפיסה שיש לאנשים לגבי המותג שלך כדי לחזק את נאמנותם. אפשר להשתמש במיתוג מחדש למטרות פנימיות וחיצוניות כאחד.
תהליך המיתוג מחדש מתחיל בזיהוי ערכי הליבה של החברה ומה היא רוצה להעביר ללקוחותיה. לאחר מכן, החברה בוחנת את המגמות הנוכחיות בשוק ומחליטה כיצד היא רוצה להתבלט מהמתחרים. היא גם שוקלת איזה מסר היא רוצה להעביר לעובדיה ולבעלי עניין אחרים.
חברות בדרך כלל ממקדות וממתגות את עצמן מחדש על ידי התמקדות בפלח שוק או רעיון שונה ממה שהן היו ידועות בו בעבר. לדוגמה, אם אתה בית קפה שמוכר קפה במחיר גבוה, אתה יכול למקם את עצמך מחדש כבית קפה מיוחד שמוכר במקום לאטה במחיר נמוך יותר.

מיתוג הוא תהליך שדורש הרבה מחקר ותכנון. זה יכול להיות קשה לדעת מהי הגישה הטובה ביותר עבור העסק שלך. ישנן חברות רבות ושונות למיתוג שמציעות שירותים כגון ייעוץ מיתוג, אסטרטגיית מותג וסוכנות עיצוב.

מיתוג מחדש לעסקים

המטרה העיקרית של מיתוג מחדש לעסקים היא למקם מחדש את החברה וליצור לה זהות חדשה. המטרה היא לוודא שאנשים יידעו על המותג שלך ומה אתה מציע בלי להזכיר את השם או הלוגו שלך בכל פעם שהם מדברים עליך.

ישנן דרכים שונות שבהן חברות יכולות למתג מחדש את העסקים שלהן. חלקם עשויים לבחור לשמור את השם הישן בזמן שאחרים עשויים לבחור לשנות את שמם לחלוטין. הגישה הטובה ביותר לעסק שלך תהיה תלויה בצרכים של העסק שלך ובמה שאתה רוצה להשיג בתהליך המיתוג.

מיתוג מחדש לעסקים
מיתוג מחדש לעסקים בדיגיטל. חבילות מיתוג לעסקים ולחברות

מיתוג מחדש עוסק לא רק בשינוי הלוגו או שם החברה אלא גם בשינוי האופן שבו היא נראית על ידי לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. אפשר להשיג זאת באמצעות קמפיינים ממומנים המתמקדים בזהות המותג החדשה.

אפשר לראות במיתוג מחדש גם תהליך של שינוי איך אנשים תופסים מותג. לא מדובר רק בביצוע שינויים בלוגו, באתר האינטרנט או בחומרי השיווק של החברה, אלא גם בחשיבה מחדש של האסטרטגיה והתרבות הכוללת שלה.

המפתח למיתוג  מוצלח הוא למצוא את האיזון הנכון בין שמירה על מה שגרם למותג להצליח תוך משיכת לקוחות חדשים שאולי לא מכירים את המוצר שלך.

הסיבות הנפוצות ביותר למיתוג הן:

  • בעלות חדשה
  • צוות הנהלה חדש
  • שינויים בשוק היעד
  • שינויים בטכנולוגיה

מיתוג הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של החברה. זה עוזר להפוך את החברה לאטרקטיבית יותר, ליצור מודעות למותג ולהשיג נאמנות לקוחות.

ישנם שני סוגים של מיתוג: מיתוג רך וקשיח. מיתוג רך הוא כאשר חברה משנה את שמה אך שומרת על אותו הלוגו שלה בעוד מיתוג מחדש קשה כרוך בשינוי גם את השם וגם את הלוגו בבת אחת.

דוגמה למיתוג מחדש היא כאשר פפסי שינו את שמם לחברת פפסיקו בשנת 1985. זה היה שינוי גדול שעזר לחברה לפתח רעיונות חדשים ולצמוח.

הדרך הטובה ביותר למתג מחדש היא לקחת צעד אחורה ולהסתכל על מה החברה שלך מייצגת ומה זה אומר ללקוחות שלך. זה יעזור לך להחליט על אסטרטגיית המיתוג שלך, וגם איך אתה רוצה לשנות את שם החברה שלך.

האם העסק שלי צריך מיתוג מחדש?

כדי להבין אם העסק שלכם צריך מיתוג מחדש, עליכם להבין מהו הערך המוסף של העסק שלכם. נסו לשאול את עצמכם אילו ערכים מביא העסק שלכם אל קהל הלקוחות שלו ובמה אתם טובים יותר מהמתחרים שלכם.

הדרך האפקטיבית ביותר למיתוג היא באמצעות הטמעת המסר השיווקי שלכם באמצעות קמפיין ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, לצד פרסום במדיה המסורתית (במקרה שמדובר במותג מוביל).

רוצים להתייעץ איתנו? אנו בחברת טוקו דיגיטל נשמח לעזור לכם למתג מחדש את העסק שלכם ולהפוך אתכם למובילים בתחום שלכם.

במה אנחנו יכולים לעזור לכם?

  • מיתוג מחדש לעסק קיים
  • מיתוג לעסק חדש
  • חבילת מיתוג לעסקים הכוללת מחקר ערכים, עיצוב לוגו וסלוגן
רוצים שנמתג מחדש את 
 
העסק שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים שנמתג מחדש את 
 
העסק שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.