פרסום כתבות יח"צ באתרי חדשות
יותר לידים, יותר מכירות והרבה יותר רווחים!
פרסום בגוגל מבוסס תוצאות במסגרת תקציב פרסום חודשי שמתאים לצרכים שלכם. פרסום ממומן למכירה מידית של מוצרים ושירותים בעסק שלכם
פרסום כתבות יח"צ באתרי חדשות מאפשר לחברות לפרסם ולקדם מוצרים, שירותים או אירועים שיגיעו בתפוצה רחבה וממוקדת אל קהל היעד שלהם. כתבות אלו מתפרסמות בדרך כלל באתרי חדשות גדולים. היתרונות של פרסום כתבות יח"צ הם שהם בדרך כלל קצרים יותר ממאמרים רגילים, ויראליים יותר, ויש להם סיכוי גבוה יותר להיקלט על ידי גופי חדשות. שלבי התחקיר והכתיבה של כתבות יחסי ציבור יכולים להיות משימה מפרכת. חשוב שתהיה הבנה מעמיקה של איך התהליך עובד ומהם כל השלבים לפרסום כתבת יחסי ציבור באתר חדשותי.
- השלב הראשון בתהליך הפרסום הוא שליחת המאמר לאתר המפרסם
- לאחר שליחת המאמר, תצטרכו להמתין לאישורו לפני שהוא יתפרסם באתר*
- לאחר אישור המאמר, תצטרכו למצוא דרך לקדם אותו כך שהקוראים יחשפו אליו ויקראו אותו
*תהליך האישור אורך בדרך כלל כשבועיים, אך פרסומים מסוימים עשויים להימשך פרקי זמן ארוכים או קצרים יותר בהתאם לצרכים ולמדיניות שלהם.
פרסום כתבות יח"צ לעסקים
האפשרות הראשונה עלולה לגזול זמן רב ואף לעלות לכם יותר, ואילו האפשרות השנייה תחסוך זמן, מאמץ ומשאבים תוך שמירה על תקני איכות של כתבת יחסי ציבור מהשורה הראשונה.
תהליך הפרסום של כתבות יח"צ באתרי חדשות
תהליך פרסום הכתבות באתרים עובד כך:
- המאמר מנוסח על ידי כותב התוכן או הקופירייטר
- המאמר נערך על ידי עורך תוכן כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים ובהנחיות הפרסום
- המאמר נשלח לעורך הראשי לאישור לפני פרסומו באתר
- המאמר מתפרסם באתר החדשות ובערוצי המדיה החברתית עם קישור לעמוד הראשי שבחרתם לקדם באתר שלכם
- משוב ותגובות הגולשים מגיע אל המערכת, ואלו יכולים לתקן אותו בהתאם
הידעתם? פרסום כתבות יח"צ הוא אחת המשימות הנפוצות ביותר עבור עיתונאים ואנשי יחסי ציבור. הם מפרסמים כתבות ומאמרים כדי לבנות את המותג שלהם ולהגדיל את טווח ההגעה שלהם. תהליך הפרסום כולל בדרך כלל כתיבת מאמר ועריכתו כדי לוודא שהוא ברור, תמציתי וללא שגיאות ורק לאחר מכן מפרסמים אותו באתר ובמדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.
מאמרי יחסי ציבור בתקשורת
מאמרי יחסי ציבור מתפרסמים לרוב בצורה של הודעות לעיתונות. הם מתפרסמים כדי לסייע לאנשי יחסי ציבור בעבודתם וליצור פרסום לחברה. פרסום המאמרים הוא דרך מצוינת לחשוף את המותג שלכם בפני קהלים חדשים. עם זאת, לסוכנות יחסי ציבור יכול להיות קשה למצוא את העיתונאים הנכונים לפרסם את כתבות התוכן שלהם.
שאלות נפוצות
כתבות יח"צ הן כתבות קצרות המתפרסמות באתרי החדשות הגדולים. מטרתן לקדם ולמכור מוצרים, שירותים ואירועים שהופקו על ידי בעל העסק.
כתבות יח"צ יכולות לעזור לעסק שלך לחשוף את המוצרים והשירותים הרלוונטיים שלך בפני קהל יעד גדול אך ממוקד. כמו כן, תפקידן להפוך אותך לאוטוריטה בתחומך.
ניתן לפרסם כתבות יח"צ בכל אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל כמו: ישראל היום, וואלה, מקור ראשון, מעריב, רשת, רוטר, חורים ברשת, תפוז, יד 2, מאקו ועוד רבים אחרים.
כתבות יח"צ עוזרות לך למצב את העסק שלך כבעל מומחיות בתחומו בעיני הלקוחות שלך, וכך משפיע עליהם לקנות ממך יותר מוצרים ושירותים.
מחיר כתבת יח"צ לעסק הינו כמה אלפי שקלים. תלוי בסוג התוכן, אורכו והאתר שבו תתפרסם הכתבה.
מיד לאחר פרסום הכתבה תתחילו לראות צמיחה במספר הכניסות לאתר שלכם, וכתוצאה מכך ככל הנראה גם גידול במכירות.