מומחה פרסום בגוגל

תפקידו של מומחה פרסום בגוגל הוא יצירה וניהול של קמפיין פרסום בגוגל שמוביל תנועת גולשים לאתר או אל דף הנחיתה. מחפשים מומחה פרסום בגוגל בעל הסמכה מקצועית? כל הפרטים בפנים.
מומחה פרסום בגוגל אחראי על מחקר מילות המפתח הטובות ביותר לקמפיין ממומן. כמו כן יהיה עליו לבצע אופטימיזציה של הצעות מחיר, מעקב אחר מדדי ביצועים וביצוע התאמות כדי להבטיח החזר מקסימלי על ההשקעה.
נגן וידאו
ניווט מהיר

מי הוא מומחה פרסום בגוגל?

מומחי פרסום בגוגל הם אנשי המקצוע שעוזרים לעסקים ליצור ולנהל קמפיינים מוצלחים בגוגל. יש להם יכולות אנליטיות, טכניות ויצירתיות כדי להשתמש בכלים ובתכונות השונות הזמינות במערכת הפרסום של גוגל אדס. מטרתו של מומחה פרסום בגוגל היא להגיע אל קהל היעד של בעל העסק, ולעמוד ביעדים העסקיים שהגדיר לו בעל העסק. המדדים העיקריים שעליהם תיבחן יכולתו של מומחה פרסום בגוגל הם החזר השקעה (ROI), עלות לליד, עלות להמרה או מכירה ועמידה ביעדים.
מומחה פרסום בגוגל

מעוניינים במומחה פרסום בגוגל שמביא תוצאות?
מלאו את הפרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם

איך הם עושים את זה?

מומחי הפרסום של גוגל צריכים להתעדכן בטרנדים האחרונים בשיווק דיגיטלי ולהבין כיצד פלטפורמות שונות פועלות יחד. כמו כן, הם צריכים לדעת לנתח נתונים, ליצור מודעות משכנעות, מעניינות ורלוונטיות יותר למשתמש ולבצע אופטימיזציה של הקמפיין עד לקבלת התוצאות הטובות ביותר. עם הידע והניסיון שלהם, הם יכולים לעזור לעסקים לגייס יותר לקוחות משלמים באמצעות מומחה פרסום בגוגל אדס.

מומחי הפרסום משתמשים במומחיות שלהם בניתוח כדי לעקוב אחר מדדים וביצועים שיעזרו להם לבצע התאמות על סמך תובנות מבוססות נתונים. עם הידע שלהם בשיטות המומלצות של גוגל אדס, הם יכולים לעזור לעסקים לממש את היעדים שלהם על ידי אופטימיזציה של קמפיינים ליעילות מקסימלית.

10 טיפים לעסקים מאת מומחה פרסום בגוגל אדס

1. הגדירו את היעדים שלכם

לפני שתתחילו לפרסם בגוגל אדס חשוב שתגדירו את היעדים שלכם כגון הגדלת התנועה לאתר, ייצור לידים או גידול המכירות. היעדים שתגדירו בקמפיין יותאמו אל אסטרטגיית הפרסום של המודעות שלכם.

2. ערכו מחקר קהלים

הבנת קהל היעד שלכם היא המפתח ליצירת מודעות יעילות. השתמשו ב-Google Analytics ובכלים אחרים כדי לאסוף תובנות לגבי הדמוגרפיה, תחומי העניין וההתנהגויות של קהלי היעד של העסק שלכם.

3. בחרו מילות מפתח רלוונטיות

השתמשו במתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. בחרו מילות מפתח שסביר שקהל היעד שלכם יחפש והן רלוונטיות למוצרים או לשירותים שלכם.

4. כתבו מודעה משכנעת

כתיבת הקופי של שלכם צריך להיות מושך תשומת לב, רלוונטי וממוקד בנקודות הכאב של הקהל שלכם. השתמשו בשפה ברורה ותמציתית, הדגישו את היתרונות של המוצרים או השירותים שלכם.

5. השתמשו בתוספים למודעות

תוספים למודעות מאפשרים לכם להוסיף מידע נוסף למודעות שלכם, כגון מספרי טלפון, פרטי מיקום וקישורים נוספים. השתמשו בתוספים רלוונטיים כדי להפוך את המודעות שלכם לאינפורמטיביות יותר וניתנות ללחיצה.

6. הגדירו תקציב

קבעו את תקציב הפרסום שלכם והגדירו את הצעות המחיר שלכם בהתאם. השתמשו באסטרטגיות הצעות המחיר של גוגל כדי לייעל את ההוצאות שלכם ולהפיק את המרב מהתקציב שלכם.

7. עקבו אחר הקמפיין שלכם והתאימו אותו

עקבו אחר ביצועי הקמפיינים שלכם והתאימו את הצעות המחיר ואת קופי המודעה שלכם לפי הצורך. השתמשו ב-Google Analytics כדי לעקוב אחר ההמרות שלכם ולבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם לביצועים טובים יותר.

8. בדקו את המודעות שלכם

בדקו את קופי המודעה, מילות המפתח ודפי הנחיתה השונים כדי לראות מה מניב לכם תוצאות טובות יותר. השתמשו בבדיקת A/B כדי להשוות גרסאות שונות של המודעות שלכם ולזהות את היעילות ביותר.

9. שווקו מחדש

רימרקטינג מאפשר לכם למקד למשתמשים שביקרו בעבר באתר שלכם. השתמשו בתכונה זו כדי להגיע למשתמשים שכבר מכירים את המותג שלכם ועשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

10. נתחו את התוצאות שקיבלתם

נתחו באופן קבוע את התוצאות שלכם כדי לראות מה עובד ומה לא. השתמשו במידע זה כדי לחדד את אסטרטגיית המודעות שלכם ולשפר את ביצועי מסעות הפרסום שלכם לאורך זמן.

מומחי פרסום בגוגל אדס

מהם תחומי האחריות של מומחה פרסום בגוגל?

מומחה פרסום בגוגל אחראי על ניהול קמפיינים בגוגל אדס, מנוע החיפוש הגדול והפופולרי בעולם. תפקידו ליצור את הקמפיין, לייעל ולנטר אותו. לאחרונה הבינו מומחי הפרסום כי קופירייטינג של מודעות, תקציב וניטור נתונים הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין ועמידה ביעדי הלקוח. בעזרת אנשי הפרסום הממומן, חברות יכולות להגיע לקהל היעד שלהן עם המסר הנכון ולהגדיל את החזר ההשקעה שלהן כמעט באופן מידי.

מה ההבדל בין אנשי שיווק למומחה פרסום בגוגל?

מומחי פרסום בגוגל הם אנשי שיווק המתמחים ביצירה ובניהול של קמפיינים מצליחים באמצעות גוגל אדס. אנשי שיווק יכולים לעסוק בפועל בתור יועצים, מנהלים, כותבי תוכן וקופירייטרים.

משרד פרסום בגוגל אדס

מחפשים מומחה מוסמך לפרסום בגוגל?

טוקו דיגיטל מתמחה בהקמה ובניהול של קמפיינים ממומנים בגוגל ומבוססים תוצאות. אם חשוב לכם לקבל תוצאות מידיות ולסגור כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים שמחפשים את השירותים והמוצרים שלכם בכל יום בגוגל, אנו ממליצים לכם להתחיל ולפרסם את הקמפיין הראשון שלכם בגוגל עם מומחה פרסום בגוגל שיעזור לעסק שלכם לקבל יותר לקוחות פוטנציאלים על סטרואידים.

עינת רוזנבליט
"טוקו דיגיטל בנו עבורי אתר חדש בתחום הייעוץ והנומרולוגיה, ועזרו לי במספר עבודות מורכבות בתחום פיתוח התוכנה תוך התאמה מלאה לצרכים שלי. קיבלתי יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך."
עינת רוזנבליט
מאמנת להצלחה אישית ועסקית, פסיכונומרולוגית
רועי סלע
"פניתי לאופק, מנכ"ל טוקו דיגיטל שייקח על עצמו לשפר ולקדם את העסק שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. נבנה עבורנו אתר מכירות חדש שעזר לנו למכור יותר את הגלידות והשוקולדים שאנו מייצרים בעבודת יד. הנוכחות הדיגיטלית שלנו השתפרה במדיות החברתיות ובגוגל. אנו שמחים על היחס המקצועי והשירות האדיב שקיבלנו מהצוות לאורך כל הדרך."
רועי ואירנה
בעלים, שוקולוקו
אורי לוי
"הגענו לאופק זמן קצר לפני פרוץ מגפת הקורונה, במטרה לשווק ולפרסם את אולם האירועים שלנו. נענינו לגמישות מקצועית ותחושת מחויבות בתקופה המאתגרת של הקורונה. עלינו במיקומים בגוגל, העלינו קמפיין ברשתות החברתיות וקיבלנו יותר פניות רלוונטיות לעסק שלנו בתחום האירועים בתל אביב."
אורי לוי
שף ובעלים, אקוסטה
אורית של רפאל
"לפני כשנתיים התחלתי לעבוד על פרויקט אישי רחב ממדים בתחום המיסטיקה, הטארוט, והנומרולוגיה, משולב במשחקים אינטראקטיביים ובעיצוב ייחודי. טוקו דיגיטל בנו עבורי את האתר, קידמו אותו בגוגל וברשתות החברתיות והיום הוא אחד האתרים המובילים בתחומו. אשמח להודות באופן אישי לאופק ולצוות החברה על עבודתם המאומצת והיצירתיות שהפגינו לאורך כל הדרך. אין לי ספק שהם עוד יתרמו רבות לאתר בהמשך דרכו."
אורית של רפאל
מייסדת, אורית של רפאל
יובל
"במהלך הקורונה החלטתי להקים חנות אינטרנטית למכירת דגים עד הבית במקביל לחנות הדגים שאותה אני מנהל ברמת גן. בחרתי בטוקו דיגיטל לביצוע המשימה. הם הבינו מיד את הצרכים העסקיים שלי ובנו עבורי פלטפורמה מדויקת ונוחה לשימוש."
יובל טורם
מנכ"ל, סופרפיש
פנינית איתן
"היי, שמי פנינית, מנהלת תפעול ושיווק בחווית הרוכבים. נעזרתי בשירותי חברת טוקו דיגיטל לבניית אתר חדש בו אנו משווקים אטרקציות, גלמפינג ושירותי הסעדה. כמו כן, טוקו דיגיטל מנהלים בהצלחה את השיווק הדיגיטלי שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. לאורך כל הדרך קיבלנו תמיכה, שירות מקצועי ויחס חם מצוות החברה ובהחלט הרגשנו כי יש על מי לסמוך.
חווית הרוכבים
מנהלת תפעול ושיווק, פנינית איתן
לירן
"פניתי לחברת טוקו דיגיטל במטרה לבנות אתר חדש בנושא התקנת פאנלים סולאריים. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך."
ליב אנרגיה
בעלים, לירן טלירד
אבי זרם
"אופק והצוות שלו בנו עבורי אתר בתחום הנדסת המים. האתר נבנה במקצועיות ובעמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, הם ביצעו קידום אורגני לאתר שלי שעזר לי בקידום מילות מפתח חשובות לדירוגים גבוהים בגוגל."
זרם מים הנדסה
בעלים, אבי
שאלות נפוצות
תפקידו של מומחה פרסום בגוגל הוא לייעל ולמטב את הפרסום תוך שיפור המודעות, הטקסטים והתמונות בדפי הנחיתה, בדפי המכירה ובעמודים הרלוונטיים באתר.

פרסום ממומן הוא סוג של שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות הכולל מפרסמים המשלמים עמלה בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלהם.

קמפיין הוא למעשה כלי שבאמצעותו מגדירים את קהל היעד, האזור הגאוגרפי והתוצאה הרצויה שאותם מעוניין בעל העסק לקבל במסגרת הפרסום. לדוגמה: שיחת טלפון לעסק, רכישת מוצר, השארת פרטים וכו'.

עלות פרסום בגוגל היא בדרך כלל מעל 2,000 שקלים בחודש שאותם יש לשלם הן לגוגל והן למפרסם בנפרד. לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלך, מלא את הפרטים בטופס המופיע מטה ונחזור אליך עם כל הפרטים.

פרסום בגוגל היא דרך חסכונית ואפקטיבית לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לאתר שלך כאן ועכשיו, ללא קשר לתקציב שלך. הפרסום הממומן מאפשר למנהל הקמפיין שלך לבצע אופטימיזציה להמרות ורכישות שבוצעו, במטרה ובשאיפה לשלם בהמשך כמה שפחות בעבור כל ליד או המרה.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום שבו מבקר "נוחת" לאחר שהוא לוחץ על מודעה ממומנת או על כל קישור אחר שמטרתו לאסוף לידים למטרות אלו. בניגוד לדפי אינטרנט, שבדרך כלל יש להם מטרות רבות, דפי נחיתה מעוצבים עם מיקוד או מטרה אחת, המכונה קריאה לפעולה.

תוצאה ממומנת היא למעשה פרסומת. מנועי החיפוש מציגים את הפרסומות בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות. שיטת התשלום על תוצאה ממומנת פועלת לפי מודל של תשלום לפי קליק. זאת אומרת שבכל פעם שמשתמש ילחץ עליה, בעל העסק ישלם סכום סמלי שהוגדר מראש. מטרת הפרסום הממומן היא לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לעסק בטווח המידי.

ברוב המקרים תתחילו לקבל לידים ומכירות לאחר שלושים הימים הראשונים מיום העלאת הקמפיין לאוויר. אך בפועל ייתכן שתקבלו כבר טפטופים של לידים ומכירות כחלק מהרצת הקמפיין כבר בחודש הראשון.

התשובה היא לא. פרסום בגוגל אינו מחייב באתר. אפשר לנתב את תנועת הגולשים אל דף נחיתה או דף מכירה ייעודי שנבנה במיוחד לצורך פרסום זה.

אולי יעניין אתכם גם:

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק פרסום בטיקטוק לעסקים ומותגים שרוצים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם בסרטונים ויראליים ולאפשר למשתמשים למצוא תוכן חד וממוקד יותר בפיד שלהם. פרסום

שיווק ברשתות חברתיות - יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק

פרסום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות פרסום ברשתות חברתיות מאפשר לחברות למקד לקהלים ספציפיים על סמך תחומי העניין, המיקום, הגיל וגורמים נוספים שלהם. זה עוזר לעסקים לוודא שהמסר

מקדם אתרים בגוגל

מקדם אתרים לאתר שלך

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך ולקבל יותר לקוחות לעסק? מקדם אתרים עם ניסיון מוכח בקידום אתרים אורגני, יוכל לסייע לך לקדם את האתר לעמוד הראשון בגוגל ולחשוף את העסק שלך ללקוחות חדשים המחפשים את השירותים והמוצרים שיש לך להציע עבורם.