fbpx

איך קידום אתרים בגוגל יכול לעזור לעסק שלך

רוצה לדעת איך קידום אתרים בגוגל יכול לעזור לעסק שלך לקבל יותר לקוחות משלמים שישמחו לרכוש את המוצרים ואת השירותים שלך גם כשאנשי המכירות שלך ישנים?

קידום אתרים בגוגל מאפשר לבעלי עסקים למשוך יותר לקוחות פוטנציאלים שמביעים עניין במוצר או השירות שלהם, באמצעות מיקוד המוצרים והשירותים שבאתר לשפת המשתמש. במילים אחרות, כאשר לקוח פוטנציאלי יחפש בגוגל שירותי SEO אנו נדאג שגוגל ימצאו בקלות את עמוד השירות או המוצר שחיפש.
איך קידום אתרים בגוגל יכול לעזור לעסק שלך
מקדמים עניינים

איך קידום אתרים בגוגל יכול לעזור לעסק שלך למשוך יותר לקוחות?

ראשית, לפני שנוכל להתחיל לקדם את האתר בגוגל, עלינו להבין כי המטרה המרכזית שלנו היא להופיע כמה שיותר גבוה בדף תוצאות החיפוש בגוגל וכך גם לקבל תנועת גולשים גדולה וממוקדת יותר. כדי שנוכל להופיע בעמוד הראשון בגוגל, עלינו ליצור תוכן רלוונטי, לבנות קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים, לטפל בתגיות SEO ובתקלות כלי מנהל האתרים של גוגל Google Search Console.

כאשר משתמשים מחפשים אתכם בגוגל, הם יכולים להקליד את שם השירות שלכם באופן כללי או בשילוב האזור הגאוגרפי שבו הם מחפשים את השירות שלכם. לדוגמה, יוסי מטבריה מחפש "טכנאי מחשבים" וייתכן שיקבל תוצאות המצביעות על טכנאי מחשבים הפועלים באזורים אחרים בישראל, ולא בהכרח בטבריה והסביבה. עומר מראשון לציון מחפש "טכנאי מחשבים בראשון לציון" ומצפה לקבל רק טכנאי מחשבים שפועלים בעיר ראשון לציון וסביבתה.

השלב הראשון של קידום האתר בגוגל מתחיל במחקר מילות מפתח בתחום העיסוק של בעל העסק. כך אנו מבינים מה אנשים מחפשים ואיך בדיוק הם מחפשים את העסק שלכם בגוגל. לאחר מכן, אנו מבצעים סריקת אתר מלאה כדי לקבל את תמונת המצב המלאה של האתר שתעזור לנו לבנות את האסטרטגיה הדיגיטלית של קידום האתר בגוגל.

חברות קידום אתרים הבינו כי לא די רק במילים ריקות מתוכן, או בסיסמאות שנועדו לשכנע את הלקוח שהשירות שלהם הוא הטוב ביותר. היום יותר ויותר לקוחות מחפשים את הערך המוסף שלכם, כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר להשקעה.

מחיר קידום אתרים לעסקים

לאחרונה שואלים אותנו יותר ויותר בעלי עסקים בנוגע למחיר קידום אתרים בגוגל, במטרה לקבל את הצעת המחיר הנמוכה ביותר מבין אלו שנבדקו במדגם שערכו. חשוב להבין כי מצד אחד חשוב להתאים את מחיר השירות לתקציב החודשי שלכם, אך מצד שני חשוב להבין כי אתם בדרך כלל מקבלים את הערך שאתם משלמים עבורו.

ככלל אצבע אפשר לומר כי תקציב גבוה יותר יאפשר לכם להגיע לתוצאות קידום אורגני טובות יותר. אך אין זו הבטחה או התחייבות לכך שכל חברה תספק עבורכם תמורה גבוהה יותר כנגזרת ישירה מהמחיר. במקרים מסוימים קיימת תקרת זכוכית שאותה אי אפשר לעבור, וכך גם התוצאות שתקבלו לא ישקפו בהכרח את תוספת המחיר החודשית. בסופו של דבר, הכול תלוי בחברת קידום האתרים שבחרתם.

אם אינכם בטוחים בנוגע להצעת המחיר שקיבלתם, אתם תמיד יכולים לבקש להתחיל בתהליך קידום האתר בגוגל ובתום שלושה חודשים ראשונים, לצפות בדוח ה-SEO שקיבלתם ולבדוק מה נעשה בשטח ומהן התוצאות שיתקבלו עד עכשיו.

אופציה נוספת היא לעבוד עם חברות קידום אתרים לפי מודל "תשלום לפי תוצאות" או במילים אחרות "לא קודמתם? לא שילמתם". לפי מודל תמחור זה, בדרך כלל תתבקשו לשלם הרבה יותר בטווח הארוך, מכיוון שהסכום החודשי שתתבקשו לשלם הוא דינמי ומתבסס על מספר מילות המפתח שמופיעות בעמוד הראשון בגוגל.

הערך המוסף של חברות קידום אתרים

אנו ממליצים לחפש את הערך המוסף של כל חברה כדי להבין בדיוק אלו סוגי שירותים תוכלו לקבל מהם. אתם יכולים לשאול כמה עובדים יש בחברה ומהם תחומי ההתמחות שלהם, רק כדי לקבל אינדיקציה בנוגע ליכולות המקצועיות של החברה, וכך בהמשך הדרך תוכלו גם לבקש מהם לספק עבורכם שירותים נלווים לקידום אתרים בגוגל, כמו אחסון אתר וורדפרס, פרסום ממומן בגוגל, פרסום בטיקטוק, קידום ברשתות חברתיות, כתיבת תוכן, עריכת סרטונים ועוד.

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים להגדיל את התנועה האורגנית 
 
באתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.