כתיבת ספר דיגיטלי בקלות

כתיבת ספרים דיגיטליים

רוצה ללמוד איך לבנות סמכות מקצועית שתייצר עבורך הכנסה נוספת? המדריך הבא יחשוף בפניך את אבני היסוד העיקריים בשלבי כתיבת ספר דיגיטלי משלך. כתבנו לענייני ספרים דיגיטליים בעידן המודרני חושפים הכל על יצירת ספר דיגיטלי לבניית מותג מנצח.
מתי בפעם האחרונה כתבת משהו בשביל מישהו? בפרק זה נלמד אותך את כל מה שרצית לדעת על כתיבת ספר דיגיטלי מיתוגי שיעבוד כמו קסם על קהל הלקוחות הקיימים, והעתידיים שישמחו לרכוש ממך ידע, שירותים ומוצרים בתשלום במחיר שקבעת. איש חכם פעם אמר כי מילים שוות זהב. אנחנו מאמינים כי הידע הקיים ברשותך הוא לא פחות מזהב טהור אמיתי. מאת: מושיק קלינמן, כותב תוכן בחברת טוקו דיגיטל.
הכנת ספר דיגיטלי בקלות

כתיבת ספר דיגיטלי – מבנה הספר

עמוד 1
העמוד הראשון של ספר דיגיטלי יהיה בדרך כלל הכריכה. על גבי כריכת הספר נוכל לראות את שמו, שם הכותב, משפט סלוגן ומשפט טיזר קצר, תמונה או איור המרמזים על תוכן הספר.

עמוד 2
בעמוד השני נכתוב את שם הספר, פסקת טיזר, קרדיטים וזכויות יוצרים.

עמוד 3
בעמוד השלישי נכתוב את תוכן העניינים של הספר. נפתח בפסקת הסבר קצרה שתניע את הקורא לפעולה, או במילים אחרות; למה אתה מחכה? תתחיל לקרוא. בכל שורה נכתוב את ראשי הפרקים, לצדם יופיעו נקודות ומספר העמוד. כך למשל, אם נרצה לכתוב את המדריך המלא להכנת ספר דיגיטלי בקלות, זה יראה פחות או יותר כך:

כתיבת ספר דיגיטלי …………………………………………………………………4

מבנה הספר …………………………………………………………………………5

ראש פרק 1 …………………………………………………………………………6

ראש פרק 2…………………………………………………………………………25

ראש פרק 3…………………………………………………………………………50 

לסיום………………………………………………………………………………….250

הסוף הוא רק ההתחלה

כתיבת ספר דיגיטלי משלבת את הידע המקצועי שלכם, לצד הרצון שלכם לחולל שינוי בעיני הקורא. חשבו על זה לרגע, מה תרצו שהקורא יעשה לאחר שיסיים לקרוא את הפסקה האחרונה שבספר שלכם? לאיזה שינוי עליו לצפות? אילו תחושות ורגשות יעלו במחשבותיו ברגע האמת?
האמת היא שאין כללים ביצירת ספר דיגיטלי, אך הרעיון המרכזי שעומד מאחורי כתיבת הספר, נועד לגרום לו להמשיך את התהליך באופן עצמאי, לצד הכלים וטכניקות שקיבל עד כה, ואלו שהוא עוד עתיד לרכוש מכם.

ומה זה אומר בתכל'ס?

כדאי להקדיש את השורות הראשונות בפרק הסיום בכך שתסכמו עבורו את הדרך שעבר, הכלים שלמד ועיקרי הדברים שטוב יהיה אם יזכור, ישנן ויישם אותם. בשורה התחתונה תוכלו להציע לו להרחיב את ארגז הכלים שקיבל ולרכוש מכם מוצר או שירות נוסף שיוכל לעזור לו להמשיך במסע, מרגע זה ואילך. זה יכול להיות ספר דיגיטלי נוסף, אולי קורס וידאו, ליווי מקצועי אישי או קבוצתי וכן הלאה.

כתיבת ספר דיגיטלי ואינטראקטיבי

בילדותינו יכולנו רק לדמיין את הדמויות הבדיוניות הקיימות בספרים עליהם גדלנו. דרקונים, נסיכות, אבירים ומכשפות. המשותף לכולם הוא שהם היו קיימים רק בתמונות.
כיום כשלכל ילד יש כבר טאבלט משלו, הוא יכול ליהנות מתמונות ומאיורים שכמותם לא היו בעבר. אנימציות, סרטונים וקישורים חיצוניים שהפכו כיום לחלק בלתי נפרד מהמסע האישי שלנו בעולם הקינדל הדיגיטלי.
הכנת ספר דיגיטלי ואינטראקטיבי
ניסינו להמחיש לכם כי את הכוח והפוטנציאל האמיתי העומד מאחורי ספר דיגיטלי מקצועי, שכן אין הגבלה לטריקים השיווקיים בהם תוכלו להשתמש לאורך הספר.
תוכניות שותפים, קופונים והנחות בלעדיות לקוראי הספר, משפכים שיווקיים למוצרי המשך; המשותף לכולם – הכול אינטראקטיבי.

הספר כבר מזמן אינו רק דף לבן, טקסט וכמה תמונות פה ושם. אם אתם מחפשים הזדמנות אמיתית שתגדל עבורכם את תזרים המזומנים, תהפוך אתכם למובילי דעה וגם תייצר עבורכם הכנסה נוספת, הדרך הטובה ביותר ליישם אותם הלכה למעשה היא באמצעות השתלת מסרים סמויים ופקודות (באופן אתי כמובן) שיניעו אותם להתמקד במה שחשוב לכם שיהיה חשוב עבורם.

כך, למעשה אתם יכולים להתמקד במתן ערך נתפס גבוה בעיני הקורא וגם לאזכר הצלחות של לקוחות, לפני ואחרי שרכשו את המוצר או השירות שלכם.

אין הנחתום מעיד על ספרו

השתמשו בסרטונים חיצוניים (אפשר גם מיוטיוב), תמונות עם מסרים והרבה הנעה לפעולה. ישנן מספר מטרות עיקריות לכל הסיפור הזה, הספר או מה שתרצו:
  1. יצירת רווח מיידי מכתיבת ספר דיגיטלי
  2. בניית מיתוג לעסק שלכם, בעיני הלקוחות שלכם, אלו שרכשו את הספר ואלו שרק מתעניינים
  3. בניית אוטוריטה בתחומכם, גם בעיני הקולגות שלכם
  4. הגדלת המכירות של המוצרים והשירותים שלכם

אפסלים, אפסלים, אפסלים

כמה באמת שווה הספר שלכם? 97 שקלים? 127 שקלים? אולי 197 שקלים? לא סתם כתבנו את המילה אפסל (upsell) 3 פעמים. אפסל היא הדרך שלכם להגדיל את עגלת הקניות של הלקוח שלכם. כך למשל, אם הלקוח רכש מכם סמרטפון חדש, תוכלו להציע לו גם מטען קיר, מטען לרכב או אולי מגן זכוכית עוצמתי. אנו משתמשים בטכניקה זו, ברגעים הקריטיים ביותר בעת תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח. הכה בברזל בעודו חם; זכרו כי המטרה המיידית שלכם היא לגרום לקוראים שלכם לרכוש מכם מוצרי המשך, בזמן שהשארתם להם טעם של עוד.

אם תצליחו לייצר אצלם שינוי אמיתי, סכום ההשקעה הראשונית שלהם יהיה כאין וכאפס לעומת מה שתוכלו עוד לייצר בהמשך הדרך. כל עוד אתם מאמינים שהמוצר או השירות הפרמיום שלכם באמת יוכל לעזור להם.
אפסלים

וזה באמת פרייסלס
אם הצלחתם לחסוך לקוראים שלכם זמן, כסף וכאב או אם הצלחתם לפתור עבורו בעיה אמיתית שמטרידה אותו, תוכלו להיות בטוחים בכך שהוא יהיה מוכן לשלם כמעט כל מחיר כדי שתעזרו לו להשיג את היעד שלו או להגשים את החלום שלו מא' ועד ת'.

וכאן אתם נכנסים לתמונה השקעה קטנה של כמה עשרות שקלים מצד הלקוח הפוטנציאלי שלכם, תוכל להניב עבורכם תשואה מיידית וקטנה עם רכישת הספר שכתבתם, אך כמו שאמרנו קודם, סוף הספר הוא רק ההתחלה.

סוף דבר?
אנחנו מאמינים שאם הגעתם עד כאן, למדתם את אבני היסוד שעומדים מאחורי הכנת ספר דיגיטלי לבניית מותג מנצח והבנתם כיצד לנצל את היתרון היחסי שלכם על פני המתחרים שלכם ברשת ובדיגיטל.

כתיבת ספר דיגיטלי מתיאוריה לפרקטיקה

יצירת ספר דיגיטלי אינה עניין של מה בכך. קריאת ספרים דיגיטלית הפכה כבר מזמן לנחלת הכלל ולכן עליכם לממש את הפוטנציאל הטמון בחובו, לפני שהמתחרים שלכם יעשו זאת במקומכם.
חברת טוקו דיגיטל מתמחה ביצירת ספרים דיגיטליים, כתיבת מדריכים מקצועיים, פרסום ספר דיגיטלי בשלטי חוצות דיגיטליים, הוצאת ספר דיגיטלי לאור ועריכת ספרי הדרכה מלאים לבניית מותג אישי, מקצועי ועסקי מנצח.
אם בוער בכם הצורך להוציא לאור ספר דיגיטלי מניב, חברת טוקו דיגיטל תשמח לייצר עבורך נכס דיגיטלי אמיתי במחיר ללא תחרות.

וגם ספר דיגיטלי על סטרואידים?

אם יש לך כבר ספר דיגיטלי משלך, אנחנו מברכים אותך על כך שקיבלת את ההחלטה הנכונה ביותר לעסק שלך. עכשיו עצור הכול וחשוב לרגע אחד, מה הפוטנציאל האמיתי של הידע שנכתב בדיו הסתרים עמוק בספר שלךתן לנו להוציא אותו משם ולזקק אותו עבורך.

עכשיו תכניס 1997 יותר מסך כולל של 97.

נשמח לעזור לך להפוך את מילות הקסם שלך לערוץ טלוויזיה פרטי עבור הלקוחות שלך. טוב, אולי קצת הגזמנו עם המילים, אבל לא זו המטרה? במילים אחרות, נעזור לך להפוך את הספר דיגיטלי שלך לקורס וידאו רווחי במיוחד שמייצר הכנסה פסיבית נוספת בכל חודש.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?

רוצים שנכתוב עבורכם 
 
ספר דיגיטלי?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים שנכתוב עבורכם 
 
ספר דיגיטלי?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.