צילום מוצרים לאתרים באינטרנט

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט הוא כלי שיווק עוצמתי המאפשר לכל עסק להגדיל את היקף המכירות באתר באמצעות המחשה ויזואלית של המוצרים בחנות.

מקדמים עניינים

אחד המרכיבים החשובים ביותר באתרי מסחר הוא היכולות שלהם להעביר את המסר השיווקי ללקוחות הפוטנציאלים בצורה אפקטיבית. צילום מוצרים לאתרים העוסקים במסחר אלקטרוני נועד לעורר ולעודד את הרגש של הצורך במוצר ובכך למעשה, למכור יותר.

אחת הבעיות הנפוצות היום עם אתרי מסחר הוא הקושי שלהם להציג את המוצר בצורה שיווקית ומשכנעת שתגרום לכל מתעניין פוטנציאלי לרצות ולרכוש אותו דווקא מהם.

חשבו לרגע, מתי הייתה הפעם האחרונה שנכנסתם לדף מוצר באתר כלשהו ולא הצלחתם להבין לעומק את השימוש של המוצר, המאפיינים שלו או למה אתם בכלל צריכים אותו?

צילום תמונות מוצרים לאתרים

במקרים רבים, בעלי עסקים נוטים להקל ראש בביצוע אופטימיזציה לעמודי המוצר שלהם באתר, לכן המחיר על כך במקרים רבים ישפיע על אחוזי ההמרה של כל מוצר לצד מיקומם בתוצאות החיפוש האורגניים בגוגל.

צילום מוצרים לאתרים

ימי צילום בזמן ובמקום שנוח לכם

אם תרצו, נוכל לתאם אתכם ימי צילום תמונות מוצרים לאתרים בבית העסק שלכם בזמן ובמקום שנוח לכם. את התמונות נצלם על גבי רקע לבן ומקצועי שיופיע מאחורי כל מוצר שלכם. כמו כן, אפשר לצלם כל מוצר בכמה זוויות ובכך לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם ולא פחות חשוב גם כדי להגדיל את אחוזי ההמרה שלכם.

כמו כן, נוכל לתאם יום צילום מרוכז בו נצלם את כל המוצרים שלכם בסטודיו הצילום שלנו.

עיצוב ועריכת התמונות

כדי להבטיח שתקבלו את התמונות הטובות ביותר, נצלם את התמונות באיכות הגבוהה ביותר (RAW) נעבד, נערוך ונעצב אותן בתוכנות עיצוב התמונות במדיה הדיגיטלית המובילות בתעשייה: אדובי לייטרום ופוטושופ.

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

היתרון הברור של צילום מוצרים לאתרי אינטרנט הוא הקלות והפשטות שבהוספת התמונות לעמוד המוצר באתר, לצד היכולת שלנו להעביר את המסר השיווקי בצורה משכנעת יותר.

אנו בטוקו דיגיטל מציעים שירותי צילום מוצרים לאתרי אינטרנט, בין שמדובר באתרי מסחר מקוון ובין שמדובר באתרים אחרים שבהם יש להציג תמונות מתיק עבודות, פרויקטים, תמונות המייצגות את שירותי העסק וכן הלאה.

הידעתם? כדי להבטיח את איכות עמוד המוצר יש להשתמש בכותרות, תיאורים, תמונות, סרטונים ותגיות SEO שיעזרו לכל אחד להתמצא בעמוד המוצר ולהבין בדיוק מה הוא מקבל.

צילום מוצרים מקצועי

כדי להבטיח את איכות הצילום והתמונות שתקבלו, הכנו במיוחד עבורכם סטודיו מקצועי לצילום מוצרים לאתרים. בסטודיו שלנו אנו משתמשים בציוד מקצועי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר; אולפן מסך ירוק גרין סקרין, תאורה מקצועית, מצלמות מקצועיות המשתמשות בטכנולוגיית הצילום המתקדמת ביותר בתעשייה.

צילום תלת מימדי 360 מעלות

צילום מוצרים בתלת מימד הוא חוד החנית של תמונות המוצרים באתרי מסחר. אי אפשר שלא להתייחס לתשומת לב שבפרטים הקטנים בכל מוצר ומוצר שצולם מראש בטכנולוגית הצילום המתקדמת בתעשייה. תמונות תלת מימדיות מעלות את מעורבות המשתמש במוצר ואף מציגה אתכם כבעלי סמכות בתחום.

לא הרבה אתרי מסחר מקוון משתמשים בטכנולוגיה זו שכן היא נחשבת ליקרה יותר מהאפשרויות האחרות; אך זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לשקול צילום תלת מימדי לתמונות המוצרים באתר שלכם, ולהתעלות מעל המתחרים שלכם.

צילום סרטוני מוצרים לאתרים

אנו ממליצים להשקיע גם בצילום סרטוני מוצרים לאתר שלכם, ובכך להמחיש בצורה טובה יותר את המוצר. במקרים רבים ירצו בעלי העסקים להמחיש את המוצר ללקוח על ידי סרטוני מוצרים מסגנון "פתיחת קופסה" או סרטוני הסבר על המוצר שבהם מופיע איש המכירות המציג את יתרונות השימוש במוצר.

עיצוב דף נחיתה לדוגמה
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

שאלות נפוצות

אם יש לכם מוצרים ושירותים שכדאי להמחיש באמצעות סרטון הסבר שיעזור לענות על שאלות נפוצות ולהסיר התנגדויות אפשריות.

אם יש לכם חנות המציעה מוצרים שמדברים בעד עצמם ואין הרבה מה להסביר עליהם או שההסבר שעליהם אינו רלוונטי לקהל היעד; לדוגמה, חנות פירות וירקות, חנות משקאות מתוקים, חנות מכולת או פיצוציה, חנות פיצוחים ופירות יבשים וכן הלאה.

התשובה היא כן. אנחנו מצלמים תמונות מוצרים לכל סוגי החנויות המסחר, לרבות אתרי מסחר מקוון בוורדפרס, אמזון, איביי, שופיפיי ורבים אחרים.

התשובה היא כן. אנחנו משתמשים ברקע לבן ומקצועי, בדיוק כמו באמזון ובאתרי המסחר המובילים באינטרנט.

התשובה היא כן. אנחנו יכולים לצלם את המוצר על גבי הרקע הירוק באולפן הצילום שלנו, ובעריכה להוסיף כל רקע שתבחר, בין שיש לך כבר רקע משלך ובין שתרצה שנעצב לך אחד בהתאמה אישית.

לא היינו ממליצים לכם לצלם בעצמכם את המוצרים שלכם, אלא אם יש לכם ציוד צילום ועריכה מקצועיים, שבאמצעותם תוכלו לקבל תוצאה סופית ומשביעת רצון. אנו משתמשים בכלים המקצועיים ביותר כדי שאתם תוכלו לקבל את התמורה הגבוהה ביותר להשקעה שאף תשפר את אחוזי ההמרה והמכירה באתר שלכם.