fbpx
בונה אתרים בוורדפרס

3 טריקים בגוגל אדס שיעזרו לכם להגדיל את המכירות

המטרה העיקרית של כל מפרסם היא למכור יותר. היום החלטנו לשתף אתכם ב-3 טריקים בגוגל אדס שיעזרו לכם למכור יותר באמצעות כמה שיטות מחתרתיות לשיפור המרות הקמפיינים שלכם.
מקדמים עניינים

אופטימיזציה לקמפיין גוגל שופינג - מסחר אלקטרוני

80% מהביצועים של מסעות הפרסום שלכם בקמפיין גוגל שופינג יהיו תלויים בתמונה שתבחרו ובמחיר שמופיע על המוצר. נסו לשחק עם התמונות והמחירים ותוכלו לשלש את הרווח או לחסוך בהוצאות הפרסום.
מומחה פרסום בגוגל
טריקים לפרסום בגוגל אדס
כדי לבצע אופטימיזציה לתמונות המוצרים בגוגל שופינג, בצעו מחקר מתחרים וראו באילו תמונות הם משתמשים כאשר מחפשים את המוצר המתחרה שלכם. בדקו אילו אלמנטים בתמונה שלהם משכו את תשומת לבכם, ונסו לערוך את המוצרים שלכם בהתאם.

טריק נוסף בגוגל שופינג להעלאת ה-CTR (שיעור הקליקים על המודעה) הוא הורדת מחיר המוצר. קחו בחשבון כי מחיר תחרותי יותר בקמפיין גוגל שופינג מהווה אינדיקציה גבוהה יותר לכך שאנשים ילחצו עליו יותר, וכמו כן שירכשו מכם את המוצר שפרסמתם במקום מהמתחרים הישירים שלכם. על ידי הורדת מחיר המוצר שלכם בכמה שקלים, תעלו באופן משמעותי את ה-CTR שלכם, מה שיגרום ל-CPC שלכם לרדת בשיעור של עד 50% לכל קליק.

טריק נוסף בגוגל שופינג הוא הוספת ספרות הסיום של מחיר המוצר הסופי. לדוגמה, אם המוצר שלכם נמכר ב-95 ₪, טוב יהיה אם תעדכנו את המחיר ל-97 ₪ או 99 ₪. הספרות 9 ו-7 משפיעות על הצרכנים בכל העולם במשך שנים, ובאופן ישיר גם משפיעות על ההמרות שתקבלו.

אופטימיזציה לקמפיין ברשת החיפוש בגוגל

אחד הטריקים הנפוצים ביותר בביצוע אופטימיזציה לקמפיין ברשת החיפוש בגוגל הוא שימוש במילות המפתח בתוך הכותרות והתיאורים של המודעה עצמה. ככל שתהיו מדויקים יותר בשימוש במילות המפתח שמחפשים את השירותים והמוצרים שלכם בגוגל, כך תוכלו להגדיל את ה-CTR ובסופו של דבר לקבל יותר המרות.

הידעתם?

מילות המפתח שהמשתמשים מקלידים בחיפוש המודעות שלכם עוזרות לכם להשיג בערך פי 2 או יותר קליקים ויותר מ-300% רווחים.

השתמשו במילות המפתח הרלוונטיים בדפי הנחיתה שלכם

הצגת מילות המפתח בדפי הנחיתה שלכם יכולה לעזור לכם להשיג עד 40% או יותר המרות מאותה תנועה שתקבלו מהמודעות שלכם.

הדגישו את הקרבה הפיזית אל הלקוח

הצגת אזור המגורים של המשתמשים במודעות ובדפי הנחיתה שלכם יכול לעזור לכם להשיג עלויות לידים זולות בכ-60% מאותה תנועת המשתמשים שהייתם מקבלים ללא השימוש באזור הגאוגרפי. כך לדוגמה, אם פלוני אלמוני גר בתל אביב ומחפש את המוצר או השירות שלכם, השתמשו בעיר המגורים שלו בקופי של המודעה שלכם ובדף הנחיתה שאליו הוא הגיע.

כשאתם יוצרים קמפיין חדש בגוגל קחו בחשבון את השאלות שהלקוחות שלכם רוצים לקבל עליהם מענה:

  1. האם העסק שלכם יכול לעזור לו?
  2. האם אתם מספקים את השירותים ואת המוצרים באזור שלו?
  3. האם הם יכולים לסמוך עליכם?

כדאי לתת מענה לשאלות אלו בקופי של נף הנחיתה או העמוד הספציפי שאליו הגיעו כתוצאה מלחיצה על המודעה שלכם.

בצעו אופטימיזציה לדף הנחיתה שלכם

דף נחיתה שמדבר בשפת הלקוח ומעביר את המסר השיווקי כמו שצריך יענה לו על שלושת השאלות הנ"ל תוך 5 שניות או פחות. נסו לייצר כמה וריאציות של דף הנחיתה. תחדדו את הקופי, את המסר השיווקי ואת מסע הלקוח מהרגע שנחת באתר שלכם ועד הרגע שבו בחר לרכוש מכם את השירות או המוצר שלכם. היו ברורים ככל הניתן; אל תעמיסו עליו בתוכן היכן שלא צריך, והקפידו להרחיב היכן שחסר מידע נוסף.

לא צריך להיות מומחה פרסום בגוגל כדי להבין שהלקוחות שלכם בסך הכול רוצים לדעת שהם עושים עסקה טובה ובטוחה ושהם לא יצטערו על כך אחר כך. לכן, אם מדובר בשירות או מוצר יקר, השתמשו בתועלות שלו. כתבו בנקודות ורשמו איך אתם מתכוונים לעזור ללקוח שלכם לקבל את התמורה הטובה ביותר בעבור ההשקעה שלו.

היו יצירתיים, השתמשו בתמונות שמושכות את העין, הדגישו את היתרון המשמעותי ביותר של המוצר או השירות שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים.

הקפידו לעשות בדיקות A\B. בצעו רוטציה של המודעה והשתמשו במילות המפתח והמודעות שהניבו לכם את התוצאות הטובות ביותר, והכי חשוב אל תשכחו להשתמש במעקב המרות, בלעדיו לא תוכלו להיות עם היד על הדופק ולקבל תמונת מצב מדויקת יותר של הקמפיין.

נושאים קשורים
כלי נגישות