fbpx

7 יתרונות של קידום אתרים מקומי לעסקים קטנים

קידום אתרים מקומי לעסקים קטנים מאפשר לבעלי עסקים לקבל יותר לקוחות ופניות רלוונטיות של משתמשים שמחפשים אותם באזור שבו נמצא בית העסק שלהם. כל היתרונות של קידום אתרים מקומי והטכניקות של מקדמי אתרים לקבל תנועת גולשים איכותית לאתר שלכם.

קידום אתרים מקומי בגוגל
מקדמים עניינים
במקרים רבים, אנו רואים מקדמי אתרים שמתחרים במגרש של הגדולים. החוכמה היא לדעת לשלב בין קידום אתרים במגרש התחרותי ביותר (אוקיינוס אדום) ובין קידום אתרים מקומי לעסקים קטנים ובינוניים המכוון יותר למגרש תחרותי פחות (אוקיינוס כחול).

יתרונות קידום אתרים מקומי לעסקים

כאשר משתמשים מחפשים אתכם בגוגל, הם יכולים להקליד את שם השירות שלכם באופן כללי או בשילוב האזור הגאוגרפי שבו הם מחפשים את השירות שלכם. לדוגמה, יוסי מטבריה מחפש "טכנאי מחשבים" וייתכן שיקבל תוצאות המצביעות על טכנאי מחשבים הפועלים באזורים אחרים בישראל, ולא בהכרח בטבריה והסביבה. עומר מראשון לציון מחפש "טכנאי מחשבים בראשון לציון" ומצפה לקבל רק טכנאי מחשבים שפועלים בעיר ראשון לציון וסביבתה.

בגוגל, יש כמה סוגי תוצאות חיפוש:

  1. תוצאות הקידום הממומן – בחלק העליון של תוצאות החיפוש
  2. תוצאות הקידום האורגני – יופיעו ממש מתחת לתוצאות הממומנות
  3. תוצאות מקומות / מיקומים – בהם תוכלו לראות את שם העסק, הדירוג שלו בכוכבים, שעות הפתיחה, תמונות ותגובות גולשים.

תוצאות אלו מקבלות שטח נדלן דיגיטלי גדול ובולט יותר מכל תוצאה אורגנית אחרת, מה שמאפשר לנו להגדיל את סיכויי ההקלקה על שם העסק שלנו. סיבה נוספת שאנו ממליצים לכם להוסיף את העסק שלכם במפות גוגל היא גישת הקידום האורגני באוקיינוס כחול.

קל יותר להופיע בתוצאות החיפוש המקומיות של אדם שנמצא במקום בו ממוקם העסק שלכם, מכיוון שרוב המתחרים שלכם, לא בהכרח נמצאים שם. במילים אחרות, יש לכם פחות מתחרים ויותר סיכויים להופיע בעמוד הראשון בגוגל כשמחפשים אתכם.

בניגוד לקידום אורגני בגוגל, קידום אתרים מקומי לעסקים קטנים אינו דורש משאבים נוספים כמו עלויות תפעול, שיווק ופרסום (מלבד עלות ההקמה הראשונית של דף עסקי חינמי שיעזור לכם להבליט את העסק שלכם בגוגל). מובן שאם יש לכם כבר חברת קידום אתרים, אתם יכולים לבקש מהם לפתוח עבורכם דף עסקי ללא עלויות נוספות, כחלק מהריטיינר החודשי שאותו אתם משלמים בכל מקרה.

לא בהכרח. תוכל לחפש את שם העסק או השירות שאתה מספק בגוגל, ולראות אם העסק שלך מופיע בתוצאות המקומות בגוגל. אופציה נוספת היא פשוט להיכנס ולחפש את עצמכם ביישום הרשת של גוגל מפות המציג מפות על גבי תמונות לוויו וצילומי אוויר של העולם כולו.

פתיחה וניהול דף עסקי בגוגל מפות הוא אחד מהשירותים שתוכלו לקבל מחברות קידום אתרים לעסקים המספקות שירותי שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט. יש להביא בחשבון שיהיה עליך לספק להם כמה פרטים אודות העסק כמו: כתובת, עיר, מיקוד, ימים ושעות פעילות, כתובת האתר, טלפון, תמונות פנים העסק, תמונות חוץ, תכנים וסרטונים שתרצה שיופיעו בדף העסקי שלך.

חשוב לציין כי קידום אתרים מקומי הוא הרבה יותר מרק המלצה חמה עבור העסק שלך. חשוב על כמות הלקוחות הפוטנציאלים שבזמן אמת מגיעים למתחרים שלך ומשלמים להם ממיטב כספם, במקום שגם אתה תוכל לקבל נתח משמעותי מעוגת המחפשים שישמחו מאוד להגיע אליך.
בעבר, נאמר על הרשת חברתית פייסבוק: "אם אתה לא שם אתה לא קיים." במקרה שלך, אם מדובר בשירות שאתה מספק והרבה אנשים מחפשים את הפתרון שיש לך לספק עבורם, זכור זאת: "אם אין לך דף עסקי בגוגל מפות, העסק שלך מפספס הרבה מכירות".

כמה מילים לפני שסוגרים את העמוד: פנה אל חברת הקידום שלך ובקש שיפתחו עבורך דף עסקי. מדובר בהשקעה חד פעמית שהתמורה שעליה היא מתנה שלא יסולא בפז.

multi gender

המאמר נכתב בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים.

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים להגדיל את התנועה האורגנית 
 
באתר שלכם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

כלי נגישות