אפיון קורס דיגיטלי

בניית קישורים פנימיים

בניית קישורים פנימיים לאתר הוא חלק מתהליך של קידום אתרים טכני של אתר אינטרנט. מטרת הקישורים הפנימיים היא לחזק את עמודי התוכן באתר ולהגדיל את הסמכותיות שלהם בעיני גוגל.
מקדמים עניינים
בניית קישורים פנימיים לאתר הוא חלק מתוך אסטרטגיית הקידום האורגני של אתר אינטרנט. הקישורים הפנימיים מסייעים הן לגולשי האתר והן לגוגל לקבל מידע נוסף על אודות עמודי תוכן הקשורים לנושא המאמר וכך מאפשר להם להרחיב את האופקים שלהם בנושא בו הביעו עניין.
חברות SEO משתמשות בטכניקות שונות לקידום אתרים בגוגל ואף בונות אסטרטגיות שיווק וקידום לאתר באמצעות בניית פרופיל קישורים פנימיים וחיצוניים, וכך הם בעצם מחזקים את עמודי התוכן של אתר ומסייעים לו להתקדם מעלה בעמודי תוצאות החיפוש בגוגל.

פרופיל בניית קישורים פנימיים

פרופיל בניית קישורים פנימיים הוא חלק מאסטרטגיה כוללת של קידום אתר בגוגל. פרופיל הקישורים הוא למעשה המפה שמראה לנו את הדרך; תפקידה היא להוסיף לעמודי האתר קישורים והפניות לעמודי תוכן נוספים שיוכלו לעניין את הגולשים. פרופיל קישורים איכותי הוא כזה שמעודד אנשים להיחשף ולקרוא תוכן נוסף שעשוי להיות רלוונטי בהתאם לעמוד התוכן שבו הם גולשים. כך למשל, אם מדובר באתר מדריכים לקידום אתרים בגוגל, והנושא הוא "5 טיפים לקידום אתרים בגוגל", קישור פנימי יכול להציע לנו לקרוא תוכן בנושא בניית קישורים לאתר אינטרנט. הוא יכול להגיע בדמות קישור טקסט או תמונה שתניע את הגולש ללמוד איך בונים קישורים פנימיים לאתר וורדפרס.

נגן וידאו אודות בניית קישורים פנימיים

הקישורים הם מרכיב משמעותי של שירותי קידום אתרים בגוגל. חשוב לבנות קישורים רלוונטיים שיעזרו לאתר שלכם לדרג גבוה בגוגל. מטרת בניית הקישורים היא לעזור לכם לקבל יותר תנועה לאתר ואף להגדיל את שיעורי ההמרה שלכם.

איך בונים קישורים פנימיים

אז איך בונים קישורים פנימיים לאתר אינטרנט? מבחינה טכנית, הפעולה אינה מורכבת במיוחד. בין שאתם משתמשים בתוכנת הוורד שלכם ובין שאתם נמצאים בממשק עורך התוכן של וורדפרס, תוכלו לסמן את הטקסט הרלוונטי ולהגדיר אותו כהיפר קישור, שהוא בסה"כ קישור לחיץ שמוביל את המשתמש למקורות נוספים שיוכלו לעניין אותו.

דרך נוספת לבנות קישורים פנימיים היא באמצעות שימוש בכפתורים ותמונות לחיצות שלהן פוטנציאל גבוה יותר להניע את המשתמש לפעולה דרך תמונות, תבליטים, אינפוגרפיקות ותרשימים שקרוב לוודאי שיעניינו יותר את הגולשים.

בניית קישורים פנימיים
איך זה באמת עובד? פרופיל בניית קישורים פנימיים לאתר

SEO או חוויית משתמש

יש מי שרואה בתהליך בניית קישורים פנימיים כלי טכני למטרות קידום אתר אינטרנט. אף על פי שעובדתית התשובה היא נכונה, אנו רוצים להציע גישה נכונה יותר להגדיר את חשיבותו של קישור פנימי לאתר אינטרנט. הגישה שלנו להסביר מהם קישורים פנימיים באתר עוסקת במתן ערך שיתרום באופן ישיר לחוויית המשתמש באתר.
דוגמה מעולה לכך תוכלו לראות באתר ויקיפדיה. לא משנה איזה עמוד תקראו, תוכלו למצוא הפניות לעמודי תוכן רלוונטיים נוספים שיוכלו להעשיר לכם את הידע באותו הנושא, או בתת נושא הקשור אליו.
יש שיגדירו חוקים, מספרים ואחוזים שיש להביא אותם בחשבון בכל פעם שמשתמשים בהם. אנו יותר מאמינים שטובת המשתמש היא מעל לכל וזו גם הסיבה שתוצאות הקידום שלנו מדברות בעד עצמן. כאשר האני מאמין שלנו עוסק בטובת המשתמש, אנו למעשה מבינים בדיוק מה המשתמש רוצה ומה באמת חשוב לו.
אנו נוטים להגדיר את הקישורים הפנימיים שלנו כסוג של שליח בדמות מכשיר לקריאת מחשבות. אנו שולחים אותו לעמודי התוכן באתר מכיוון שאנו כבר יודעים בול מה אתם מחפשים, ולמה זה כל כך חשוב לכם.

אבל זה לא הכול

אם אתם באמת רוצים לבנות אתר אינטרנט שיופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, יהיה עליכם להשקיע גם בתוכן איכותי, קישורים יוצאים, קישורים נכנסים, קידום טכני ועוד.

רוצים שגם האתר שלכם יכיל פרופיל בניית קישורים שיתרום לקידום האתר שלכם בגוגל ויביא אליכם תנועת גולשים ולקוחות פוטנציאלים חדשים? אנו בטוקו דיגיטל נשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל, וכך אתם תוכלו להתמקד במה שאתם צריכים לעשות, לא יותר ולא פחות!

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים שנבנה לאתר שלכם 
 
קישורים?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.