קידום חנות וירטואלית בוורדפרס

קידום חנות וירטואלית בוורדפרס היא משימה חשובה לכל עסק בתחום המסחר האלקטרוני. ישנן דרכים רבות לקדם את החנות שלכם באינטרנט, לקבל יותר תנועה ופשוט למכור יותר.

ישנן מספר דרכים שונות לעשות קידום חנות וירטואלית בוורדפרס שיעזור לכם למשוך יותר לקוחות פוטנציאלים אל החנות הוירטואלית שלכם. אתם יכולים להשתמש בשיווק ברשתות החברתיות, פרסום ממומן או קידום אורגני בגוגל גם בתקציב קטן וזאת כדי להגיע לאנשים שמחפשים את המוצרים והשירותים שלכם.

למה דווקא בוורדפרס?

חנות וירטואלית בוורדפרס תאפשר לכם ליהנות מחופש מוחלט בעת ביצוע שינויים, עדכונים ושדרוגים באתר, וכך לכם תהיה השליטה המלאה. חנויות מסחר שנבנו במערכת ניהול התוכן וורדפרס, יאפשרו לכם להקים גם בלוג, אתר תדמית ולבצע התאמה אישית ומלאה של תכנון, אפיון ונראות האתר שלכם בלי להיות תלויים בתבניות עיצוב שפיתחו מפתחים ייעודיים למערכות סגורות שהשליטה בהן מוגבלת.

אנו ממליצים לכם להשתמש במערכת ניהול התוכן המשתמש מעל 43% מרשת האינטרנט העולמית ולשמור על הקוד בידיים שלכם. להורדת מערכת ניהול התוכן וורדפרס בחינם

נגן וידאו

קידום חנות וירטואלית בוורדפרס – מתיאוריה לפרקטיקה

הכנות מוקדמות לקידום החנות בוורדפרס – מדריך Woocommerce

השלב הראשון בקידום חנות וירטואלית בוורדפרס או למעשה בכל מערכת ניהול תוכן הוא על ידי ביצוע אופטימיזציה לעמודי המוצרים והקטגוריות שאליהן הם משויכים. תהליך הקידום והאופטימיזציה הוא בחלקו טכני ובחלקו שיווקי; זכרו כי מדובר בחנות והמטרה הסופית שלכם היא למכור.

החלק הטכני קשור למעשה ל-SEO, קידום אתרים בגוגל שבאמצעותו תוכלו למקד את מילות המפתח הנבחרות לכל עמוד מוצר או שירות כך שגוגל יוכלו להבין טוב יותר מה נמצא בעמוד כדי שהם מצדם יוכלו להציגו בתוצאות החיפוש האורגניות בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל.
החלק השיווקי הוא למעשה הטקסט, כתיבת שיווקית לצד מידע אינפורמטיבי הם השילוב האידאלי ליצירת חווית קניה טובה אצל הלקוח, ומבחינתכם כלי מעשי להגדלת המכירות בחנות הוירטואלית שלכם.
קידום חנות וירטואלית בוורדפרס

קידום אורגני או קידום ממומן?

קידום חנויות וירטואליות יכול להתבצע באמצעות מספר אפיקי שיווק, והם כוללים את הקידום האורגני לצד הפרסום הממומן. קידום אורגני של חנות וירטואלית מתאים יותר למי שמכוון להגיע לתוצאות בטווח הארוך, בעוד שפרסום ממומן יכול להתאים הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, כך שהכל תלוי בתקציב ובמטרות שלכם.

החנות היא שלכם ושלכם בלבד

כאשר אתם מנהלים חנות וירטואלית במערכת ניהול התוכן וורדפרס, אתם יודעים שכל הקבצים וכל המידע שייך לכם ולכם בלבד. כשמדובר במערכות של חברות מתחרות, ברגע שתפסיקו לשלם את דמי המנוי החודשיים שלכם, החנות שלכם תחדל מלפעול, לא תוכלו לנייד אותה לחברת אחסון אחרת או להשתמש בה במתכונת אחרת. לכן אנו ממליצים על בניית חנות אינטרנטית בוורדפרס שתישאר שלכם לתמיד.

קידום חנות וירטואלית בגוגל

קידום חנות וירטואלית בגוגל מתבצע באמצעות תהליך מדויק מאוד וספציפי של קידום אתרים בגוגל. כדי לעשות את זה יהיה עליכם להשתמש בתגיות SEO, הכוללות כותרות, תיאורים, סכמות נתונים וקישורים, שבאמצעותם תוכלו לחזק את עמודי המוצרים והקטגוריות בעלי החשיבות הגבוהים ביותר. לשם כך, יהיה עליכם לוודא כי האתר שלכם מותאם הן למנוע החיפוש גוגל והן עבור משתמש הקצה. זכרו כי מבנה האתר, התפריטים, הקטגוריות, המוצרים והקישורים הם כלי מפתח להצלחת תהליך קידום חנות וירטואלית בגוגל ובמנועי חיפוש.

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המבוססת על קוד פתוח ומאפשרת לכל אחד לבנות אתר תדמיתי, מכירתי, בלוג וליהנות מחופש הבחירה המוחלט לשנות, לעדכן, להוסיף ולהסיר פיצ'רים במערכת הניהול של וורדפרס.

אם יש לי אתר תדמיתי האם אני יכול למכור מוצרים?

אתר תדמיתי יכול להציג מוצרים ושירותים, אך הסליקה בפועל תוכל להתבצע אך ורק אם מערכת האתר שלכם תכלול את תוסף החנות הבסיסי של וורדפרס – Woocomerce. בכל מצב אחר, תוכלו להפנות את הגולשים לעמוד סליקה הנמצא בקישור חיצוני.

האם הסליקה מתבצעת דרככם?

הסליקה מתבצעת דרך חברת האשראי, ספק סליקה חיצוני שאליו מפנים את המשתמש כאשר הוא מעוניין לבצע רכישה. אנו בחברת טוקו דיגיטל נסייע לכם ליצור קשר עם חברת הסליקה ולהגדיר אותה בחנות הוירטואלית שלכם.

מה ההבדל בין מערכת קוד פתוח לקוד סגור?

מערכת קוד פתוח הינה מערכת המאפשרת לכם לבצע שינויים בכל פיצ'ר ברמת האתר ובכך לשלוט באופן מוחלט במאפייני האתר, בנראות שלו ובמערכות הניהול המתקדמות. מערכת הבנויה על קוד סגור אינה מאפשרת לאדם שאינו עוסק בפיתוח או בכתיבת קוד, לשנות תוכן ולעדכן דבר מה שאינו הוגדר מראש על ידי המתכנת. למעשה, מערכות קוד סגור דורשות תלות כמעט מלאה באנשי הקוד ואינן גמישות לביצוע שינויים על ידי האדם הסביר.
רוצים לדעת איך לקדם את החנות שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

קידום חנות וירטואלית ברשתות חברתיות

קידום חנות וירטואלית באמצעות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם יעזור לכם למשוך יותר זוגות עיניים לחנות המקוונת שלכם וכך גם לקבל לידים חדשים לעסק שלכם.

אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם חנות וירטואלית ברשתות החברתיות היא:

  1. יצירת פוסט פרסומי של המוצר או השירות שלכם
  2. מפרסמים את הפוסט בקבוצות רלוונטיות ובדף העסקי שלכם
  3. מפעילים קמפיין ייעודי להגדלת החשיפה לפוסט
  4. מקבלים ביקורות מלקוחות; את הטובות משמרים והרעות משפרים
  5. מעצבים באנרים לקידום המוצרים, השירותים והמבצעים שלכם
  6. מעלים סרטונים המציגים את המוצרים שלכם באור שיווקי ומעניין
נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את החנות שלכם 
 
בגוגל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם בנוגע לבניית חנות וירטואלית בוורדפרס באמצעות woocommerce

שאלות נפוצות

חנות אינטרנטית היא למעשה אתר מסחר מקוון שבאמצעותו אפשר לרכוש שירותים, מוצרים פיזיים ומוצרים דיגיטליים. באתרים אלו תוכלו למצוא עמודי עגלת קניות, תשלום ואזור אישי.

אם העסק שלך תומך במערך הפצה הכולל ניהול מלאי, שירותי אריזה ושילוח ומכיל לפחות כמה עשרות מוצרים, העסק שלך צריך חנות אינטרנטית שתוכל לעזור בייעול תהליכי השיווק, המכירה וההפצה.

מערכת הניהול של החנות הדיגיטלית תומכת באופן אוטומטי בניהול מלאי, קופונים, מבצעים והנחות לזמן מוגבל ובעיקר עובדת בשבילך, כמעט ללא התעסקות מצדך.

חנות אינטרנטית מקדמת מכירות באמצעות קידום אורגני, פרסום ממומן וקידום ברשתות החברתיות. אתר מסחר מקוון מקצועי בונה סמכותיות ואמינות בעיני הלקוח ומסייע לו לקבל החלטות בעת תהליך המכירה.

בין שיש לכם כבר חנות אינטרנטית ובין שאתם מעוניינים לבנות חנות אינטרנטית חדשה, אנו בטוקו דיגיטל מספקים שירותי בניית חנויות מסחר מקוונות הכוללות אוטומציה מלאה לעסק שלכם ובהתאמה אישית.

אפשר להוסיף לחנות האינטרנטית שלכם תמיכה מלאה בריבוי שפות. לכן, בין שאתם מעוניינים לבנות חנות דיגיטלית בשפה האנגלית עם תמיכה בשפות נוספות ובין שאתם רוצים להוסיף לאתר הקיים תמיכה בשפות אחרות, נשמח לעזור לכם להטמיע באתר תמיכה בריבוי שפות.