איך עושים קידום ממומן
איך עושים קידום ממומן בגוגל אדס וממנפים את הוצאות הפרסום בקמפיין כדי לקבל כמה שיותר לקוחות חדשים לעסק שלכם? במדריך הבא נלמד בדיוק איך עושים זאת.
לפני שתוכלו להתחיל ולפרסם בגוגל אדס, תצטרכו להירשם ולהגדיר את החשבון שלכם במערכת הפרסום של גוגל. תהליך קצר שלא ייקח מזמנכם היקר יותר מכמה דקות.
מחקר מילות מפתח בקידום ממומן בגוגל
מילות מפתח הן מילים או ביטויים שמשתמשים מכניסים לגוגל בעת ביצוע חיפוש כדי למצוא את המידע שהם צריכים. גוגל מאפשרת למפרסמים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלהם, וכך המודעות שלהם יוצגו למשתמשים כאשר מילות מפתח אלו מוזנות.
מפרסמים מציעים הצעות מחיר לקליק עבור מילות המפתח והשיטה עובדת באופן דומה למכירה פומבית. כדי להבטיח שלא רק מפרסמים עם התקציבים הגדולים ביותר יוכלו לפרסם בגוגל, ישנו גם מדד נוסף שנקרא ציון איכות, הנגזר מאיכות המודעה והרלוונטיות שלה.
כדי לעשות מחקר מילים, תצטרכו לגשת אל הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל ולבדוק מהם המילים והביטויים שאנשים כותבים כדי לחפש את שם העסק שלכם, המוצרים והשירותים שלכם.
איך עושים קידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל
רשת החיפוש מתייחסת לפרסום בתשלום לקליק, שבו מפרסמים מציעים הצעות על מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלהם ויש להם סיכוי להציג את הפרסומות שלהם למשתמשים שמכניסים את מילות המפתח הללו לגוגל כחלק משאילתת חיפוש. פרסום בתשלום לקליק ידוע גם בשם חיפוש בתשלום.
כתיבת המודעות בקמפיין ממומן בגוגל
גוגל בעצמם מפרטים איך לנסח מודעות כך שיתאימו למדיניות של מערכת הפרסום גוגל אדס. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה במאמר שפרסמו בנושא.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.