פרסום בטיקטוק
פרסום בטיקטוק לעסקים ומותגים שרוצים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם בסרטונים ויראליים ולאפשר למשתמשים למצוא תוכן חד וממוקד יותר בפיד שלהם.
אפשרויות הפרסום הממומן בטיקטוק הן חזקות, כאשר הפלטפורמה מסוגלת להגיע לקהל היעד של מודעה באמצעות מיקוד לפי גיל, מגדר, מדינה, מכשיר ושימוש באפליקציה.
פרסום בטיקטוק לעסקים
פרסום בטיקטוק לעסקים מאפשר לבעלי עסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באופן ויראלי. בעלי עסקים יכולים להשתמש באפליקציה כדי לשווק את המוצרים שלהם באמצעות משפיענים שיפרסמו סרטונים בשמם או ליצור קמפיין בטיקטוק כדי להגיע למשתמשים ברחבי העולם.
מעוניינים בשירותי פרסום בטיקטוק?
מלאו את הפרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם
בסרטונים הבאים תוכלו לראות חלק מהסרטונים הויראליים שיצרנו
כחלק מחבילת הפרסום בטיקטוק עבור לקוחותינו, שהגיעו כבר לתפוצה רחבה של גולשים:
@arena_nahariya פאני מחלקת מתנות בקניון ארנה נהריה חלק 2’ #קניוןארנהנהריה #פאניבוזגלו #מרכזקניות #ארנה #שופינג #נהריהעלהמפה ♬ FEEL THE GROOVE – Queens Road, Fabian Graetz
@arena_nahariya ההתלהבות של הילד הייתה שווה הכל #קניוןארנהנהריה #פאניבוזגלו #מרכזקניות #ארנה #דניאל_יונה⚽️🕊 ♬ Chill Vibes – Tollan Kim
אנו כבר יודעים כי אסטרטגית פרסום בטיקטוק שונה מאוד לעומת שיווק ברשתות החברתיות המסורתיות מכיוון שהקהל שלהם אינו ממוקד כל כך כמו למשל הקהלים של פייסבוק או טוויטר. יש להם דמוגרפיה כללית יותר וביניהם בני נוער, מבוגרים או קשישים שמתעניינים באפליקציה.
אלו הן כמה דוגמאות נהדרות לאופן שבו לטיקטוק יש הזדמנויות פרסום לעסקים: סרטוני טיזר, פרסומות וידאו מלאות, חסויות, אירועים, קרוס מרקטינג ועוד.
שירותי פרסום בטיקטוק
שירותי פרסום בטיקטוק מאפשרים לכם לחשוף את הפוסטים שלכם באופן ממומן ולמקד את המסר השיווקי שלכם בפני קהלי היעד הרלוונטיים באמצעות קמפיין בטיקטוק. מרגע שמתחילים לפרסם באופן ממומן בטיקטוק, הפוסטים שלכם יתחילו לקבל חשיפות ואינטראקציות בקרב קהל היעד שאותו מיקדנו.
שימו לב כי אין להתבלבל בין ניהול אורגני של פרופיל טיקטוק, שכן פעולות הקידום האורגני מתמקדות בבניית סמכותיות בטווח הארוך ואילו שירותי פרסום בטיקטוק עוסקים בגישת התוצאות כאן ועכשיו.
פרסום בטיקטוק - אנליטיקס וניתוח הנתונים של הקמפיין
לפני שנוכל להתחיל לפרסם בטיקטוק, כדאי מאוד לנתח את הנתונים שכבר יש לנו במערכת טיקטוק אנליטיקס המובנית שנמצאת בחשבון שלכם. כדי להיכנס אליה, לחצו על תפריט ההמבורגר בחלק העליון של הפרופיל שלכם ולחצו על Creator tools.
המסכים העיקריים של טיקטוק אנליטיקס הם Overview ו-Followers.
במסך ה-Overview תוכלו לראות את:
- סה"כ הצפיות בכל הסרטונים
- סה"כ הצפיות בפרופיל שלכם
- סה"כ לייקים בכל הסרטונים
- סה"כ התגובות בכל הסרטונים
- גרף הצפיות בסרטונים בטווח תאריכים שהוגדר מראש
במסך ה-Followers תוכלו לראות את:
- אחוז העוקבים שלכם לפי מין; זכר ונקבה
- אחוז העוקבים שלכם בכל מדינה
- הימים ושעות הפעילות שבהם העוקבים שלכם הכי פעילים
פרסום בטיקטוק - מערכת הניהול של המפרסם
מערכת הפרסום בטיקטוק מאפשרת לנו להציג פרסומות וידאו למשתמשים, לפי מטרות ויעדים כגון:
ממשק הפרסום וניהול המודעות בטיקטוק עדיין נחשב לצעיר וחדש ומזכיר מאוד את מערכת הפרסום של פייסבוק. מפרסמים יכולים לטרגט את קהל הידע שלהם ולחשוף את הפרסום שלהם לתפוצת משתמשים רחבה אך ממוקדת מאוד.
עסקים יכולים לנצל את היתרונות של טיקטוק, על ידי פרסום בטיקטוק, סטרימינג בשידור חי ועוד. ישנן שתי דרכים שבהן עסקים יכולים לפרסם בטיקטוק: מודעות וידאו ומודעות פוסטים ממומנות. מודעות וידאו זמינות בפורמטים של לולאה או ללא לולאה, בעוד שפוסטים ממומנים זמינים רק בפורמט ללא לולאה.
מוכנים לצאת לדרך? מלאו את הפרטים והתחילו לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק - המדריך המלא למתחילים
איך ליצור רושם ראשוני מנצח?
שימוש בטרנדים בתחום שלך
אז למה דווקא טיקטוק? ההבדל האמיתי בין יוטיוב לטיקטוק
יוטיוב הציגה את "שורטס", בדומה לסרטוני טיקטוק, מה שהוביל לשינוי משמעותי בסוג התוכן בפלטפורמה. למרות הדמיון בפורמט, האווירה התרבותית והכללית של יוטיוב וטיקטוק עדיין נותרו שונות האחת מהשניה.
עבור סרטוני יוטיוב רגילים, הצופים מחליטים באיזה סרטון לצפות בהתבסס על תמונות ממוזערות וכותרות, בעוד שבסרטוני קצרים (שורטס) וטיקטוקים, הצופים מחליטים אם להמשיך לצפות בתוכן המוצג בפניהם. טיקטוק ופלטפורמות דומות מצטיינות בקידום גילוי של יוצרים חדשים וחדשניים, הפועלים כ"חממה" לכישרונות חדשים. ההבדל העיקרי בין הפלטפורמות אינו פורמט או אורך, אלא החלטת המעורבות של הצופה – בחירה בצפייה לעומת בחירה להמשיך לצפות.
אז איך הופכים את העסק שלכם למותג על בטיקטוק? הכנו עבורכם את הצ'קליסט המלא ליצירת עמוד עסקי שיעזור לכם להעביר את המסר שלכם כך שיוכל לפגוע בדיוק במטרה.
הכנות מוקדמות
כתבות תוכן מהוות חלק משמעותי במחקר תוכן לסרטונים בטיקטוק. לכן, אנו ממליצים לתמצת את עיקרי הדברים מכל כתבה, ופשוט לדבר עליהם בסרטונים שלכם. לטיקטוקרים מתחילים אנו ממליצים על כתבות טיפים והמלצות, סיפורים מעוררי השראה ואפילו מוצרים ויראליים שרלוונטיים לתחום הערוץ והעוקבים שלכם בטיקטוק.
אם יש לכם כישורים וכישרונות שיוכלו להדהים ולרתק אנשים, יש לכם זהב ביד. בטיקטוק זה בדיוק מה שאנשים מחפשים; אנשים בעלי כישורים מיוחדים. אם אתם יודעים לשחק, לנגן, לשיר, לחקות דמויות או אנשים, להצחיק, לעשות קסמים ותעלולים, או בקיצור להדהים, לעניין ולרתק אליכם אנשים, טיקטוק הוא בדיוק המקום שלכם. השתמשו בכישורים שלכם לטובתכם והעבירו באמצעותם את המסר שלכם.
אז מצאתם כבר את הנישה שלכם? החלטתם במה יעסוק עמוד הטיקטוק שלכם? מצוין! עכשיו חפשו ברשת אחר מדריכים, סרטונים, הרצאות וכנסים, ובעיקר תוכן קליל שמכיל עובדות וטיפים שעליהם תוכלו לבסס את הסרטונים שלכם. כל טיפ טוב שתמצאו יוכל לשמש כנושא לעשות עליו סרטון טיקטוק, כנ"ל לגבי עובדות מעניינות או דברים שלא ידעתם על…
טיקטוק הם אומנם לא סטיבן שפילברג, אך יוצרי התוכן המובילים באפליקציה כבר פיצחו את הנוסחה. מסר טוב, חודר טוב יותר עם מוזיקה טובה, קצבית או שקטה ומרגשת, שירים שכולם מכירים ומתחברים אליהם. בטיקטוק, אנשים מחפשים בעיקר שירים טרנדיים. לא קשה לאתר אותם, אך כן חשוב יהיה לדעת לשלב את השיר הנכון בסרטון הנכון, השילוב המדויק שיהפוך כל סרטון מונוטוני למסר מפוצץ ואטומי.
שעות פרסום בטיקטוק נחשב לאחד הפרמטרים החשובים שיש להביא בחשבון לפני העלאה ופרסום של סרטון טיקטוק חדש. בין שאתם מפרסמים סרטון באופן אורגני ובין שבכוונתם לעשות קידום ממומן בטיקטוק. כדי להבין באלו שעות פרסום בטיקטוק הכי כדאי לפרסם, אנו ממליצים לערוך מחקר מתחרים או פשוט ללמוד תוך כדי ניסוי ותהייה, על ידי ניתוח ומדידת נתוני הצפייה בסרטונים בשעות שונות.
InShot הוא כלי עוצמתי לעריכת וידאו של טיק טוק המאפשר לכם לבצע את פעולות העריכה הבסיסיות כמו חיתוך, גזירה או מחיקה של הסרטון, לצד תכונות מתקדמות יותר כמו טשטוש רקע, אפקטים, מוזיקה ופילטרים. כמו כן, אפשר לשלב כמה סרטונים כדי ליצור סרטון טיקטוק אחד.
TikFame הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר להעלאת מספר העוקבים והלייקים עבור יוצרים בטיקטוק. האפליקציה מבטיחה לייקים ועוקבים בחינם ואף חושפת את התוכן שלכם בפני יוצרים נוספים.
כלי נוסף להגדלת החשיפה של הסרטונים שלכם הוא tiktokhashtags, אתר שמאפשר לכם לבצע מחקר השאטגים עבור סרטוני טיקטוק, וכך להגדיל את החשיפה שלכם.
קידום ממומן בטיקטוק לדפים עסקיים
קידום ממומן בטיקטוק, בשונה מרשתות חברתיות אחרות, הוא הרבה יותר חברתי וקליל ופחות מכירתי. לכן ישנה חשיבות עליונה לבניית אסטרטגיה שיווקית ליצירת תוכן ויראלי הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
בדרך כלל כשמדברים על קידום ממומן בטיקטוק מתכוונים לניהול קמפיין בטיקטוק שמביא תוצאות. זאת אומרת, שאנחנו אחראים על יצירת התוכן, נושא הסרטון, הקראיטיב, צילום ועריכת הסרטון כך שכל אלו יביאו אותו לחשיפה המקסימלית ברשת החברתית טיקטוק. המטרה העיקרית של קידום ממומן בטיקטוק היא להגביר את המודעות והמעורבות של הגולשים, הצופים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם עם העסק שלכם.
מקרה בוחן שעשינו לאחרונה עם לקוחה שלנו, הביא אותה לחשיפה של מעל ל-500K צפיות יייחודיות בכלל הסרטונים בתוך שבועיים בלבד. אין זה אומר שזו התפוצה שתקבלו בתחום העיסוק שלכם, אך בהחלט שאפשר לראות את הפוטנציאל של קידום בטיקטוק לבעלי עסקים שעדיין נחשב לתחום שמעטים בו יכולים לספק תוצאות ממשיות.
פרסום חוזר בטיקטוק
פרסום חוזר בטיקטוק מהווה פקטור משמעותי באלגוריתם של הרשת החברתית לצורך קידום סרטוני טיקטוק, הגדלת החשיפה והמעורבות בסרטונים.
מה זה פרסום חוזר בטיקטוק?
כאשר משתמשים מחליטים לפרסם מחדש סרטון טיקטוק מדף הפור יו שלהם כך שיופיע גם עבור העוקבים שלהם. רק חברים של המשתמש יכולים לראות את הסרטון שפורסם מחדש, הכולל רק חשבונות שהמשתמש עוקב אחריהם ושהם עוקבים גם אחריו בחזרה.
מחשבון המרת מטבעות טיקטוק לשקלים
רוצים לרכוש מטבעות בטיקטוק? הכנו עבורכם מחשבון המרת מטבעות טיקטוק לשקלים. כתבו בטופס המופיע מטה את מספר המטבעות שאתם מעוניינים לרכוש ולחצו על חישוב. מיד לאחר מכן יופיע המחיר המלא שתצטרכו לשלם.
טוקו דיגיטל תשמח לספק עבורכם פרסום בטיקטוק מחיר ללא תחרות, הכולל שירותי קידום ממומן בטיקטוק, שיווק בטיקטוק (אורגני + ממומן) שיעזרו לכם לחשוף את התוכן שלכם בפני קהלים חדשים, ליצור מעורבות עם הגולשים ולחשוף את תחום המומחיות שלכם בתפוצה רחבה, רלוונטית שפוגעת בול במטרה.
פרסום בטיקטוק מחיר חודשי נקבע בהתאם למספר הסרטונים שאנו מצלמים, עורכים ומעלים לרשת החברתית בכל שבוע לצד עלויות הפרסום של קמפיין הפרסום הממומן בטיקטוק.
כמו בכל רשת חברתית, קופי טוב לצד קראיטיב מנצח ומערכת פרסום טובה יחשפו אתכם לקהל היעד הרלוונטי במחיר משתלם ויביאו לכם תוצאות טובות.
הפרסום בטיקטוק יכול להיות אפקטיבי עבור מי שיכול לייצר תוכן קצר וויראלי עם מסר מעניין המתאים בדיוק אל קהל היעד. אם יש לכם את זה, אין ספק כי הפרסום בטיקטוק יוכל לייצר לכם את התוצאות להם אתם שואפים: יותר לידים ויותר לקוחות משלמים.
בשנים האחרונות אנו רואים כי הפרסום בפייסבוק הולך ונהיה פחות ופחות פופולרי עם נטישת המשתמשים מהרשת החברתית פייסבוק אל פלפטפורמות שונות. אנחנו עדים להצלחתה של טיקטוק כפלטפורמת פרסום יעילה ואפקטיבית שמתגמלת היטב את היוצרים הטובים המשקיעים זמן ומאמץ בכל יצירה ובכל פרסום.
ממש לא. מערכת הפרסום של טיקטוק עוד נמצאת בחיתוליה, וכך גם המחירים. זה בדיוק הזמן להתחיל ולפרסם באחת מפלטפורמות הפרסום המובילות בישראל ובעולם.
כמעט כל בעל עסק יכול לייצר תוכן שיווקי מעניין. כך שאם יש לכם סיפור מעניין או דרך מקורית להעביר את המסר השיווקי שלכם ללקוח, טיקטוק יכולה לשמש אתכם כפלטפורמה שיווקית איכותית.
טיקטוק מאפשרת הן ליוצרי תוכן והן לבעלי עסקים לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם באפליקציה. הפרסום באפליקציה מאפשר לכם להציג סרטונים שיווקיים בדרך מעניינת, חדשנית ומקורית. אנו מזמינים אתכם להיכנס ולראות בעצמכם איך המתחרים שלכם מפרסמים את עצמם בטיקטוק, מבטיחים לכם שלא תוכלו להיאשר לכך אדישים.
כשאנשים מבלים את זמנם באפליקציה, הם מחפשים סרטונים ויראליים, סרטונים מצחיקים וסרטונים בעלי תוכן רלוונטי ומעניין. כדי שגם אתם תוכלו להגדיל את קהל העוקבים שלכם בטיקטוק, אנו ממליצים לכם להשקיע בסרטונים קצרים ומעניינים, כאלו שיהוו עניין רב לקהל העוקבים שלכם.
בהחלט כן. ראינו כיצד פוליטיקאים ובעלי עסקים מעבירים לנו הציבור מסרים בעלי אופן שיווקי הקשורים בעשייתם. ישנם גם לא מעט קהלים בוגרים בטיקטוק שפשוט מחפשים דברים שמעניינים אותם, בדיוק כמו בכל רשת חברתית אחרת.
אנו לא ממליצים לכם לקנות עוקבים בטיקטוק מהסיבה הפשוטה שזה משפיע לרעה על האלגוריתם של האפליקציה וכך גם על דירוג המשתמש שלכם בטיקטוק. טיקטוק כבר יודעים לזהות את זה, ואין בזה ממש כדי להשפיע על הצלחתו של סרטון ויראלי כזה או אחר. טוב היה אם הייתם משקיעים את הכסף הזה ביצירת תוכן שיעניין את קהל העוקבים שלכם.
אכן כן. הפרסומות מופיעות בעמוד הפור יו ועמוד החדשות, בכרוך להחלטת המפרסם.
בהחלט כן. אם יש לכם את כל הכלים הדרושים ליצירת תוכן ויראלי וידע טכני לניהול הפרסום במערכת של טיקטוק, תוכלו להתחיל לפרסם בטיקטוק עוד היום.
אחוזי הצפייה בסרטוני טיקטוק הוא מבין הגבוהים שברשתות החברתיות. נכון להיום, מחיר הפרסום בטיקטוק אינו יקר ביחס למתחרים ופוטנציאל החשיפה עצום במיוחד.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם בניהול ובפרסום בטיקטוק.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם בניהול ובפרסום בטיקטוק.