פרסום באינסטגרם
פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך בצורה מהנה ויצירתית תוך מתן דגש על חיבור עם אנשים ברמה האישית. כך תפרסמו פוסטים ותבנו מותג מצליח.
הידעת? מחקר שנערך לאחרונה על ידי אינסטגרם גילה שפרסום באינסטגרם מייצר מעורבות משמעותית, עם ממוצע של 2.6 לייקים למודעה ו-9% אחוזי קליקים.
הרבה חברות מתחילות להשתמש בכלי בינה מלאכותית כמו SocialRanker כדי לעזור להן ליצור מודעות טובות יותר באינסטגרם. כלים אלה עוזרים למותגים לעקוב אחר ביצועי המודעות, וכך אפשר לשפר את אסטרטגיות השיווק ברשתות החברתיות לאורך זמן.
פרסום באינסטגרם לעסקים
פרסום באינסטגרם לעסקים נעשה באמצעות מגוון מדיומים כמו: פרסום בתשלום, פוסטים ממומנים ושיווק משפיענים. פוסטים ממומנים הם הסוג הפופולרי ביותר של מודעות באינסטגרם מכיוון שהם יכולים להיראות על ידי מספר רב של אנשים. הפוסט הממומן יופיע בפיד שלך עם שכבת-על שאומרת "ממומן".
למה דווקא אינסטגרם?
טיפים לפרסום באינסטגרם
צפו בסרטון הקצר המסביר איך מפרסמים במערכת הפרסום של אינסטגרם:
- ודאו שהתוכן שלכם מושך מבחינה ויזואלית ומעניין מספיק כדי לגרום לאנשים לגלול בפיד שלהם
- השתמשו בהאשטאגים הרלוונטיים למסע הפרסום
- פרסמו בזמנים שונים במהלך היום לחשיפה מקסימלית
- השתמשו בכמה תמונות בפוסט אחד
הפרסום באינסטגרם הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות והוא צפוי להמשיך ולצמוח גם בעתיד. ישנם מקרי שימוש רבים של פרסום באינסטגרם כמו מודעות למותג, קידום מוצר, קמפיינים משפיעים או קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית.
אז למה דווקא עכשיו?
אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לפרסום. זוהי פלטפורמת מדיה חברתית ענקית עם מיליוני משתמשים. אינסטגרם קיימת כבר יותר מ-10 שנים ואנשים עדיין משתמשים בה כדי לחלוק את חוויות חייהם עם אחרים.
התוכן באינסטגרם הוא בעיקר ויזואלי, כלומר קל יותר לפרסם בו. יש גם הזדמנויות רבות למותגים ליצור קשר עם משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול בפלטפורמה, מה שיכול לייצר הרבה נראות וחשיפה. חברות יכולות להשתמש בטקטיקות אלו כדי ליצור מודעות למותג בזמן שהן מגדילות את הקהל שלהן באינסטגרם.
אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לשיווק תוכן. יש לה קהל עצום וזו דרך מצוינת להגיע אליהם. עם זאת, חשוב גם לשקול את היתרונות של פרסום באינסטגרם.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.