עריכת תמונות לאתר

עריכת תמונות היא תהליך של שינוי תמונות שנועד לשנות את המראה שלהן כגון צבע, ניגודיות, תיקונים, ליטושים, פרופורציות, התאמת גדלים ועוד. כבעל עסק, סביר להניח שתצטרך לערוך תמונות לאתר שלך, לפוסטים בבלוג ולמדיה החברתית שלך.

מקדמים עניינים

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב אתרים הוא השימוש בתמונות. אתרי אינטרנט נשפטים לרוב על פי המשיכה הוויזואלית שלהם, וזו הסיבה שחשוב שיהיו להם תמונות טובות. עריכת תמונות כרוכה בעבודה רבה מכיוון שהיא כרוכה בהרבה מיומנויות טכניות כמו מניפולציה של תמונות והדמיה דיגיטלית.

עריכת תמונות לאתר

עריכת תמונות לאתר

עריכת תמונות לאתר מתמקדת בתיקון, שיפור או שינוי מראה התמונה לפני העלאתה לאתר. היא יכולה להתבצע במחשב באמצעות תוכנת עריכה גרפית אחת או יותר. ברוב המקרים זה יכול להיות תיקונים פשוטים יחסית כמו התאמה לחשיפה וניגודיות התמונה, או מורכב יותר במקרים של הסרת אובייקטים לא רצויים מהתמונה.

בעבר, עריכת תמונות לאתר הייתה משימה שחייבה אדם לשנות ידנית כל פיקסל בודד בתמונה. אך כיום ישנם כלים רבים לעריכת תמונות המאפשרים למשתמשים לערוך תמונות לאתר בקלות.

הכלי הפופולרי ביותר לעריכת תמונות הוא פוטושופ מבית אדובי. כלי זה מאפשר למשתמשים להתאים את התמונות שלהם במגוון דרכים כולל חיתוך, סיבוב והוספה של פילטרים ומסננים כגון שחור ולבן, ניגודיות ורוויה.

פוטושופ היא תוכנה פופולרית מאוד לעריכת תמונות לאתר ומשמשת מקצוענים וחובבים כאחד. זהו כלי חזק מאוד שאפשר להשתמש בו כדי לערוך תמונות בדרכים רבות ושונות. עורכי התמונות אחראים לא רק על החלק הטכני שבעיבוד התמונה אלא גם על הצד האומנותי והרגשי בנושא התמונה, וזאת כדי להעצים את התגובה הרצויה מהצופה.

תהליך עריכת תמונות לאתר

תהליך עריכת תמונות לאתר יכול להשתנות מהתאמות פשוטות ועד למניפולציות מורכבות. התאמות אלו נקראות בדרך כלל "ריטוש". המונח "ריטוש" מתייחס לרוב לשחזור צבעי התמונה או הסרת פגמים קטנים כמו שריטות או כתמי אבק.

אפשר גם לערוך תמונות לאתר תוך מיקוד על שיפור איכות התמונה, הסרת אובייקטים לא רצויים או הוספת אפקטים מיוחדים שישפיעו על האופן שבו אנו רואים את התמונה. התמונה יכולה להתאים הן לאתר והן לאתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.

עריכת תמונות מוצרים לאתר
עריכת תמונות מוצרים לאתר של קונדיטוריה

למה כדאי להשתמש בשירותי עריכת תמונות לאתר שלכם?

היום בעידן הדיגיטלי, יש חשיבות רבה למראה האתר. המתחרים שלכם הם כמו דגים בים, חלקם דגי זהב וחלקם כרישים. יש לכם שתי ברירות, להיות כריש או להיות עוד דג בים. אם כך, נחזור לענייננו.

תמונות שעברו פוטושופ באמצעות תוכנת לעיבוד מדיה דיגיטלית נראות אחרת. הן מציגות את פני העסק שלכם בצורה מקצועית, נקייה ואסתטית, בדיוק כמו שכל אחד היה רוצה ומצפה לראות. התמונות משפיעות על הנראות הכללית של האתר. בין שמדובר בתמונות למאמר שכתבתם ובין שמדובר בתמונות המופיעות בעמודים הראשיים, בעמודי השירותים והמוצרים שלכם.

המטרה העיקרית של שירותי עריכת תמונות היא לגרום למשתמשים להביע אמון באתר שלכם, להקל על תהליך השכנוע כחלק ממשפך המכירה באתר, ובסופו של דבר לרכוש מכם יותר מוצרים ושירותים.

חשבו רגע, כמה פעמים יצא לכם להיכנס לאתר אינטרנט שנראה כאילו נבנה לפני עשרים שנים, בטכנולוגיה ישנה וששום אלמנט במסך לא מדבר עם השני? רוב הסיכויים שהדבר הראשון שעשיתם הוא לצאת מהאתר ולחפש אלטרנטיבה.

אם פעם היה מקום גם לאתרים כאלו, הרי שהיום כשהתחרות רק הולכת וגוברת כמעט לא רואים כיום אתרים כאלו שהצליחו לשרוד ולהמשיך ולהתפרנס בכבוד. לכן חשוב להשקיע בנראות הכללית של האתר ולא רק בכוחה של המילה הכתובה, היות שהיא בלבד לא תעשה את העבודה בצורה האופטימלית.

שירותי עריכת תמונות לאתר

עריכת תמונות היא חלק מהותי בעידן הדיגיטלי שעוזרת לנו לפרסם תמונות במדיה החברתית ובאתרים. היא חלק חיוני בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. אפשר להגדיר עריכת תמונות לאתר כתהליך של שינוי תמונות כדי לשפר את המראה שלהם בעיני הלקוחות שלכם.

לכן, מדובר באחד השירותים החשובים ביותר המוצעים על ידי חברת טוקו דיגיטל. הוא משמש לא רק לתיקון טעויות בתמונות אלא גם כדי לשפר אותן ולגרום להן להיראות יפות ואסתטיות בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של אתר אינטרנטי עסקי או אתרי מדיה חברתית שבהם תרצו לפרסם את התמונות הרלוונטיות.

אפשר להשתמש בשירותי עריכת תמונות לאתר למטרות נוספות, כולל שיפור מראה עורו של אדם בתמונת פורטרט, הסרת אובייקטים לא רצויים מהרקע, תיקון עיניים אדומות, עריכה אסתטית בתמונות תדמית, חיתוך או סיבוב התמונה, הוספת פילטרים או החלת אפקטים מיוחדים אחרים.

תמונות של בית העסק מעוצבות באתר
תמונות של בית העסק מעוצבות באתר

עריכת תמונות לאתר בעצמכם

הדבר הראשון שאנשים רוצים לעשות כשהם מפרסמים תמונה במדיה החברתית הוא לערוך אותה כך שהיא תיראה מושלמת. יש הרבה אפליקציות ואתרי אינטרנט המציעים שירותי עריכת תמונות בחינם, כך שכל אחד יכול לגרום לתמונות שלו להיראות מדהימות.

ישנם סוגים רבים ושונים של עורכי תמונות שאפשר להשתמש בהם כדי לייצר ולקבל את האפקט הרצוי. הכלים הטובים ביותר לעריכת תמונות באינטרנט אינם מוגבלים רק לפונקציות בסיסיות כמו תיקון צבע וחיתוך תמונות. יש להם גם מספר תכונות מתקדמות כמו הוספת מסננים, מדבקות, טקסט ואפקטים אחרים.

ישנם כלים רבים לעריכת תמונות לאתר שבהם אפשר להשתמש: פוטושופ, גימפ, לייטרום, סקץ', פיינט.נט, קורל פיינט שופ פרו ועוד.

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

תוכנות אלו מאפשרות למשתמשים לבצע התאמות בסיסיות כגון חיתוך, שינוי גודל וסיבוב תמונות, וגם עריכות מתקדמות יותר כגון הוספת מסננים, הפיכת תמונות לשחור-לבן, התאמת צבעים ועוד.

ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות לעריכת תמונות לאתר כאשר חלקן מורכבות יותר מאחרות. פוטושופ היא אחת מתוכנות עריכת התמונות הפופולריות ביותר הקיימות היום בשוק, בה אנו משתמשים כדי לבצע תיקונים, שיפורים וליטושים של תמונות לאתרים.

עריכת תמונות היא כבר לא רק לחובבנים; זה נהיה כלי חיוני עבור צלמים מקצועיים שרוצים לשפר את עבודתם או שצריכים לערוך תמונות במהירות לפני העלאתן לאתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם.

לייטרום היא אלטרנטיבה לפוטושופ המציעה ממשק פשוט יותר למתחילים. התוכנה מתאימה גם לצלמים מקצוענים שרוצים לשפר את איכות התמונות שלהם, להוסיף להם עומק שדה, תיקוני צבע ותחושה של ריאליסטיות.

השלב הראשון בעריכת תמונות הוא בחירת תמונה מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלכם. לאחר מכן תוכלו לחתוך את התמונה כדי להסיר פרטים לא רצויים ולבחור אזורים ספציפיים לעריכה.

השלב הבא הוא התאמת רמות הצבע והתאורה. לדוגמה, אתם יכולים להפוך צללים לכהים יותר או בהירים יותר בהתאם לאיך שתרצה שתראה את התמונה שלכם.

אתם יכולים גם להשתמש במסננים שהם התאמות מוגדרות מראש שאתם יכולים לבחור מהם בעת עריכת התמונה שלכם.

רוצים שנקצר עבורכם את התהליך? רוצים שנשפר עבורכם את הנראות הוויזואלית באתר? נשמח לעזור לכם בעריכת התמונות לאתר, משלב העיצוב ועד העלאתן לאתר האינטרנט שלכם או לעמודים הנבחרים שלכם באחת מהרשתות החברתיות המובילות.

חדש! שירותי ניהול תוכן מתקדמים לעסקים

חבילת ניהול תוכן הכול כלול מציעה:

  1. שירותי קידום אורגני לאתר
  2. כתיבת תוכן מקצועי וסמכותי
  3. עריכת תמונות לאתר ולמדיה החברתית
  4. סרטוני תוכן למאמרים
  5. הנגשת התוכן לבעלי צרכים מיוחדים
נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

שאלות נפוצות

כל אחד יכול לערוך בעצמו תמונות לאתר. כיום בעידן הדיגיטל, אפשר לעצב, לערוך וללטש תמונות באמצעות מבחר תוכנות ואפליקציות לעריכת תמונות. אם יש לכם חוש וויזיואלי מפותח, תוכלו לערוך את התמונות בעצמכם.

אנו משתמשים בתוכנות פוטושופ, לייטרום ואילוסטרייטור מבית אדובי. תלוי בהתאם לצורך הפרוייקט.

לכל תוכנה או אפליקציה ישנן יתרונות וחסרונות על פני האחרות. לכן, אין העדפה מיוחדת לתוכנה זו או אחרת. אנו באופן אישי מעדיפים לערוך את התמונות שלנו במחשב, אך אין כל מניעה מלערוך את התמונות באפליקציה אם ראיתם שזו מציאה אפקטים מיוחדים או פתרון נקודתי לטיפול בתמונה הרלוונטית שבחרתם.

תלוי למי ומה נדרש לבצע. עריכה בסיסית של תמונה לאתר יכולה לארוך 10-15 דקות ובמקרים מסוימים גם יותר. 

עריכת תמונה נחשבת לתהליך בסיסי יותר וכוללת בדרך כלל תיקוני אור, צבע, גודל, ניקוי לכלוכים וסימנים מהתמונה.

תהליך של עיצוב תמונה כולל הוספת אפקטים ויזואליים ופילטרים שנועדו להציג את התמונה באופן ייחודי השונה מאוד מהמקור.

עריכת התמונות לפני העלאתן לאתר תגביר את רמת האמינות והסמכותיות העסקית שלך ותעזור לך למכור יותר.

יותר זוגות עיניים יחשפו למסר השיווקי שלך בכל עמוד תוכן באתר, וכך גם יתרום לדירוגי האתר בגוגל.

אם תעשה זאת בעצמך, העלות העיקרית שלך תהיה הזמן. השימוש בתוכנות עריכה מקצועיות ידרוש ממך לרכוש שירות מתחדש הכרוך בתשלום. כדי לחסוך לך את ההתעסקות והטרחה בעריכת התמונות, פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלך.

כן. אנו מציעים גם שירותי ניהול תוכן מתקדמים לעסקים הכוללים: קידום אורגני, כתיבת תוכן, עריכת תמונות לאתר ולמדיה החברתית, סרטוני תוכן למאמרים, הנגשת התוכן לבעלי צרכים מיוחדים. פנו אלינו לפרטים נוספים.