שירותי עריכת וידאו לעסקים

הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית הפכה פופולרית יותר ויותר במהלך השנים האחרונות עם עלייתן של מצלמות חדשות שיכולות לצלם וידאו באיכות גבוהה ובמחירים נוחים.

מקדמים עניינים
בשנים האחרונות חלה עלייה בהפקת סרטוני תדמית. זה נובע מהפופולריות הגוברת של פלטפורמות מדיה חברתית כמו יוטיוב ואינסטגרם שבהן אנשים יכולים לשתף תוכן בקלות. זה גם נובע בחלקו מהמספר ההולך וגדל של אנשים שמשתמשים בטלפונים ניידים כדי לצפות בתכני וידאו בטלפונים ובטאבלטים שלהם.
אין ספק שסרטוני תדמית יכולים לעשות הבדל עצום בהצלחת העסק שלכם. אבל לייצר אותם זו משימה לא פשוטה. אם אינך יודע כיצד לצלם ולערוך סרטון תדמית משלכם, תוכל לשכור חברת הפקה שתעזור לך.
עריכת וידאו לעסקים
הפקת סרטוני תדמית לעסקים

הפקת סרטוני תדמית לעסקים

הפקת סרטוני תדמית היא תהליך מורכב הכרוך במשאבים רבים, זמן וכסף. סרטוני תדמית הם לרוב הרושם הראשוני שצרכנים מקבלים מהמותג שלכם. הם צריכים להיות מרתקים, יצירתיים ואינפורמטיביים. סרטוני תדמית הם דרך מצוינת להגיע לקהל שלכם וליצור עניין במוצר או בשירות שלכם. הם יכולים לשמש גם ככלי שיווקי למותג שלכם, להגדיל את מספר הלידים והמכירות בעסק שלכם.
סרטוני תדמית מופקים מתוך מטרה בראש. הם נוצרים כדי לקדם מוצר או שירות וכדי למשוך את הקהל עם מסר ברור. ההפקה של סרטונים אלה כרוכה בדרך כלל בכמה שלבים כמו תכנון, תסריט, צילום, עריכה ועיבוד.
כדי לקדם מוצר, חברה צריכה להפיק סרטון תדמית. כאן נכנסת לתמונה היצירתיות של החברה. כדי להפוך את הסרטונים שלהן למרתקים ומעניינים יותר, חברות צריכות לשכור חברות הפקה מקצועיות שיכולות לספק להן את הציוד והכישרון המתאים.
אחד ההיבטים החשובים ביותר של סרטוני תדמית הוא איכות ההפקה. חשוב שהסרטון יראה מקצועי ובעל ערך הפקה גבוה. עם ההתקדמות הטכנולוגית של היום, ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך ליצור סרטון תדמית באיכות מקצועית בקנה מידה.
תהליך ההפקה די פשוט: ליוצר יש רעיון לסרטון, הם כותבים תסריט ואז הם יוצרים אותו בעזרת עורך וידאו מקצועי. יש הרבה שיקולים שצריך להביא בחשבון לפני יצירת הסרטון הסופי, כגון המסר, קהל היעד והתקציב.
מאחורי כל סרטון תדמית לעסקים יושבים אנשי קריאייטיב ועורכים היוצרים את סיפור המותג של כל עסק. סרטוני תדמית נכתבים באמצעות אנשי מקצוע שאחראים על הסטוריבורד החל מכתיבה ואיור של הסצנה הראשונה ועד הפריים האחרון של סרטון תדמית ופרסומת. כך עלויות הפקת הסרטון ועריכתו פוחתות וההשקעה של בעל העסק על סרטון פרסומת שיווקי משתלמת יותר.

מהם סרטוני תדמית

סרטוני תדמית הם סרטונים קצרים המשמשים לקידום מותג או מוצר. הם בדרך כלל מציגים את מייסדי המותג ואנשי הצוות. הם יכולים לשמש לשיווק במדיה חברתית, מיתוג ושיווק ויראלי.

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת למשוך את הקהל שלכם ולהגביר את נראות המותג שלכם. הם גם דרך מצוינת ליצור באזז סביב החברה והמוצר שלכם. סרטון תדמית יעיל הוא כלי שיכול לעזור לך להגיע לקהל היעד שלכם. זה יכול לעזור לך ליצור קשר עם הקהל שלכם, לספק להם מידע רב ערך על המוצר או השירות שלכם, ולהגביר את העניין שלהם בקנייתו.

סוגי סרטוני תדמית לעסקים

חברות משתמשות בסוגים שונים של סרטוני תדמית למטרות שונות כגון פרסומות, מידע או הדגמות של מוצרים. יש הרבה סוגים שונים של סרטוני תדמית. הם יכולים לשמש לכל דבר, החל מסעות פרסום שיווקיים לפרסום ועד סרטוני הסבר. הנפוצים ביותר הם סרטוני מותג, סרטוני הסבר, סרטוני עדות ועוד.
סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לבנות מודעות למותג ולהגדיל את המכירות. הם מספקים דרך קצרה, תמציתית ומושכת לתקשר עם הקהל שלכם. סרטוני תדמית נוצרים למטרות שיווקיות וכדי לעזור לחברות להציג את המוצרים ואת השירותים שלהן. אפשר להשתמש בסרטוני תדמית במגוון דרכים – מהשקות מוצרים ועד לקמפיינים פרסומיים.
טוקו דיגיטל עובדים עם תוכנות העריכה המקצועיות ביותר כמקובל בענף הפקת הסרטונים בישראל, באמצעותן מפיקים פרסומות לטלוויזיה ויוצרים סרטוני תדמית לעסקים במדיה הדיגיטלית.

סרט תדמית לעסקים

כשאנחנו יוצרים סרט תדמית אנו חושבים בראש ובראשונה על טובת הלקוח. למעשה, מדובר בשני לקוחות מרכזיים. הראשון הוא בעל העסק והשני הוא קהל היעד שלו. מאחורי כל סרט תדמית עומד מסר שיווקי ואנחנו יודעים בדיוק כיצד להעביר אותו באופן ברור, קולע למטרה והכי חשוב מניע לפעולה.

מחיר הפקת סרט תדמית
כמה עולה הפקת סרטון פרסומת לעסק?

מחיר הפקת סרט תדמית של שישים שניות ועד שלוש דקות עשוי להשתנות בהתאם למספר קריטריונים ופרמטרים אותם יש לקחת בחשבון.

1. משך הסרטון
2. מספר הסצנות המרבי
3. מספר המשתתפים בסרטון
4. הוספת אפקטים ויזואליים מיוחדים
5. סאונד, פסקול וקריינות
6. תמלול וכתוביות
7. פרזנטורים ושחקנים

חברות הפקה נוהגות לתמחר סרטונים אלו ב10,000 ₪ ויותר. אנו מאמינים כי ניתן למצוא הצעות מחיר להפקת סרט תדמית במחיר נגיש יותר לכל כיס ומשתלם יותר לשני הצדדים. טוקו דיגיטל מייצרת סרטוני תדמית במחיר עלות של מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים בודדים וזאת בהתאם לדרישות הלקוח והמורכבות של העברת המסר השיווקי ללקוח.

סרטוני תדמית שיצרנו

סרטוני תדמית הם למעשה שם נרדף לסרטון פרסומת שיווקי שנועד להעביר מסר שיווקי לקהל היעד והלקוחות הפוטנציאלים. סרטונים אלו נועדו לעודד אנשים לקנות מוצרים, להתקשר ולהשאיר פרטים במטרה לקבל מידע נוסף אודות המוצרים והשירותים שיש לכם כבעלי עסקים להציע עבורם. כאן ניתן להתרשם מסרטוני התדמית שיצרנו עברו לקוחותינו:

סרטון הדרכה במסגרת קורס דיגיטלי

לאחרונה נראה כי יותר ויותר בעלי עסקים בישראל עברו תהליך של דיגיטציה במטרה להגדיל מכירות בעסק שלהם. המשמעות היא שכל מוצר או שירות שדרש מהם בעבר להשקיע זמן אקטיבי ובתמורתו ירוויחו כסף, שינה פניו והיה לפסיבי. כעת אפשר למצוא מוצרים ושירותים שניתנו והועברו בעולם הפיזי, לרבות קורסים, כנסים וסדנאות, גם בעולם הדיגיטלי, במסגרת קורסים אונליין. דוגמה לכך אפשר לראות בפרויקט הדגל של חברת טוקו דיגיטל, בשיתוף אורית של רפאל, נומרולוגית, מתקשרת ופותחת בקלפי הטארוט. סרטון הדרכה לקלפי הטארוט כחלק מסדרת סרטוני הדרכה של המותג "אורית של רפאל".

פרסומת לעסק: סודות מחדר הפרסומאים

מאחורי כל פרסומת עומדים אנשי מקצוע ממחלקות שונות שאחראים על כתיבת הסיפור, העברת המסר, סטוריבורד, מחקר לקוחות, ויזיואליציה, סאונד ועוד. כולם פועלים במטרה אחת משותפת: להעביר את המסר השיווקי בצורה חווייתית לצופה.

טוקו דיגיטל מייצרת פרסומות לעסקים שאותם ניתן בקלות לשתף במדיה החברתית כגון פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. מעט על יצירה, יצירתיות וטכניקה כל פרסומת היא יצירה. בין שמדובר בסרטון תדמית ובין שמדובר בסרט פרסומת לטלוויזיה ולאינטרנט. רגע לפני שאתם מכריזים על הפרסומת החדשה שהפיקו עבורכם, חשוב שתדעו כי כל פרסומת היא קודם כל יצירה, ואנו מאמינים כי השילוב המנצח שבין יצירתיות וטכניקה הוא זה שאחראי על היצירה המושלמת והטובה ביותר.

אתם זוכים לצפות ביצירה הסופית, והתוצאה לא תאחר להגיע, הלקוחות שלכם יצביעו ברגליים וירצו להשתמש יותר במוצרים שלכם ולשמוע עוד ממה שיש לכם להציע להם. מוכנים לצאת לחוויה מעוררת חושים? כזו שהלקוחות שלכם לא יוכלו להתעלם ממנה? אנו בטוקו דיגיטל נשמח לסייע לכם ליצור את הסרטון השיווקי המתאים לכם ביותר, לכתוב את הסיפור המנצח והתסריט שהעסק שלכם באמת צריך.

1. סרטוני תדמית לעסקים
2. הפקת פרסומות עם מסר קולע
3. סרטי הדרכה מקצועיים
4. הפקת קורסים ומוצרים דיגיטליים
5. עריכת סרטונים לכל מטרה
6. הוספת כתוביות ותמלול סרטונים

לסיכום

סרטון תדמית יכול להיות כלי שיווקי יעיל כדי לייצר מודעות ומכירות למוצר או שירות. זה יכול לשמש גם כאסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן כדי לספק ערך לקהל היעד שלכם. ניתן להשתמש בסרטוני תדמית במגוון דרכים שונות, מיצירת מודעות למותג ועד לקידום המרות. הם יכולים לשמש גם בקמפיינים שיווקיים המתמקדים בדמוגרפיה או לאזורים ספציפיים, כגון ספורט ובריאות.

לא בטוחים היכן להתחיל? השאירו פרטים בטופס המופיע בצד ונחזור אליכם בהקדם.
רוצים שנפיק עבורכם 
 
סרטון תדמית?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים שנפיק עבורכם 
 
סרטון תדמית?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.