fbpx

יוטיוב ובינה מלאכותית: עדכונים חדשים ופורצי דרך

בעידן שבו הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיינו, פורצת דרך חדשה ענקית הווידאו יוטיוב, המכריזה על אינטגרציה של תכונות בינה מלאכותית המיועדות לעשות מהפך באופן שבו אנו צופים ומגיבים לתכנים. ההכרזה על הטמעת ה-AI מבשרת עידן שבו ייתכן שניתן יהיה לקיים שיח עם תכנים בזמן אמת ולקבל תמצית של תגובות ודיונים מתחת לסרטונים, מה שיאפשר למשתמשים לחוות אינטראקציה מעמיקה וממוקדת יותר.

תוכן עניינים

youtube ai

מעורבות צופים משופרת בינה מלאכותית ביוטיוב

יוטיוב מכין את הבמה לחוויית משתמש מעוררת שינוי על ידי שילוב בינה מלאכותית בפלטפורמה שלה. בצעד נועז, הפלטפורמה הכריזה על השקת תכונות המופעלות על ידי AI המבטיחות להגדיר מחדש אינטראקציה וגילוי תוכן עבור המשתמשים שלה. מנויי פרימיום מקבלים פינוק כשהם מקבלים את זכות הראשונים להשתמש בכלים החדשניים האלה.

כלי צ'אט מופעל בינה מלאכותית: גבול חדש לאינטראקציה עם תוכן

כחלק מהיצע הפרימיום, יוטיוב מציגה כלי צ'אט אינטראקטיבי המשתמש בבינה מלאכותית כדי להגיב לשאלות לגבי תוכן וידאו ולהציע חומר קשור. תכונה זו נועדה לא רק להעשיר את חווית הצפייה אלא גם לאפשר חקר תוכן מעמיק יותר מבלי לשבש את הפעלת הווידאו.

צ'אט בזמן שאתה צופה

עם התכונה החדשה "שאל", הצופים יכולים ליזום דיאלוג עם ה-AI בזמן שהם צופים בסרטון, מציגים שאלות ומחפשים המלצות לתוכן דומה. שילוב חלק זה נועד לשפר את המעורבות של הצופה מבלי להפריע לחוויית הצפייה שלו.

השקה סלקטיבית ומשוב משתמשים

בתחילה, תכונה זו מושקת בארצות הברית עבור משתמשי אנדרואיד, עם זמינות באמצעות כפתור "שאל" בדף הצפייה בסרטון. חברי יוטיוב Premium יכולים להצטרף לשלב הבדיקה הזה, למרות שהוא לא יהיה נגיש בכל סרטוני יוטיוב. מכיוון שהוא עובר בדיקות עם קבוצת משתמשים נבחרת, צפויה השקה רחבה יותר בשבועות הקרובים עבור מנויי Premium.

סיכום הערות עם בינה מלאכותית: תובנה מהירה לדיונים בקהילה

יוטיוב גם מתנסה בתכונה המסכמת הערות וידאו באמצעות AI גנרטיבי. כלי זה תוכנן כדי לספק לצופים סקירה כללית של נושאי הדיון במדור ההערות, מה שמועיל במיוחד כאשר מתמודדים עם כמות גדולה של הערות.

יוטיוב פיתחה משמעותית את הפלטפורמה שלה על ידי שילוב של בינה מלאכותית (AI), המציגה ליוצרים כלים חדשניים לשיפור יצירת התוכן וטווח ההגעה. כלי בולט אחד הוא Dream Screen, המאפשר ליוצרים ליצור רקעים מלאי דמיון עבור YouTube Shorts פשוט על ידי תיאורם, ובכך מבטל את הצורך בהגדרות או ציוד משוכללים. בנוסף, הפלטפורמה הציגה את Aloud, תכונת דיבוב המופעלת בינה מלאכותית המתרגמת ומדובבת סרטונים לשפות שונות, ועוזרת ליוצרים להרחיב את הקהל הגלובלי שלהם ללא צורך במתרגמים. לצד אלה, YouTube השיקה את YouTube Create, אפליקציה לנייד שנועדה לייעל את תהליך עריכת הווידאו עם כלים ידידותיים למשתמש, המתאימים ליוצרים המעדיפים נגישות ניידת על פני תוכנה מורכבת. התקדמות נוספת היא AI Insights for Creators, המנתחת נתוני ערוץ וצופים כדי להמליץ על נושאים ואסטרטגיות סרטונים מגמתיים ליוצרי תוכן, תוך הבטחה לשמור אותם מעודכנים בהעדפות הקהל ולשפר את תהליך היצירה שלהם. הכלים האלה, המדגימים את שילוב הבינה המלאכותית של YouTube, אמורים להפוך את יצירת התוכן לנגישה, יעילה ומרתקת יותר עבור יוצרים ברחבי העולם.

בינה מלאכותית ליוצרים ולצופים כאחד

כלי הסיכום הוא לא רק ברכה לצופים שרוצים לאמוד את סנטימנט הקהילה, אלא גם ליוצרים המעוניינים לתפוס משוב מהקהל מבלי לסנן הערות בודדות. זוהי דרך יעילה לאסוף תובנות עבור תוכן עתידי ואף מאפשרת ליוצרים את האפשרות להסיר נושאים מסוימים של הערות אם תרצה בכך.

פרטיות והנחיות קהילה במוקד

סיכומים ישקלו רק הערות שפורסמו, השמטת אלה המוחזקים לבדיקה, מכילים מילים חסומות או פורסמו על ידי משתמשים חסומים. זה מבטיח שהנושאים המסוכמים עומדים בהנחיות הקהילה ומכבדים את פרטיות המשתמש.

מתנסים באנגלית

הניסוי המתהווה הזה, מוגבל כרגע למבחר קטן של סרטונים, זמין אך ורק באנגלית. ההרחבה העתידית של התכונה תונחה על ידי משוב משתמשים והיעילות של סיכומים אלה שנוצרו בינה מלאכותית.

מאמצי הבינה המלאכותית של גוגל בכל התחומים

גוגל הטמיעה באופן פעיל טכנולוגיית בינה מלאכותית על פני ספקטרום המוצרים שלה, מחיפוש ועד Workspace ועד לאפליקציות צרכניות כמו תמונות ו-Assistant. בתחום של יוטיוב, מודעות מונעות בינה מלאכותית, תכונות ממוקדות יוצר ואפילו רשימות השמעה שנוצרו בינה מלאכותית ב-יוטיוב Music ממחישים את שילוב ה-AI המעמיק של החברה. הפלטפורמה גם בדקה בעבר סיכומי וידאו וחידונים שנוצרו על ידי AI לתוכן חינוכי.

חדשנות מונעת משוב

מתוך הכרה באופי הניסיוני של תכונות אלה, יוטיוב מדגיש את החשיבות של משוב משתמשים כדי לחדד ולהבין את היכולות והמגבלות של AI בתוך המערכת האקולוגית שלה. משתמשים מוזמנים לספק משוב ישיר בתוך הכלים עצמם, ולעצב את עתיד תכונות ה-AI של יוטיוב.

הגיחה של יוטיוב לתוך תכונות צ'אט וסיכום תגובות מונעות בינה מלאכותית מסמלת קפיצת מדרגה לעבר צריכת תוכן אינטראקטיבית וחכמה יותר. ככל שהכלים הללו מתפתחים, הם סוללים את הדרך לחוויית יוטיוב משופרת, ממוקדת קהילה וידידותית ליוצרים. עם משוב משתמשים כאבן היסוד, יוטיוב ערוך להתפתח ללא הרף, ועלול לקבוע סטנדרטים חדשים לפלטפורמות וידאו ברחבי העולם.

רוצים ללמוד עוד על כלי בינה מלאכותית חדשים שיעזרו לכם בחיי היום יום? קורס בינה מלאכותית למתחילים יחשוף בפניכם את כל הסודות ליצירת תמונות כמו המקצוענים, יעזור לכם לעצב ולמתג את עצמכם בתחום כיוצרי תוכן ומובילי דעה שיותר ויותר אנשים ישמחו לצרוך מכם את התוכן, המוצרים והשירותים שיש לכם להציע עבורם.

הדרכה מתוך קורס AI / קורס בינה מלאכותית עם המרצה אופק הירשוביץ

בינה מלאכותית היא תת-תחום של מדעי המחשב המקנה למכונות את היכולת לחקות פונקציות קוגניטיביות אנושיות כמו למידה, היגיון, ופתרון בעיות.

הסוגים העיקריים הם בינה מלאכותית מצומצמת (מעוצבת לביצוע משימה מסוימת), בינה מלאכותית כללית (מכונות שיכולות לבצע כל משימה אינטלקטואלית שהאדם יכול), ובינה מלאכותית על-אנושית (העולה על גבולות הבינה האנושית).

למידת מכונה היא תת-תחום של בינה מלאכותית בו אלגוריתמים מתאמנים לזהות דפוסים ולקבל החלטות על בסיס נתונים, במקום להיות מתוכנתים באופן מפורש.

למידה עמוקה היא תת-תחום של למידת מכונה המשתמשת ברשתות עצבית בעלות שכבות רבות (רשתות עצבית עמוקות) לניתוח גורמים שונים של נתונים.
נתונים גדולים מספקים את המידע הרב הדרוש לאלגוריתמים של בינה מלאכותית להתאמן, ללמוד, ולשפר את דיוקם.