למה האתר שלך צריך דוח דיגיטלי

דו"ח דיגיטלי המשקף את מצב האתר שלך, הוא למעשה אבחון מקצועי של אבני היסוד באתר שלך. מטרתו היא להראות לך את התמונה המלאה שלו, הן בעיני המשתמש והן בעיני גוגל. לאחר שתראה את תמונת המצב של העסק שלך בדיגיטל, תוכל לקבל תובנות שיעזרו לך לכוון את האתר שלך למטרתך העיקרית, ולפגוע בול במטרה.
בעולם האמיתי, כשאנו חולים אנו ניגשים לרופא, מבקשים שיבדוק אותנו ולאחר אבחנתו, נקבל מרשם רפואי שבאמצעותו ניטול את התרופות הרלוונטיות למשך זמן שהוגדר מראש.
בעולם הדיגיטל, אנו מנתחים לעומק כל אתר ואתר, סורקים את תוצאות החיפוש בגוגל, מקבלים את דוח המיקומים של האתר, כמו גם כל נורות האזהרה שיש לטפל בהן בכדי לשפר את מיקומי האתר בגוגל ואת חווית המשתמש באתר.
דוח דיגיטלי לאתר

דו"ח דיגיטלי – הכירו את אמיל"י

אני מה יוצא לי מזה? אנו בחברת טוקו דיגיטל ננפיק עבורך דו"ח דיגיטלי מקיף שיראה לך את התוצאות על פני השטח כפי שהן. בלי אותיות קטנות. בדו"ח תלמד:
  1. באילו תחומים ונישות האתר שלך נתפס כמומחה ומוביל דעה, הן בעיני המשתמשים והן בעיני גוגל
  2. באילו תוצאות האתר שלך ממוקם בעמוד הראשון
  3. באילו עוד מילות מפתח ומונחי חיפוש תוכל להתקדם בגוגל עם מעט זמן והשקעה
  4. הצעות למילות מפתח נוספות שתוכל להטמיע באתר שלך (מוצרים, שירותים ותוכן)
  5. דוח בדיקת מהירות האתר במחשבים נייחים ומכשירים ניידים
  6. בדיקת אבטחה לאתר
  7. בדיקת התאמה לנגישות האתר
  8. בדיקת רספונסיביות לאתר מותאם לסלולר
  9. דו"ח טכני מפורט המציג את המרכיבים המשפיעים על הקידום האורגני באתר שלך
לאחר קבלת הדו"ח בפורמט PDF אל תיבת המייל שלך, תוכל להתייעץ עם יועץ שיווק מקצועי שישמח לענות עבורך על ממצאי הדו"ח ואף לבנות עבורך אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שתשפר את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש בגוגל, תשפר את מוניטין האתר בעיני גוגל ותבנה אותך כאוטוריטה ומוביל דעה בתחומך.

אנו בטוקו דיגיטל נשמח לעזור לך בכל שאלה או בעיה שתצטרך בה עזרה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי; קידום אורגני בגוגל על בסיס תוצאות, כתיבת תוכן מקצועי, ייעוץ אישי על בסיס שעתי, כתיבת תסריטי לסרטוני תוכן והפקת סרטונים לכל מטרה.

נושאים קשורים