אתר מכירות באינטרנט

אתר מכירות באינטרנט

אתרי מכירות באינטרנט הם דרך מצוינת למכור את המוצרים או השירותים שלך. הם מספקים כלים המאפשרים לך למקד לקהלים ספציפיים ולבנות קהל לעסק שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אתר מכירות באינטרנט כדי ליצור לידים ולהמיר אותם ללקוחות.
קניות באינטרנט היא אחת השיטות הפופולריות ביותר לרכישת מוצרים. אתרים כמו אמזון, איביי ועליבאבא הקלו על אנשים לרכוש כל דבר מכל מקום. השוק גדל במהירות במהלך השנים האחרונות וצרכנים נוטים יותר לקנות באינטרנט מאשר בחנות פיזית.
בעלי עסקים תמיד מחפשים דרכים להגדיל את המכירות שלהם. הם משתמשים באתרי מכירות באינטרנט כדי למשוך לקוחות פוטנציאלים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים.
מקדמים עניינים

אתרי מכירות באינטרנט לעסקים

אתרי מכירות באינטרנט לעסקים מציעים מגוון מוצרים ושירותים למכירה ללקוחות. הם סוג של עסק דיגיטלי שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. הם מופעלים בדרך כלל כאתר מסחר אלקטרוני ועשויים להציע גם מגוון שירותים אחרים. הם מציעים לצרכנים את הנוחות של קניות בקצב שלהם, מהנוחות של הבית, המשרד או היכן שהם רוצים להיות.
אין פתרון אחד שמתאים לכולם לאתר מכירות באינטרנט, אבל יש כמה תכונות נפוצות שהוטמעו ברבים מהאתרים הללו. כמה תכונות חשובות כוללות ביקורות של לקוחות, דירוגי משתמשים, תיאורי מוצרים וסרטונים, תמונות מוצרים ועוד.
אתר מכירות באינטרנט
אתר מכירות באינטרנט לעסקים - חנות דיגיטלית עם אוטומציה שיווקית
בעזרת אתר מכירות באינטרנט תוכלו להגיע לקהל רחב ולייצר לידים לעסק שלכם. זה גם עוזר בהגברת האמינות של המותג שלך מכיוון שהוא שקוף וקל לגישה לכולם.

יתרונות להקמת אתר מכירות באינטרנט

  • אתר מכירות באינטרנט מאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים ושירותים מהבית
  • ניהול מלאי באופן אוטומטי
  • מכירת מוצרים של קולגות בתמורה לעמלה שנקבעה מראש
  • מכירת שירותים ומוצרים דיגיטליים
  • עלויות תחזוקה נמוכות לעומת חנות פיזית למכירת מוצרים
  • תנועת גולשים ממוקדת עם נכונות גבוהה יותר לרכישה

שירותי אוטומציה עבור אתרי מכירות אונליין

לאחרונה, וודאי שמתם לב כי יותר ויותר בעלי עסקים התחילו להשתמש באוטומציה וברובוטים שכל תפקידם לחסוך בעלויות תפעול ותחזוקה של העסק שלהם. מאז פרוץ מגפת הקורונה, ראינו כמעט בכל תחום כיצד המהפכה הדיגיטלית השפיעה על המודל העסקי שלהם והכריח אותם להתקדם צעד נוסף לעבר תחום הדיגיטל. 

כיום, כמעט לכל אתר מכירות אונליין ישנם שירותי אוטומציה הן בעולם הדיגיטלי והן בעולם הפיזי;
על רובוטים שמגישים גלידה בישראל כבר שמעתם? צפו בסרטון שלפניכם:

רובוט מכין גלידה בטבריה
נגן וידאו אודות רובוט מכין גלידה בטבריה

כדי להבטיח כי גם אתר המכירות שלכם יוכל לעבוד על תשתית שיווקית תומכת אוטומציה, אנו ממליצים לכם לפנות אל סוכנות שיווק דיגיטלי שבקיאים היטב הן בענף הדיגיטל והן בהקמה ותפעול תשתית שיווקית עבור אתר מכירות באינטרנט (wordpress + ecommerce).

הקמת אתר מכירות באינטרנט

הקמת אתר מכירות באינטרנט יאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים בחודש באמצעות ניהול ותחזוקת חנות מסחר דיגיטלית שמכילה אינספור מוצרים שאותם תוכלו למכור שוב ושוב.
בעזרת מערכת ניהול מלאי חכמה, תוכלו להעביר את ההזמנה אל הספק באופן אוטומטי לחלוטין, לאפשר ללקוח לקבל מספר הזמנה ולעקוב אחר סטטוס ההזמנה מרגע התשלום ועד הרגע שזו תגיע אל פתח ביתו.

חברת טוקו דיגיטל מספקת שירותי הקמת אתר מכירות באינטרנט על פלטפורמת וורדפרס, הבנויה בסביבת קוד פתוח, מה שמאפשר לנו ולכם בעלי העסקים להמשיך לשפר ולשדרג את האתר כדי לקבל פיצ'רים חדשים שיעזרו לכם למכור יותר מוצרים.

יש לנו את הכלים ואת הטכנולוגיה המובילים ביותר בענף המסחר המקוון, לכן אנו סבורים ובטוחים שתקבלו את מערכת ניהול אתר המכירות הטובה והמובילה בישראל.

בניית אוטומציה שיווקית לאתר מכירות

בניית אוטומציה שיווקית לאתר מכירות יכולה לעזור לכם להגביר את המכירות שלכם במאות ובאלפי אחוזים. בעזרת הכלים והטכנולוגיה הנכונה תוכלו לספק ללקוח חווית משתמש גבוהה יותר הכוללת הנעה לפעולה כגון השארת פרטים ורכישה באתר.

אלו הם הרובוטים שימכרו בשבילכם על טייס אוטומטי

אתר מכירות באינטרנט צריך לכלול צ'אט חי או טופס יצירת קשר שיכול לשמש ליצירת לידים ולהגדלת שיעורי ההמרה. באתר צריך להיות גם כלי שיווקי במייל שיעזור לעסק לייצר עוד לידים ולהמיר אותם ללקוחות.

צ'אטבוטים משמשים באתרי מכירות באינטרנט כדי לענות על שאלות לגבי מוצרים, לעבד עסקאות ולספק המלצות מותאמות אישית לצרכנים על סמך היסטוריית הגלישה או היסטוריית הרכישות שלהם.

לסיכום

אתרי מכירות באינטרנט הפכו לאחד הכלים החשובים ביותר עבור חברות מסחר אלקטרוני, שכן הם מספקים עבורן פלטפורמה להגיע לקהל היעד שלהן ולהציע מוצרים שרלוונטיים לשוק שלהן. הם עוסקים לא רק במכירת מוצרים אלא גם בבניית קשרים עם לקוחות, בניית אמון ונאמנות שהם חלק ניכר ומשמעותי מערכיו של כל עסק ומותג מצליח.

רוצים שנבנה עבורכם 
 
אתר מכירות באינטרנט?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

נושאים קשורים
רוצים שנבנה עבורכם 
 
אתר מכירות באינטרנט?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.