fbpx
בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס הוא האדריכל של כל אתר ועסק הזקוק לפנים דיגיטליות באינטרנט. תפקידו הוא לדאוג שכל חלק וחלק באתר יופיע בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים בונה אתרים בוורדפרס ומהו באמת תחום האחריות שלו?
מקדמים עניינים

בונה אתרים בוורדפרס לאתר תדמית

אתרי תדמית נחשבים בדרך כלל לאתרי תבנית סטנדרטיים, המאפשרים פיצ'רים (מאפיינים) ספציפיים כחלק מנראות האתר ורמת הפונקציונליות שלו. ברוב המקרים, אתרי תדמית שפותחו במערכת ניהול התוכן וורדפרס, יאפשרו ללקוח לקבל אתר מתבנית הכוללת בין היתר עמוד הבית, גלריה, אודות, שירותים וצור קשר.
בונה אתרים בוורדפרס
בונה אתרים בוורדפרס לאתר תדמית של לקוח

בניית אתרים בוורדפרס בהתאמה אישית

בניית אתר וורדפרס שבוצעה במקור על ידי בונה אתרים מיומן ומקצועי, מאפשר לכל בעל עסק לקבל אתר לאחר שעבר אפיון מקצועי והתאמה מלאה לגוגל. המשמעות היא כי אתר שנבנה בהתאמה אישית לכל לקוח, יאפשר לו בסופו של דבר להעביר את המסר השיווקי שלו לגולשי האתר, באופן מקצועי ומכוון מטרה.

הקמת אתר וורדפרס מא' ועד ת'

בהגיעך אל חברת בניית האתרים שבחרת, תתבקש לצרף בריף לכלל עמודי האתר ובמידת הצורך לספק תוכן מתאים. במידה ואין לך חומרים שיווקיים כלל וכלל, תוכל לבקש מהחברה לגייס לפעולה את מחלקת השיווק והתוכן, שאחראית על מחקר התוכן ובניית ההיררכיה באתר שלך.

בניית אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות מקוונות

טוקו דיגיטל מתמחה בהקמת חנויות מסחר אלקטרוני מקוונות שמוכרות יותר. כל החנויות נבנות על פלטפורמת ניהול התוכן, וורדפרס ומאובטחות ברמה גבוהה, וזאת בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר. אם אתם מעוניינים לבנות נכס דיגיטלי בדמות חנות מקוונת, נשמח לעזור לכם לבנות אתר מסחר אלקטרוני ברמה הגבוהה ביותר.

ומה בדבר העיצוב?

אם יש לך לוגו מקצועי, תתבקש לשלוח אותו אל חברת בניית האתרים שלך, כך שבונה האתר יוכל להטמיע אותו באתר החדש. אם עדיין אין לך לוגו, תוכל לבקש שיעצבו לך לוגו שיעביר את המסר השיווקי של העסק שלך באופן מקצועי וברור.

יש לי הנחיות ספציפיות בנוגע לבניית האתר שלי, האם נוכל לעבוד ביחד?

בוודאי! נשמח לספק עבורך יחס אישי ומקצועי משלב אפיון האתר ועד השלב הסופי, בו תקבל את אתר הוורדפרס שלך, מוכן ומזומן לעבודה.

ואם אני צריך גם שירותי שיווק ופרסום בדיגיטל?

אנו מתמחים בקידום אתרים בגוגל, ניהול עמודים עסקיים בפייסבוק וקידום ברשתות החברתיות בפרט. נשמח לעזור לך לבנות אתר וורדפרס מקצועי המשלב בו את כל אבני היסוד הנדרשים לבניית מותג דיגיטלי מנצח.
נושאים קשורים