fbpx

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך בצורה מהנה ויצירתית תוך מתן דגש על חיבור עם אנשים ברמה האישית. כך תפרסמו פוסטים ותבנו מותג מצליח.

פרסום באינסטגרם
מקדמים עניינים
פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת להגיע לבני דור המילניום ולדור ה-Z בשל קלות השימוש והמשיכה החזותית של הפלטפורמה. הפרסום יכול להתבצע באמצעות משפיענים או פוסטים ממומנים בתשלום.
אחת הדרכים הפופולריות ביותר לעשות פרסום באינסטגרם היא באמצעות סיפורים ממומנים של מותגים, אבל לפעמים זה יכול להיות קשה מעט מכיוון שאינסטגרם מוצפת בפוסטים של משפיענים ומותגים כאחד.ונים האלה.
פרסום באינסטגרם הוכח כיעיל בהשגת יותר עוקבים ומעורבות. זה גם מייצר יותר הכנסות מפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, טוויטר וכו'.
אינסטגרם זכתה להצלחה גדולה עבור עסקים שרוצים לפרסם באתרי מדיה חברתית ונחשבת לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, והיא גם פלטפורמה מצוינת לפרסום. הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים להגיע לקהל גדול עם המוצרים שלהם.
אחת הסיבות העיקריות לכך שאינסטגרם הפכה לפופולרית כל כך בקרב בני דור המילניום היא כי היא אישית יותר מפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק וטוויטר. ישנם סוגים רבים ושונים של פורמטים של מודעות שמפרסמים יכולים לבחור מהם בעת פרסום באינסטגרם. אלה כוללים: מודעות קרוסלה, מודעות וידאו, מודעות תמונה ועוד.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שראתה צמיחה רבה בשנים האחרונות. היא הצליחה למשוך יותר מ-300 מיליון משתמשים בשנה אחת בלבד והיא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר לעסקים.

הידעת? מחקר שנערך לאחרונה על ידי אינסטגרם גילה שפרסום באינסטגרם מייצר מעורבות משמעותית, עם ממוצע של 2.6 לייקים למודעה ו-9% אחוזי קליקים.

הבעיה העיקרית באינסטגרם היא שלא קל במיוחד למדוד את הצלחת הקמפיינים שלכם. אתם לא יכולים לראות כמה אנשים ראו את הפוסט שלכם, או אם הם עסקו בו בדרך כלשהי. כאן נכנסת לתמונה הבינה המלאכותית – על ידי שימוש בכלי בינה מלאכותית תוכלו לנטר את הקמפיינים שלכם באינסטגרם ולראות בדיוק מה עובד ומה לא.

הרבה חברות מתחילות להשתמש בכלי בינה מלאכותית כמו SocialRanker כדי לעזור להן ליצור מודעות טובות יותר באינסטגרם. כלים אלה עוזרים למותגים לעקוב אחר ביצועי המודעות, וכך אפשר לשפר את אסטרטגיות השיווק ברשתות החברתיות לאורך זמן.

פרסום באינסטגרם לעסקים

פרסום באינסטגרם לעסקים שונה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית מכיוון שהוא מתמקד בוויזואליות ולא בטקסט. יש לו גם מגוון רחב של כלים המאפשרים למפרסמים למקד לקהלים ספציפיים ולפרסם את המוצרים שלהם בצורה ייחודית.

פרסום באינסטגרם לעסקים נעשה באמצעות מגוון מדיומים כמו: פרסום בתשלום, פוסטים ממומנים ושיווק משפיענים. פוסטים ממומנים הם הסוג הפופולרי ביותר של מודעות באינסטגרם מכיוון שהם יכולים להיראות על ידי מספר רב של אנשים. הפוסט הממומן יופיע בפיד שלך עם שכבת-על שאומרת "ממומן".

שיווק משפיענים הוא כאשר אתם עובדים עם משפיען כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלכם. יש להם קהל עוקבים גדול והם יכולים לעזור לכם להגיע ליותר אנשים כי הם כבר בנו אמון עם הקהל שלהם.
ישנה גם דרך נוספת לפרסם באינסטגרם שהיא באמצעות מסע פרסום עבור האשטאג או קטגוריה ספציפית. שיטה זו הוכחה כמוצלחת יותר מפוסטים ממומנים מכיוון שהיא מאפשרת למותגים למקד את הקהל שלהם בצורה מדויקת יותר וליצור איתו מעורבות ארוכת טווח.

למה דווקא אינסטגרם?

אינסטגרם הוא מקום שאנשים משתמשים בו כדי לחלוק את חייהם עם אחרים ולהתחבר למותגים. זה גם מקום שבו אנשים יכולים למצוא השראה, מה שהופך אותו לפלטפורמה מצוינת לפרסום.
האפליקציה קיימת כבר למעלה מ-10 שנים וכיום היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. עם פלטפורמה כה גדולה, יש שפע של הזדמנויות פרסום שאפשר להשתמש בהן כדי להגיע לקהל רחב.
הזדמנויות הפרסום אינן מוגבלות רק לפיד עצמו, אלא גם ללשונית Explore ושאר יחידות פרסום שאפשר למצוא באפליקציית אינסטגרם לנייד. ישנן הזדמנויות פרסום רבות באינסטגרם, אך עם עליית התוכן החזותי, קשה יותר למצוא מקום שבו תוכל לפרסם את המותג שלך.
אינסטגרם זכתה להצלחה אדירה בעולם הפרסום. ישנן דרכים רבות לפרסם באינסטגרם. כמה מהשיטות הפופולריות ביותר הן מודעות אינסטגרם או פוסטים ממומנים.
השתמשו באינסטגרם למטרות רבות כולל שיווק ופרסום. חברות משתמשות בו כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהן לקהל היעד שלהן. כמו כן, אינסטגרם שימשה גם ככלי לשיווק משפיענים ולקמפיינים למודעות למותג.
הצמיחה של אינסטגרם כפלטפורמת פרסום נובעת בעיקר מהפופולריות שלה בקרב דמוגרפיה צעירים יותר, כאשר 85% מבני 18-34 משתמשים בה מדי יום ו-70% משתמשים בה מספר פעמים ביום.
אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם עם יותר מ-700 מיליון משתמשים. זה גם היה פלטפורמה טובה לפרסום.

טיפים לפרסום באינסטגרם

צפו בסרטון הקצר המסביר איך מפרסמים במערכת הפרסום של אינסטגרם:

טיפים לפרסום באינסטגרם
  • ודאו שהתוכן שלכם מושך מבחינה ויזואלית ומעניין מספיק כדי לגרום לאנשים לגלול בפיד שלהם
  • השתמשו בהאשטאגים הרלוונטיים למסע הפרסום
  • פרסמו בזמנים שונים במהלך היום לחשיפה מקסימלית
  • השתמשו בכמה תמונות בפוסט אחד
עם יכולות מיקוד הפרסומות של אינסטגרם, עסקים יכולים כעת למצוא את קהל היעד שלהם וליצור מודעות שיהדהדו איתם טוב יותר מאי פעם.
עתיד הפרסום באינסטגרם ישלט על ידי כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית, כאשר מכונות יוכלו לייצר תוכן על סמך מה שהקהל רוצה לראות ולשתף עם החברים שלו.
קמפיין פרסומי באינסטגרם יכול להיות אפקטיבי מאוד בגלל הקהל הגדול ואורך החיים הקצר שלו. את המודעות רואים הרבה אנשים, מה שאומר שהן יכולות להיות ממוקדות יותר מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק וטוויטר.
המטרה העיקרית של קמפיין פרסום באינסטגרם היא להגיע לקהל היעד, ולכן חשוב לעסקים למצוא איזון טוב בין מיקוד ותקציב לקמפיינים שלהם.

הפרסום באינסטגרם הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות והוא צפוי להמשיך ולצמוח גם בעתיד. ישנם מקרי שימוש רבים של פרסום באינסטגרם כמו מודעות למותג, קידום מוצר, קמפיינים משפיעים או קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית.

עם האסטרטגיה הנכונה, מפרסמים עדיין יכולים להעביר את המסר שלהם בפלטפורמה הזו ולגרום למותג שלהם לבלוט מהקהל של מותגים אחרים שמתחרים על תשומת הלב.

אז למה דווקא עכשיו?

אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לפרסום. זוהי פלטפורמת מדיה חברתית ענקית עם מיליוני משתמשים. אינסטגרם קיימת כבר יותר מ-10 שנים ואנשים עדיין משתמשים בה כדי לחלוק את חוויות חייהם עם אחרים.

התוכן באינסטגרם הוא בעיקר ויזואלי, כלומר קל יותר לפרסם בו. יש גם הזדמנויות רבות למותגים ליצור קשר עם משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול בפלטפורמה, מה שיכול לייצר הרבה נראות וחשיפה. חברות יכולות להשתמש בטקטיקות אלו כדי ליצור מודעות למותג בזמן שהן מגדילות את הקהל שלהן באינסטגרם.

אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לשיווק תוכן. יש לה קהל עצום וזו דרך מצוינת להגיע אליהם. עם זאת, חשוב גם לשקול את היתרונות של פרסום באינסטגרם.

רוצים שנפרסם עבורכם 
 
באינסטגרם?
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.
עינת רוזנבליט
"טוקו דיגיטל בנו עבורי אתר חדש בתחום הייעוץ והנומרולוגיה, ועזרו לי במספר עבודות מורכבות בתחום פיתוח התוכנה תוך התאמה מלאה לצרכים שלי. קיבלתי יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך."
עינת רוזנבליט
מאמנת להצלחה אישית ועסקית, פסיכונומרולוגית
רועי סלע
"פניתי לאופק, מנכ"ל טוקו דיגיטל שייקח על עצמו לשפר ולקדם את העסק שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. נבנה עבורנו אתר מכירות חדש שעזר לנו למכור יותר את הגלידות והשוקולדים שאנו מייצרים בעבודת יד. הנוכחות הדיגיטלית שלנו השתפרה במדיות החברתיות ובגוגל. אנו שמחים על היחס המקצועי והשירות האדיב שקיבלנו מהצוות לאורך כל הדרך."
רועי ואירנה
בעלים, שוקולוקו
אורי לוי
"הגענו לאופק זמן קצר לפני פרוץ מגפת הקורונה, במטרה לשווק ולפרסם את אולם האירועים שלנו. נענינו לגמישות מקצועית ותחושת מחויבות בתקופה המאתגרת של הקורונה. עלינו במיקומים בגוגל, העלינו קמפיין ברשתות החברתיות וקיבלנו יותר פניות רלוונטיות לעסק שלנו בתחום האירועים בתל אביב."
אורי לוי
שף ובעלים, אקוסטה
אורית של רפאל
"לפני כשנתיים התחלתי לעבוד על פרויקט אישי רחב ממדים בתחום המיסטיקה, הטארוט, והנומרולוגיה, משולב במשחקים אינטראקטיביים ובעיצוב ייחודי. טוקו דיגיטל בנו עבורי את האתר, קידמו אותו בגוגל וברשתות החברתיות והיום הוא אחד האתרים המובילים בתחומו. אשמח להודות באופן אישי לאופק ולצוות החברה על עבודתם המאומצת והיצירתיות שהפגינו לאורך כל הדרך. אין לי ספק שהם עוד יתרמו רבות לאתר בהמשך דרכו."
אורית של רפאל
מייסדת, אורית של רפאל
יובל
"במהלך הקורונה החלטתי להקים חנות אינטרנטית למכירת דגים עד הבית במקביל לחנות הדגים שאותה אני מנהל ברמת גן. בחרתי בטוקו דיגיטל לביצוע המשימה. הם הבינו מיד את הצרכים העסקיים שלי ובנו עבורי פלטפורמה מדויקת ונוחה לשימוש."
יובל טורם
מנכ"ל, סופרפיש
פנינית איתן
"היי, שמי פנינית, מנהלת תפעול ושיווק בחווית הרוכבים. נעזרתי בשירותי חברת טוקו דיגיטל לבניית אתר חדש בו אנו משווקים אטרקציות, גלמפינג ושירותי הסעדה. כמו כן, טוקו דיגיטל מנהלים בהצלחה את השיווק הדיגיטלי שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. לאורך כל הדרך קיבלנו תמיכה, שירות מקצועי ויחס חם מצוות החברה ובהחלט הרגשנו כי יש על מי לסמוך.
חווית הרוכבים
מנהלת תפעול ושיווק, פנינית איתן
לירן
"פניתי לחברת טוקו דיגיטל במטרה לבנות אתר חדש בנושא התקנת פאנלים סולאריים. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך."
ליב אנרגיה
בעלים, לירן טלירד
אבי זרם
"אופק והצוות שלו בנו עבורי אתר בתחום הנדסת המים. האתר נבנה במקצועיות ובעמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, הם ביצעו קידום אורגני לאתר שלי שעזר לי בקידום מילות מפתח חשובות לדירוגים גבוהים בגוגל."
זרם מים הנדסה
בעלים, אבי
אולי יעניין אותך גם:
רוצים שנפרסם עבורכם 
 
באינסטגרם?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

כלי נגישות