fbpx

תקציב פרסום חודשי

תקציב פרסום חודשי לפרסום ממומן בגוגל מתחיל מכמה אלפי שקלים בודדים ויכול להגיע לעשרות אלפים, תלוי בתחום, בתחרותיות בתקציב ובהיקף הפרסום.

מקדמים עניינים
פרסום תמיד היה משחק של מספרים. ככל שתוציא יותר, כך יותר אנשים יחשפו למודעה שלך. תקציב פרסום חודשי הוא חלק הכרחי מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק שלך. זוהי דרך אחת למדוד עד כמה מאמצי השיווק שלך מצליחים.
התקציב הממוצע לפרסום בגוגל אדוורדס הוא 2,500 שקלים לחודש לעסק קטן ו-3,500 שקלים ומעלה לעסק בינוני ומעלה.

תקציב פרסום חודשי בגוגל

תקציב פרסום חודשי בגוגל מחושב לאורך תקופה. ניתן לחשב אותו על ידי חלוקת הסכום הכולל שהוצא על פרסום במספר החודשים בתקופה. לדוגמה, אם חברה הוציאה 10,000 שקלים בחודש אחד ו – 25,000 במשך שלושה חודשים, התקציב החודשי שלה יהיה 8,333 שקלים בלבד.
תקציב פרסום הוא מונח המשמש את המפרסמים כדי לתאר את כמות הכסף שהם מוציאים על פרסום בחודש נתון. תקציבי פרסום נקבעים בדרך כלל לפי מספר הלקוחות הפוטנציאליים אליהם יכול מפרסם להגיע וכמה הוא מוכן לשלם עבור כל לקוח.
תקציב פרסום חודשי בגוגל
תקציב פרסום חודשי בגוגל
בעידן הדיגיטלי, הפרסום השתנה באופן דרמטי. פרסום דיגיטלי הוא כיום צורת השיווק החשובה ביותר, וזו לא רק דרך לקדם את החברה שלך, היא חלק בלתי נפרד מהעסק שלך. הסכום שתוציא על פרסום דיגיטלי יהיה תלוי בגודל העסק שלך, אבל אם אתה רוצה להצליח בשוק של היום, אתה צריך להשקיע בשיווק דיגיטלי, הכולל בין היתר גם פרסום ממומן בגוגל.
משווקים מתמודדים לעתים קרובות עם דילמה: כמה עליהם להוציא על תקציבי המודעות שלהם? זה יכול להיות תלוי בגורמים רבים כמו גודל החברה והתעשייה. לדוגמה, גוגל מוציאה כ-72 מיליארד דולר בשנה על תקציב המודעות שלה בלבד.

הידעת? תקציב הפרסום החודשי מחושב על ידי הכפלת ההכנסות החודשיות של החברה באחוז הקצאת תקציב הפרסום שלה.

תקציבי פרסום חודשיים

תקציבי פרסום הם הוצאות שיווק חודשיות המשמשות לפרסום, יחסי ציבור ופעילויות קידום מכירות אחרות. תקציבי פרסום נקבעים לרוב על ידי הנהלת החברה. הם נקבעים בדרך כלל על פי אסטרטגיית השיווק של החברה.

מטרת האסטרטגיה השיווקית היא ליצור שולי רווח עבור החברה ולעזור להם להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. תקציב פרסום חודשי נקבע לפי כמה חברה יכולה להרשות לעצמה להוציא על פרסום ושיווק בכל חודש.
תקציב החברה יהיה תלוי בגודל ובסוג העסק, וגם במטרותיו. לחברות גדולות עשויות להיות תקציבים מרובים עבור סוגים שונים של אמצעי פרסום כגון דפוס, שידור ומקוון. לחברות בינוניות יכול להיות רק תקציב אחד לכל צרכי הפרסום שלהן. לעסקים קטנים עשוי להיות מספיק כסף להוציא רק על סוג אחד של פלטפורמת פרסום.
תקציבי פרסום חודשיים
תקציבי פרסום חודשיים - הוצאות שיווק ופרסום
חברות מסוימות מוציאות יותר ויותר כסף על פרסום המוצרים והשירותים שלהן. יש הרבה סיבות למגמה הזו. אחד מהם הוא שעסקים הבינו שיותר זול לפרסם מאשר לייצר מוצרים חדשים כי קל יותר לייצר הכנסות מלקוחות קיימים מאשר מחדשים.

תקציבי פרסום מחולקים בדרך כלל לשתי קטגוריות:

  • תקציב פרסום חודשי ברשת החיפוש
  • תקציב פרסום נפרד לרשת המדיה
קטגוריית החיפוש כוללת את העלות של הקלקות חיפוש בתשלום בגוגל. קטגוריית התצוגה כוללת את העלות של מודעות באנרים המוצגות באתרים אחרים.
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

נושאים קשורים
רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בגוגל?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.

כלי נגישות